ایسوس از کروم بوک CM34 Flip رونمایی کرد

لولا و صفحه لمسی نوآورانه به CM34 Flip اجازه می دهد تا در تبلت، لپ تاپ، چادر یا حالت ایستاده استفاده شود. بنابراین برای مرور وب سایت ها، انجام وظایف و به اشتراک گذاری آسان محتوا با دوستان و همکاران ایده آل است.

CM34 Flip همچنین به‌روزرسانی‌های خودکار بدون وقفه را فعال می‌کند و به این معنی است که دارای محافظت داخلی در برابر ویروس است و خود را ایمن، ایمن و همیشه به‌روز نگه می‌دارد. همچنین بر اساس امنیت کامل یک حساب شخصی Google ساخته شده است، بنابراین همه اسناد خصوصی، ایمیل‌ها، عکس‌ها و داده‌های محرمانه کاربر همیشه امن نگه داشته می‌شوند.

جیسون بانتا، معاون و مدیر کل، مشتری OEM در AMD گفت: «ما از شراکت با ایسوس برای ارائه پردازنده‌های سری C Ryzen 7020 که دستگاه‌های بادوام و همه‌کاره مانند ASUS Chromebook CM34 Flip را تامین می‌کنند، هیجان‌زده هستیم. ما از دیدن قدرت و کارایی دستگاه‌های ChromeOS مجهز به Ryzen در کلاس درس، در دفتر و در دستان کارگران خط مقدم، هیجان‌زده هستیم.»

قلم، که به‌صورت اختیاری با CM34 Flip در دسترس است، به‌سرعت و به‌طور خودکار در زمان ذخیره‌سازی شارژ می‌شود، آن را آماده استفاده نگه می‌دارد و مکانی امن برای نگهداری آن فراهم می‌کند و همیشه آماده ثبت یادداشت‌ها، حاشیه‌نویسی‌ها یا لحظات الهام است.

CM34 Flip همچنین دارای یک اسلات قفل کنزینگتون است تا در صورت لزوم امنیت فیزیکی را فراهم کند.

هر خرید CM34 Flip شامل یک پیشنهاد مبادله 12 ماهه اشتراک Google One است. این اشتراک شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری برای استفاده در Google Drive، Gmail، و Google Photos، به‌علاوه بسیاری از مزایای دیگر، همه در یک طرح خانواده قابل اشتراک‌گذاری است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه کامل، حرکت کلید 1.4 میلی‌متری را برای تجربه‌های تایپ طبیعی، پاسخ‌گو و راحت‌تر ارائه می‌دهد. گنجاندن نور پس‌زمینه به این معنی است که کاربران می‌توانند بدون زحمت در محیط‌های کم نور، از کافه‌های کم نور گرفته تا کابین هواپیما، تایپ کنند. CM34 Flip همچنین دارای یک پد لمسی گسترده 5.55 اینچی است که برای کنترل نرمتر و پاسخگوتر با نوک انگشت بهینه شده است.

یک وب کم FHD تصاویر با کیفیت بالا را برای کنفرانس ویدیویی تضمین می کند. هنگامی که از وب کم استفاده نمی شود، می توان به راحتی پشت یک پوشش جمع شونده که برای حفظ حریم خصوصی طراحی شده است، پنهان می شود. کاربر می‌تواند به سادگی آن را در صورت نیاز به دوربین باز کند و برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی فوری، با انگشت خود را تکان دهد.

ایسوس امروز کروم بوک کاملاً جدید CM34 Flip 14 اینچی 16:10 را معرفی کرد که ترکیبی عالی از عملکرد قدرتمند و تطبیق پذیری را برای کار و مطالعه ارائه می دهد. این لپ تاپ شیک دارای پردازنده AMD Ryzen 5 7520C، Wi-Fi 6 و باتری با دوام طولانی است، بنابراین به خوبی مجهز است تا به راحتی کارهای روزمره را در هر مکانی انجام دهد.

طراحی همه کاره و ارگونومیک
لولا 360 درجه ErgoLift ASUS Chromebook CM34 Flip، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه کامل، و قلم اختیاری نیز بهره‌وری، راحتی و راحتی روزمره را افزایش می‌دهند.

