ایسوس سری ExpertBook B6 Flip را معرفی کرد

طراحی شده برای AEC: دارای گواهینامه ISV برای کاربردهای حرفه ای، به علاوه صفحه نمایش لمسی نوآورانه با قلم
برای افراد خلاق، نرم افزار کلیدی است. به همین دلیل است که ASUS فرآیندهای صدور گواهینامه جامع را با فروشندگان مستقل نرم افزار (ISV) آزمایش می کند و روی آن سرمایه گذاری می کند – اطمینان حاصل می کند که ExpertBook B6 Flip همانطور که در نظر گرفته شده است با برنامه های تجاری از فروشندگان پیشرو نرم افزار در جهان عمل می کند. ExpertBook Flip B6 همچنین با یک قلم انتخابی ASUS سازگار با MPP 2.0 در دسترس است که تا 4096 سطح فشار را پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد در همه برنامه های پشتیبانی شده بنویسند، ترسیم کنند و حاشیه نویسی کنند.

  • معماری، مهندسی و ساخت و ساز
    برنامه ریزی، طراحی و ساخت سازه ها شامل هنر، زیبایی، علم، فناوری و کار گروهی است. ExpertBook B6 Flip به متخصصان صنایع AEC اجازه می دهد تا بر روی طراحی با نرم افزار BIM و با استفاده از ابزارهایی مانند Revit، 3dsMax و Maya تمرکز کنند.
  • طراحی و ساخت محصول
    چه ماشین‌ها، وسایل یا مبلمان بسازید، فرآیند طراحی اغلب با یک طرح دو بعدی شروع می‌شود و سپس به مدل‌سازی سه‌بعدی و چاپ سه‌بعدی می‌پردازد. ExpertBook B6 Flip بدون زحمت ابزارهایی مانند Creo، SolidWorks یا Microstation را اجرا می کند، مدل سازی و رندر را کارآمدتر می کند و خط لوله طراحی محصول را بهینه می کند.
  • خلاق و رسانه ای
    جریان های کاری پیچیده امروزی برای ضبط، ویرایش، کار پس از تولید، رندر و رمزگذاری نیاز به ابزارهای پرمصرف مانند Adobe Premiere دارند. قدرت بی‌نظیر ExpertBook B6 Flip کارهای سنگین را انجام می‌دهد و به حرفه‌ای‌ها این امکان را می‌دهد تا بدون به خطر انداختن دیدگاه خلاقانه‌شان، ضرب‌الاجل‌ها را رعایت کنند.

امنیت در سطح حرفه ای: Intel vPro، Windows 11 Pro، TPM 2.0، TCG Opal و موارد دیگر

صنایع AEC به دلیل حجم زیادی از داده‌های بسیار محرمانه و حجم عظیمی از اطلاعاتی که در داخل و خارج مبادله می‌کنند، می‌توانند به‌ویژه در برابر نقض‌های امنیتی آسیب‌پذیر باشند. امنیت دیجیتال درجه یک برای صنایع AEC حیاتی است تا هم از مالکیت معنوی و هم از داده های مالی حساس محافظت کند، و باز هم، این منطقه ای است که ExpertBook B6 Flip در آن برتری دارد.

این ایستگاه کاری قدرتمند که توسط پلتفرم‌های Intel vPro Essentials یا Enterprise و Windows 11 Pro پشتیبانی می‌شود، افزایش بهره‌وری، تصمیم‌گیری سریع‌تر، آگاهانه و توسعه محصول را تسریع می‌کند. به طور خاص، ExpertBook B6 Flip دارای امنیت چند لایه است که آن را برای استفاده در محیط های مالی و دولتی ایده آل می کند. این شامل پشتیبانی از SSD های TCG Opal با رمزگذاری خودکار برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به داده ها، و همچنین یک تراشه مجزای TPM 2.0 برای ذخیره ایمن اعتبارنامه ها مانند رمزهای عبور یا رمزهای عبور، کلیدهای رمزگذاری است. همچنین دارای کارت خوان هوشمند برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای آسان، با رمز عبور و کارت شناسایی مورد نیاز برای ورود، و همچنین یک دوربین مادون قرمز برای ورود آسان به صورت با Windows Hello است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

علاوه بر این، یک لپ‌تاپ تجاری به حداکثر گزینه‌های ارتباطی برای رسیدگی به همه بارهای کاری نیاز دارد. ExpertBook B6 Flip مجموعه کاملی از پورت ها را برای انتقال آسان داده ها و اتصالات جانبی همه کاره ارائه می دهد. این شامل یک کارت خوان هوشمند یکپارچه برای استفاده به عنوان تأیید هویت ثانویه برای امنیت بیشتر است، و یک اسلات microSD به سازندگان اجازه می دهد تا به راحتی عکس ها و ویدیوهای بزرگ را در هر کجا عکسبرداری، ویرایش و پردازش کنند. همچنین دارای دو پورت Thunderbolt 4 فوق العاده همه کاره با DisplayPort 1.4، و همچنین دو درگاه USB 3.2 Type-A و یک درگاه اترنت حرفه ای با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه است.

