بررسی تخصصی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

همین موضوع همراه با تنوع بالای مدل از دلایل فروش بالای گوشی شیائومی است، چون آنهایی که دنبال خرید گوشی شیائومی ارزان هستند میتوانند میان مدلهای مختلف شیائومی و زیربرندهای آن موبایل مورد نظرشان را که با سلیقهشان هماهنگی دارد، تهیه کنند. بیشتر آن ها برندهای معروف و پر فروش هستند. این برند در سالهای اخیر به یکی از برندهای محبوب و پرفروش در میان خریداران گوشی موبایل تبدیل شده است. هندزفریها انواع مختلفی دارند و برندهای متعددی این هندزفریها را تولید میکنند.

لوازم جانبی گوشی

این سوال ذهن شما را درگیر میکند که سامسونگ یا شیائومی کدام میتواند کارایی بهتری داشته باشد؟ نکته قابل توجه در رابطه با پارت نامبر های مختلف گوشیهای سامسونگ این است که این امکان وجود دارد که در نوع عرضه لوازم جانبی درون جعبه و یا مدل پردازنده داخلی این گوشیهای تفاوتهایی وجود داشته باشد. قبل از شروع به تعمیر Redmi Note 8 Pro شارژ باتری را خالی کرده یا به کمتر از 25 درصد برسانید تا در حین انجام کار در اثر فشار و ضربه منجر به انفجار نشود. سپس کمی که قاب پشت باز شد، با دست حسگر اثر انگشت را به سمت داخل فشار دهید، تا از جای خود خارج شود. سامسونگ یک لحظه از پیشرفت در تولید گوشی موبایل دست نکشید و ظرف 20 سال تبدیل به غول تولید موبایل و بزرگترین تولید کننده موبایل شد.

تعویض دوربین پشت ردمی نوت8 پرو – اگر وقتی برنامه دوربین را باز می کنید پیغام خطا می دهد و نمی توانید با دوربین پشت گوشی فیلم برداری یا عکس برداری کنید و یا اگر عکس هایی که با دوربین عقب می گیرید، بی کیفیت و تار هستند، باید گوشی شما توسط تعمیرکاران موبایل بررسی شود. به لطف لنز بزرگ 64 مگاپیکسلی می توانید تا 2 برابر بزرگنمایی بدون افت کیفیت داشته باشید. شیائومی اکنون در حال همکاری با آمازون است، برای همین شما می توانید دو برنامه مختلف از الکسا را نصب نمایید. اکنون نوک اسپاتول را بین درز لبه بالا گوشی فرو کنید و به آرامی پوشش محافظ برد گوشی را به سمت بالا بکشید و جدا کنید.

موبایل سامسونگ

اکنون اسپاتول پلاستیکی را زیر فلت سنسور اثر انگشت بگذارید و به آرامی به سمت بالا بکشید و از داخل گوشی جدا کنید. برای باز کردن دروبین پشت گوشی، ابتدا نوک اسپاتول را زیر فلت دوربین بزرگتر که در قسمت پایین قرار دارد گذاشته و از روی برد جدا کنید. در تمام قسمت های رابط MIUI تبلیغات مختلف را می بینید و این ویژگی مختص شیائومی است. اندروید 9 به صورت پیش فرض در ردمی نوت8 پرو نصب است و هیچ اشاره ای به اندروید 10 نشده است. Redmi Note 8 Pro دارای اندازه ای بزرگ است ، زیرا شیائومی تصمیم گرفته تا صفحه نمایش 6.54 اینچی را روی گوشی هوشمند میان رده ی خود نصب کند. دوربین چهارم که برای سنسور تشخیص عمق است نیز، 2 مگاپیکسلی هستند. سنسور اصلی دوربین ردمی نوت 8 پرو همان سنسور 64 مگاپیکسلی به کارگرفته در ریلمی XT است که مثل رقیب خود با 3 سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می شود.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

علاوه بر این، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و پشتیانی از کارت حافظهی microSD هم ویژگیهای مفید دیگری هستند که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است. امکان جذاب دیگری که سامسونگ برای گیمرهای گوشی در گوشی سامسونگ S21 فراهم کرده، گزینه Game Booster است که میتوانید درهنگام اجرای بازی در قسمت نوار اعلان آن را روشن کرده و امکانات جالبی از جمله امکان مخفی شدن تماسها، مخفی شدن پیغامها هنگام بازی و تخمین میزان ساعاتی که میتوانید قبل از اتمام شارژ باتری گوشیتان بازی کنید، به شما نمایش داده شود. برنامه های Likee و Hike توسط ردمی تهیه شده اند و هیچ راهی برای پاک کردن این برنامه ها وجود ندارد، حتی اگر گوشی را به تنظیمات کارخانه ببرید، به محض متصل شدن به اینترنت این برنامه ها نصب می شوند. پیش از شروع از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید تا در اثر بروز هر اتفاقی اطلاعات از بین نرود.

