ایسوس کارت گرافیک GeForce RTX 4080 Noctua Edition را معرفی کرد

نوآوری در اتاق بخار
در حالی که همکاری با Noctua در نسخه‌های GeForce RTX 3070 و RTX 3080 Noctua موفقیت بزرگی در به حداقل رساندن آکوستیک برای حداکثر عملکرد GPU بوده است، مهندسان ASUS راضی نبوده‌اند که روی موفقیت‌های خود استراحت کنند. امسال، یک محفظه بخار گسترده با مجموعه ای از هشت لوله حرارتی در طراحی گنجانده شد. هنگامی که با TDP 320 وات GeForce RTX 4080 کار می‌کند، نسخه Noctua GeForce RTX 4080 تنها 61.7 درجه سانتی‌گراد به اوج می‌رسد، با همان سطوح نویز بسیار کم مانند GeForce RTX 3070 و RTX 3080. برای استفاده حداکثری از NVIDIA GeForce RTX 4080، به چندین دهه تخصص مهندسی پشت ASUS و Noctua اعتماد کنید.

سبک مطمئن
ایسوس می‌داند که علاقه‌مندان به Noctua به همان اندازه که به عملکرد بالا و سطح صدای کم اهمیت می‌دهند، به زیبایی‌شناسی ساخت‌های خود نیز اهمیت می‌دهند. در نتیجه، ایسوس یک پوشش قهوه ای سفارشی برای طرفداران Noctua ایجاد کرده است، که طرح رنگ متمایز آنها را تکمیل می کند و یک سیستم نصب ایمن ارائه می دهد – بدون نیاز به زیپ. نشان‌های ASUS و Noctua در جلو و کناره‌ها، به‌علاوه گرافیک ظریف روی صفحه پشتی آلیاژی تمام قد، ​​به این کارت کمک می‌کند تا به‌طور یکپارچه با سایر اجزای Noctua در یک سیستم هماهنگ شود.

موجودی و قیمت
برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن ASUS GeForce RTX 4080 Noctua edition، لطفاً با نماینده محلی ASUS خود تماس بگیرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برای اینکه GeForce RTX 4080 Noctua Edition بهترین عملکرد را داشته باشد، آن را با منبع تغذیه ممتاز ایسوس جفت کنید. ROG Thor 1000P2 به لطف قطعات باکیفیت و عملکرد کارآمد، منبع تغذیه مناسبی برای رانندگی با ساختی فوق العاده قدرتمند و بی صدا است. یا برای ساخت فشرده تر، منبع تغذیه ROG Loki 1000P FX-L را امتحان کنید. هر PSU دارای 10 سال ضمانت است، بنابراین کاربران می توانند مطمئن باشند که دکل های آنها از قدرت پایدار و قابل اعتماد برای مدت طولانی برخوردار خواهند بود.

خنک و بی صدا
ASUS GeForce RTX 4080 Noctua Edition دارای یک جفت فن پیشرفته Noctua NF-A12x25 برای انتقال هوا در یک هیت سینک عظیم است که با مشارکت تیم تحقیق و توسعه حرارتی باتجربه ایسوس و مهندسان Noctua توسعه یافته است. مهندسان با موفقیت چگالی باله و چیدمان هیت سینک را اصلاح کرده اند و آن را برای ویژگی های جریان هوا NF-A12x25 بهینه کرده اند. ASUS برای اولویت دادن به سطوح نویز کم، امضای صوتی صاف و عملکرد خنک‌کننده بالا و در عین حال فضایی برای جفت فن‌های 120 میلی‌متری ایجاد کرده است، ASUS حجم کلی کارت را افزایش داده است تا 4، 3 اسلات فضایی را اشغال کند. این برد دارای یک سوئیچ بایوس دوگانه است و حالت بی‌صدا به‌طور پیش‌فرض فعال است تا نویز خارج از جعبه را به حداقل برساند.

NF-A12x25 به دلیل نوآوری های زیادی که در قاب 120 میلی متری آن وجود دارد، انتخاب آسانی برای این پروژه بود. یک پروانه ساخته شده از پلیمر کریستال مایع (LCP) اختصاصی Noctua، دارای ضریب انبساط حرارتی بسیار پایینی است که به تیغه‌های فن اجازه می‌دهد فقط 0.5 میلی‌متر از قاب بیرونی قرار بگیرند. این تحمل بسیار کم به فن‌های NF-A12x25 اجازه می‌دهد تا با کاهش نشتی جریان هوا، در برابر فشار برگشتی کارآمدتر عمل کنند – مناسب برای یک پشته پره‌های GPU با متراکم. هاب و محور موتور تقویت شده با فلز این شکاف بسیار دقیق بین چرخ و قاب را پشتیبانی می کند.

ایسوس امروز کارت گرافیک GeForce RTX 4080 Noctua Edition را معرفی کرد که ادامه همکاری خود با شرکت خنک کننده افسانه ای است که بر اساس نسخه های قبلی GeForce RTX 3070 و RTX 3080 Noctua ساخته شده است. امسال، ASUS و Noctua با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا از قدرت کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 4080 بهره ببرند. مهارت طراحی فن Noctua و اتاق بخار متناسب با ASUS برای ایجاد بی‌صداترین RTX 4080 با هوا خنک‌کننده موجود در بازار ترکیب شده‌اند.

روشن کنید و بازی کنید