لاجیتک جی هدست گیمینگ بی‌سیم PRO X 2 LIGHTSPEED جدید را معرفی کرد

کریس پیت، مدیر ارشد محصول سری لاجیتک G PRO، گفت: «فلسفه اصلی سری لاجیتک G PRO، ایجاد تجهیزاتی است که نیازهای ورزشکاران حرفه ای ورزش های الکترونیکی و گیمرهای رقابتی را برآورده کند. با PRO X 2، ما با مهندسی مجدد درایورهای PRO-G خود با فناوری صدای گرافن، به سطح انقلابی از عملکرد دست یافتیم. با استفاده از گرافن، می‌توانیم درایوری ایجاد کنیم که هم فوق‌العاده سفت باشد و هم در عین حال. نور تقریباً باورنکردنی. این صدایی با کیفیت بالا با اعوجاج بسیار کم ارائه می‌کند و به حرفه‌ای‌ها عملکردی را می‌دهد که برای نواختن به حداکثر پتانسیل خود نیاز دارند.”

در ورزش‌های الکترونیکی، شفافیت صدا و ارتباطات عوامل مهمی هستند که بر پیروزی تاثیر می‌گذارند. توانایی شنیدن کوچکترین سیگنال صوتی و برقراری ارتباط با هم تیمی ها تفاوت را ایجاد می کند. درایور صوتی PRO-G GRAPHENE جدید با مهندسی دقیق با دیافراگم گرافن 50 میلی متری مجهز به سیستم تعلیق Live Edge برای ارائه مناظر صوتی همه جانبه مانند قبل طراحی شده است. درایور جدید دقت بازتولید صدا، دقت زمان سیگنال و کاهش اعوجاج را بهبود می‌بخشد و به بازیکنان امکان می‌دهد اشیاء صوتی را با وضوح بیشتری شناسایی کنند و با حرکت اشیا نسبت به درایو سریع‌تر مکان آنها را تشخیص دهند.

در اوایل فرآیند طراحی، Logitech G با Esports Pros درگیر است تا بازخورد دریافت کند، تصمیمات کلیدی بگیرد و آزمایش کند تا عملکرد و طراحی محصول را اصلاح کند. لاجیتک G با پیاده‌سازی بازخوردشان در ابزارها و راه‌حل‌های جدید، تبدیل به استاندارد و پیشرو در تجهیزات بازی‌های الکترونیکی حرفه‌ای شده است.

لاجیتک جی، نام تجاری لاجیتک و مبتکر پیشرو در فناوری و تجهیزات بازی، امروز بهترین هدست ورزش های الکترونیکی را معرفی کرد – هدست جدید بازی Logitech G PRO X 2 LIGHTSPEED Wireless. . هدست جدید PRO X 2 که با ورزشکاران برتر ورزش های الکترونیکی طراحی و آزمایش شده است، دارای درایورهای کاملاً انقلابی صوتی PRO-G GRAPHENE است که آن را به اوج صدای بازی و هدستی ضروری برای گیمرها تبدیل می کند. خواستارترین و رقابتی ترین هدست است.قیمت و در دسترس بودن
هدست بازی بی‌سیم PRO X 2 LIGHTSPEED اکنون در LogitechG.com و در ایالات متحده، کانادا و بازارهای منتخب در سراسر جهان با قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی 249 دلار آمریکا و 269 یورو در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

علاوه بر درایور صوتی PRO-G GRAPHENE کاملاً جدید، PRO X 2 نسبت به هدست بازی بی‌سیم PRO X فعلی پیشرفت‌های عمده‌ای دارد، از جمله:

  • اتصالات قوی – با اتصالات بی سیم LIGHTSPEED پیشرفته، بلوتوث و سیمی (3.5 میلی متر Aux) برای هر چیزی آماده شوید. LIGHTSPEED اکنون یک اتصال بی سیم درجه PRO را با حداکثر 50 ساعت استفاده با یک بار شارژ و محدوده اتصال بی سیم قوی تا 30 متر ارائه می دهد.
  • برنده جایزه PRO Design – PRO X 2 که برای گیمرهای حرفه ای و با همکاری آنها طراحی شده است، دارای قاب آلومینیومی و فولادی بادوام و در عین حال سبک وزن و راحتی فوق العاده با یک لولای دوار بادوام و لنت های لاستیکی قابل تعویض، چرم مصنوعی و مخمل است.
  • با اطمینان ارتباط برقرار کنید – میکروفون کاردیوید 6 میلی متری روی بوم جداشدنی، با فیلترهای نرم افزاری پیشرفته Blue VO!CE از طریق G HUB، برای ارتباطات واضح و سازگار.
  • DTS Headphone:X 2.0 Surround Sound – صدای فراگیر دقیق به شما کمک می کند تا قبل از اینکه شما را پیدا کنند، دقیقاً بدانید که حریفان کجا هستند، با تجربه های صوتی بسیار غوطه ور.

سری لاجیتک G PRO از طریق یک برنامه منحصر به فرد طراحی به همکاری توسعه یافته است که بسیاری از ورزشکاران برتر جهان و تیم‌های ورزشی الکترونیکی را گرد هم می‌آورد تا تجهیزات جدید و با کارایی بالا را در ورزش‌های الکترونیکی ایجاد کنند که مرزها، نوآوری و عملکرد را در پیش می‌گیرد و به آنها رقابتی می‌دهد. حاشیه، غیرمتمرکز.

“من همیشه احساس می کردم که لاجیتک G برای بازخورد و نظر من برای توسعه محصول ارزش قائل است، به همین دلیل است که تجهیزات آنها موفق ترین و محبوب ترین در بین ورزشکاران برتر ورزش های الکترونیکی است. هنگام توسعه هدست بازی G PRO X 2 از راحتی بهبود یافته لذت بردم. Oleksandr “s1mple” Kostyljev، Counter-Strike، Natus Vincere گفت: در بازی متوجه شدم که درایور جدید Graphene یک تغییر دهنده بازی است و واقعاً به من احساس می کند که یک مزیت جدید برای پیروزی در مقابل رقبای خود دارم.