گوشی سامسونگ سری اس

دقت کنید که این کار به آرامی انجام شود و نوک پیک را بیش از حد داخل درز فرو نکنید. یکی از دلایلی که باعث می شود تا شیائومی بتواند گوشی های خود را با قیمت کمتری به فروش برساند، تبلیغات نرم افزاری آن است. یکی از مواردی که باید در خرید گوشی به آن توجه کنید، حافظه رم است. HDR بسیار خوب عمل می کند، تصاویر شارپ و تیز است و حتی لبه ها به خوبی تشخص داده شده اند. ضمنا لازم نیست نگران سلامت و اصالت کالای خود باشید، زیرا فروشگاه مبیت خدمات پس از فروش و گارانتی عالی را ارائه داده و خریدی لذت بخش و مطمئن را در اختیار شما قرار میدهد. سامسونگ چیپستهای اختصاصی خود را تحت عنوان Exynos تولید میکند که معمولاً عملکرد ضعیفتری را نسبت به چیپستهای کوالکام ارائه میدهند.

با اینکه هر سه گوشی سری گلکسی اس 10 از قابلیت واقعیت مجازی (VR) پشتیبانی میکنند اما به دلیل اینکه نسخه استاندارد گلکسی اس 10 دارای تراکم پیکسلی بهتر (۵۵۰ پیکسل بر اینچ) است، میتواند گزینه بهتری برای واقعیت مجازی باشد. افراد حاضر در پروژهی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجیکالا، به طور مستقیم از دیجیکالا کسب درآمد میکنند. اگر فکر میکنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفهای را برای انواع کالاهای موجود در دیجیکالا دارید، به دیجیکالا مگ تَلِنت بپیوندید. نکته ی منفی در مورد ردمی نوت 8 پرو این که در زمان معرفی این گوشی گفته شده است که تا دو ماه دیگر MIUI 11 را دریافت نمی کند! اگرچه در مقایسه سری A و S سامسونگ ممکن است به نظر برسد که گوشی A5 2017 برای تمام کاربران مناسب خواهد بود، اما میتوانیم بگوییم که این گونه نیست. 2340 و تراکم پیکسلی آن 409 پیکسل بر اینچ است، این گوشی به نسبت قیمت از یک صفحه نمایش مناسب فونر سایت خرید گوشی بهره میبرد.

خرید گوشی شیائومی

گوشی را در دست گرفته و به آرامی با نوک اسپاتول فلزی در گوشه سمت چپ شکافی بین قاب پشت و بدنه گوشی ایجاد کنید. اسپاتول را زیر فلت باتری گذاشته و به سمت بالا بکشید تا از روی برد جدا شود. حالا طبق عکس زیر، نوک اسپاتول را زیر پوشش پلاستیکی که محافظ فلت سنسور اثر انگشت هست بگذارید و به سمت بالا بکشید تا جدا شود. حالا گوشی را برگردانده و روی یک سطح صاف بگذارید. حالا از یک پیک قاب باز کن استفاده کنید و به آرامی نوک پیک را در داخل درز ایجاد شده فرو کنید. نکته اینجاست که رم هیچکدام از گوشیها قابل ارتقا نیست اما با اضافه کردن یک کارت حافظه ( Memory Card ) به گوشی، میتوانید حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت ارتقا دهید. این نکته را نیز فراموش نکنید که همیشه با حضور سریهای جدید، سری قبلی افت قیمت شدیدی پیدا میکند؛ برای مثال SAMSUNG S20 Ultra با یک دوربین فوقالعاده که حتی بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین هم شناخته میشود، در حال حاضر طلاییترین قیمت خود را دارد، حتی قیمت سری نوت ۱۰ هم در بازار بسیار معقول شده و اگر دوست ندارید برای جدیدترین پرچمداران، هزینههای سرسام آوری پرداخت کنید، حتماً بررسی مدلهای قدیمیتر را نیز مدنظر قرار دهید و بهترین گوشی سامسونگ را خریداری کنید.

باتری 4500 میلی آمپرساعتی ردمی نوت 8 پرو بیش از اندازه مناسب استفاده ی روزمره است. قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو آن را تا حد زیادی به یک گوشی اقتصادی تبدیل میکند، ولی در واقع این مدل با داشتن ویژگیهای جذابی مانند دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، صفحهنمایش فول اچدی پلاس باکیفیت، باتری پرظرفیت ۴۵۰۰ میلیآمپر ساعتی، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظهی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و پردازندهی مدیاتک هلیو G90T که عملکردی فراتر از انتظار دارد، یک میانردهی تمامعیار است. دسته اول که اکسسوریهای فعال هستند، علاوه بر داشتن زیباییها و جذابیتهای خاص، مورد استفاده کاربران نیز قرار می گیرند.

بررسی لوازم جانبی گوشی