استودیوی D-Pad Developer Owlboy Vikings On Trampolines را آشکار می کند

Jo-Remi Madsen از استودیوی D-Pad گفت: «وایکینگ‌ها در ترامپولین زندگی خود را به عنوان یکی از پروژه‌های تجربی کوچک ما آغاز کردند و اولین جایزه Nordic Games Indie Sensation را در سال 2011 دریافت کردند. “بعد از انتشار Owlboy، ما از آن زمان به ایده بازگشتیم و آن را به یک ماجراجویی سرگرم‌کننده تعاونی توسعه دادیم! بین هنر شگفت‌انگیز، موسیقی متن فوق‌العاده و مفهوم منحصر به فرد سایمون، هدف ما ارائه یک بازی پر از شخصیت و کیفیتی که استودیو دی پد به آن شهرت دارد.”

استودیو D-Pad، سازندگان بازی تحسین شده Owlboy، از رونمایی از عنوان جدید خود، Vikings on Trampolines، بسیار هیجان زده هستند. Vikings on Trampolines موجود بر روی رایانه شخصی و کنسول، یک ماجراجویی 1 تا 4 نفره است که در آن شما و دوستانتان بر هنر ترامپولنینگ تسلط خواهید داشت، زیرا گروه رنگارنگ وایکینگ های شما به طور ایمن از طریق طیف وسیعی از حالت های سرگرم کننده و مینی پرواز می کنند. بازی ها. ، همه در طراحی پیکسلی خیره کننده امضای استودیو D-Pad توسط Simon S. Andersen ارائه شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران Vikings on Trampolines با یک حالت داستانی که شما را در تلاش برای متوقف کردن شرور گازدار Balloonie قرار می‌دهد، و همچنین حالت یک به یک در مقابل، Vikings on Trampolines مملو از مینی‌بازی‌ها، نبردها، رئیس‌های شگفت‌انگیز، فوتبال بالن است. و بیشتر. همه اینها را می توان تنها با یک کنترلر بازی کرد، بازی را به روی بازیکنان در هر سنی باز کرد و اطمینان حاصل کرد که می توانید در کمترین زمان به یک استاد زمان پخش تبدیل شوید! حمله شیطانی بالن! آنها حیوانات شیرین را به هیولاهای بزرگ تبدیل می کنند! حالت داستانی وایکینگ‌ها در ترامپولین‌ها به شما وظیفه می‌دهد که پادشاه ششم را نجات دهید و نفرین بالون را برگردانید! شما باید راه رسیدن به ترامپولین را بیاموزید و از مهارت‌های پرش خود در هنگام مقابله با تیم بالونی استفاده کنید، از جمله فهرستی از رئیس‌های ترسناک و فراموش نشدنی پر از شخصیت.

تعدادی دنیا برای کشف وجود دارد که هر کدام دارای مراحل، چالش ها و رئیس های متفاوتی هستند که در سراسر قاره های خود پراکنده شده اند. قفل حالت‌ها و عرصه‌های جدید را برای بازی در حالت مقابل در حین پیشرفت باز کنید.