CM34 Flip همچنین به یک جفت بلندگوی استریو تایید شده هارمن کاردون مجهز است، بنابراین خروجی صدا واضح، شفاف و غوطه ور است.

صفحه کلید CM34 Flip، تاچ پد و استراحتگاه کف دست توسط محافظ ضد میکروبی ASUS محافظت می شود که به حفظ بهداشت لپ تاپ و ایمنی کاربر کمک می کند. همچنین دارای امنیت بیومتریک است که قفل لپ تاپ را با خیال راحت، سریع و آسان باز می کند. یک اسکن سریع ساده از حسگر اثرانگشت در نمایشگر این کار را انجام می دهد.

سبک برجسته و غوطه وری
ASUS Chromebook CM34 Flip از روی چشم نواز ساخته شده است تا کاملاً با سبک و طراحی باورنکردنی آن مطابقت داشته باشد و حال و هوای گرم و مطمئنی را ارائه دهد. نمایشگر سه وجهی 14 اینچی NanoEdge، کیفیت صفحه را به حداکثر می‌رساند و نسبت تصویر 16:10 فضای عمودی بیشتری را نسبت به پنل‌های 16:9 فراهم می‌کند و تجربه‌های مشاهده را فراگیرتر می‌کند. این صفحه همچنین زوایای دید گسترده ای را ارائه می دهد و تضمین می کند که تصویر بدون توجه به حرکت سر خود برای کاربران واضح باقی می ماند.

قدرت و امنیت نظامی درجه یک سازمانی
با تقویت‌کننده‌های ساختاری برای تقویت استحکام شاسی، ASUS Chromebook CM34 Flip برای ارائه استحکام برای استفاده روزمره طراحی شده است. همچنین استانداردهای دوام MIL-STD 810H ایالات متحده را برآورده می کند که سختگیرانه تر و سخت تر از همیشه هستند.

با عمر باتری باورنکردنی 13 ساعته با یک بار شارژ، سفر، یادگیری و کار بدون شارژر چیز مهمی نیست – و CM34 Flip استقامتی دارد که تا یک روز کاری کامل و حتی بیشتر از آن دوام بیاورد.

CM34 Flip همچنین از فناوری فوق سریع WiFi 6 برای اطمینان از سیگنال های پایدار و سرعت فوق العاده سریع که محتوای آنلاین را در یک لحظه بارگیری می کند، سود می برد. این اتصال پیشرو در کلاس با فناوری‌های انحصاری ASUS، مانند ASUS WiFi Master برای سیستم‌عامل ChromeOS، بهبود یافته است، و از افزایش سرعت، پایداری و برد اطمینان حاصل می‌کند و به کاربران کمک می‌کند در هر کجا و به سرعت در ارتباط باشند.

لولای همه کاره ErgoLift 360 درجه به این معنی است که Chromebook CM34 Flip انعطاف‌پذیری برای عملکرد در طیف گسترده‌ای از حالت‌ها را دارد، در حالی که قلم پارک شده اختیاری امکان تایپ بصری را برای یادداشت‌برداری یا گرفتن ایده‌ها فراهم می‌کند. علاوه بر همه اینها، دوام درجه نظامی، باز کردن قفل اثر انگشت با یک لمس، و شاتر وب کم فیزیکی برای حفظ حریم خصوصی فوری، آرامش خاطر را در خانه، دفتر، یا کلاس درس، یا در حین کاوش در جهان فراهم می کند.

قدرت و استقامت، جفت شده است

در قلب ASUS Chromebook CM34 Flip یک پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5 7520C و 16 گیگابایت حافظه قرار دارد، بنابراین آماده ارائه عملکرد و پاسخگویی مورد نیاز برای توانمندسازی کاربران با بهره‌وری باورنکردنی است. SSD داخلی 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی کافی و دسترسی فوق العاده سریع به فایل ها و پوشه های شخصی را ارائه می دهد.

بهترین ChromeOS
ASUS Chromebook CM34 Flip دسترسی غیرمجاز به Google Play را ارائه می‌کند، که مملو از کتابخانه غنی از برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، تلویزیون، کتاب‌ها و موارد دیگر است و دنیای جدیدی از آزادی را به شما می‌گشاید.