این ایستگاه کاری سیار با کارایی بالا با لولای همه کاره 360 درجه آن به طور خاص برای کمک به شرکت های معماری، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) طراحی شده است تا راه حل های نرم افزاری پیشرفته ای مانند 3ds Max، MicroStation و Vectorworks را اجرا کنند. ExpertBook B6 Flip با قدرت بسیار زیاد در فرمی باریک و تاشو، بارهای کاری پیچیده را به طور یکپارچه در تمام رشته های AEC انجام می دهد. این به کاربران کمک می کند تا مفاهیم طراحی را از طریق نرم افزار BIM مانند ArchiCAD زنده کنند، بدون زحمت از طراحی 2 بعدی به مدل سازی و چاپ سه بعدی از طریق ابزارهایی مانند Creo و Solidworks بروند و برنامه های کاربردی پر داده را مدیریت کنند. داده ها برای بینش عمیق تر و تصمیم گیری بهتر، ارائه مزیت ها که شرکت های AEC در بازار رقابتی امروز به آن نیاز دارند.

ایسوس متعهد به ایجاد آینده ای پایدار، مواد سازگار با محیط زیست را در تمام مراحل چرخه عمر محصول خود به کار می گیرد. ExpertBook B6 Flip دارای بسته بندی سازگار با محیط زیست، با گواهی FSC برای تمام مواد کاغذی است.

مهارت بالا و حرفه ای: ردیابی اشعه در زمان واقعی، قدرت پردازش فوق العاده و هوش مصنوعی هوشمند
ExpertBook B6 Flip با گرافیک حرفه‌ای NVIDIA RTX A2000 طراحی شده است که از معماری NVIDIA Ampere استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند مهارت‌های خود را ارتقا دهند، چه فیلم‌های آنلاین کوتاه یا کامل بسازند، چه انیمیشن‌ها یا مدل‌های سه‌بعدی تولید کنند، یا طراحی گرافیکی را کاوش کنند. Ampere دارای هسته‌های جدید ردیابی پرتو و Tensor با پشتیبانی کم، فناوری وضوح فوق‌العاده هوش مصنوعی DLSS 2.0 و چند پردازنده‌های جریانی است که عملکرد به‌طور چشمگیری بهبود یافته است. این پردازنده گرافیکی فوق‌العاده واقعی‌ترین گرافیک ردیابی پرتو، ویژگی‌های جدید و پیشرفته را ارائه می‌دهد و از قدرت هوش مصنوعی بهره می‌برد.

انتظار می رود صنعت معماری، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) با سرعتی سریع رشد کند، اما پروژه ها در این زمینه می توانند برای مدیریت و اجرا هم پیچیده باشند. بیش از نیمی از رهبران AEC نیز جذب و حفظ استعدادهای برتر را یک چالش کلیدی می دانند.

ایسوس، یک رهبر فناوری جهانی که به خاطر اختراع مداوم فناوری‌های امروزی برای فردا مشهور است، امروز ExpertBook B6 Flip (B6602F) را معرفی کرد، اولین ایستگاه کاری سیار تاشو سری Expert.

مک کینزی معتقد است که فناوری راه حل است. مفاهیم Construction 4.0 و Industry 4.0 با توسعه سریع فناوری‌های دیجیتال برای تقویت تصمیم‌گیری، ساده‌سازی مدیریت و بهبود کیفیت کار در AEC، جلوه‌هایی از این امر هستند. انتظار می رود این پیشرفت ها باعث صرفه جویی 950 میلیون دلاری در صنعت جهانی AEC در سال 2025 شود، اما رهبران ابتدا باید بتوانند ابزارهای دیجیتال امیدوار کننده ای را شناسایی کنند که ارزش سرمایه گذاری را دارند. اینجاست که دستگاه قدرتمندی مانند ExpertBook B6 Flip وارد می شود.

ExpertBook B6 Flip نیز فوق‌العاده همه‌کاره است، با صفحه نمایش 16 اینچی تاشو با روشنایی حداکثر 500 نیت، به انعطاف‌پذیری اجازه می‌دهد در هر کجا و به هر نحوی کار کند و بهره‌وری را برای سازندگان، طراحان، مهندسان و دیگر متخصصان آن زمان افزایش دهد. کار ترکیبی

قدرت محاسباتی عظیم: Intel Core i9، 128 گیگابایت رم و 4 ترابایت فضای ذخیره سازی فوق سریع M.2
ExpertBook B6 Flip قدرت محاسباتی را با جدیدترین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9 HX، گرافیک حرفه ای NVIDIA RTX A2000، پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه دو کاناله DDR5 4800 مگاهرتز و حداکثر 4 ترابایت فضای ذخیره سازی فوق العاده سریع MHz به حداکثر می رساند. : ارائه حداکثر عملکرد برای طراحی سه بعدی، یادگیری ماشینی و موارد دیگر.

خنک نگه داشتن نیروگاهی مانند ExpertBook B6 Flip برای اوج عملکرد حیاتی است، اما صدای ناخواسته دشمن خلاقیت است. ما سیستم خنک‌کننده را بهینه‌سازی کرده‌ایم تا به پردازنده قدرتمند اینتل این امکان را دهیم که به راحتی با TDP کل 135 وات (CPU 55 وات و GPU 80 وات) در حالت عملکرد، بدون گاز کار کند. به‌علاوه، با پشتیبانی از NVIDIA Max-P Dynamic Boost، کاربران قدرتمند می‌توانند عملکرد را حتی بیشتر کنند. این شاهکار مهندسی قابل توجه از دو فن 98 پره، با سه لوله حرارتی و هفت سنسور هوشمند برای اطمینان از عملکرد خنک‌کننده بهینه استفاده می‌کند، در حالی که همه چیز را بی‌صدا نگه می‌دارد (کمتر از 40 dBA در حالت استاندارد) تا کاربران بتوانند بر روی کار تمرکز کنند و بدون حواس‌پرتی انجام دهند. .