ادغام NortonLifeLock و Avast به طور آزمایشی تأیید شد

سه ماهه اول سالانه غیر GAAP
درآمد 708 میلیون دلاری، 2% در USD و 6% در CC افزایش یافته است
EPS رقیق شده 0.45 دلار، 7 درصد افزایش
رزروهای 663 میلیون دلاری، 1٪ در USD و 5٪ در CC افزایش یافته است
حاشیه عملیاتی 53.7 درصد بود که 250 واحد پایه افزایش داشت
تعداد مشتریان مستقیم 23.3 میلیون، 0.2 میلیون افزایش یافته است
ناتالی درس، مدیر مالی NortonLifeLock گفت: “سه ماهه اول یک چهارم دیگر اجرای قوی توسط تیم ما بود، و در مواجهه با باد مخالف اقتصاد کلان، ما دوازدهمین سه ماهه متوالی رشد رزرو خود را ثبت کردیم.” اکنون که خرید Avast به طور آزمایشی تأیید شده است، ما مشتاقانه منتظریم تا نظم عملیاتی خود را به برنامه‌ریزی یکپارچه‌سازی بیاوریم و به سرعت پایه‌های رشد کسب‌وکار را بنا کنیم.»

دستورالعمل برای سه ماهه دوم مالی 2023
انتظار می رود درآمد غیر GAAP بین 695 تا 705 میلیون دلار باشد که به رشد متوسط ​​سالانه تک رقمی در ارز ثابت، شامل بیش از 4 امتیاز یا تقریباً 30 میلیون دلار باد مخالف در تغییرات تبدیل خواهد شد.
انتظار می رود EPS غیر GAAP در محدوده 0.44 تا 0.46 دلار باشد، از جمله 0.03 دلار مقابل FX سالانه
سود نقدی سه ماهه

شرکت NortonLifeLock، یک رهبر جهانی در امنیت سایبری مصرف‌کننده، مجوز موقتی از سازمان رقابت و بازار بریتانیا (“CMA”) برای خرید Avast plc دریافت کرده است. NortonLifeLock همچنین نتایج خود را برای سه ماهه اول سال مالی 2023 منتشر کرد که در 1 ژوئیه 2022 به پایان رسید. وینسنت پیلت گفت: “ما هیجان زده ایم که روند گرد هم آوردن دو شرکت خود را اکنون که CMA ادغام ما با Avast را تایید کرده است، آغاز کنیم.” مدیرعامل NortonLifeLock. با پشت سر گذاشتن این نقطه عطف کلیدی، ما مشتاقانه منتظر نوآوری و ارتقاء امنیت سایبری به سطح بعدی هستیم.هیئت مدیره NortonLifeLock سود نقدی سه ماهه 0.125 دلار به ازای هر سهم عادی را اعلام کرده است که در 14 سپتامبر 2022 به همه سهامداران سابقه دار در پایان کار در 22 اوت 2022 پرداخت می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

انتظار می رود این ادغام بین اواسط سپتامبر و اوایل اکتبر به پایان برسد. جدول زمانی ممکن است تغییر کند و منوط به تایید نهایی CMA، ملاحظات عملیاتی مورد توافق دوجانبه و الزامات مرسوم بسته شدن مانند تایید طرح توسط دادگاه بریتانیا است.

نکات مهم مالی سه ماهه اول و تفسیر

درآمد سه ماهه اول GAAP 707 میلیون دلار بود که 3 درصد بر حسب دلار آمریکا افزایش داشت. Q1 GAAP EPS رقیق شده از عملیات ادامه دار 0.33 دلار بود که 6% افزایش داشت. جریان نقدی سه ماهه اول عملیات 215 میلیون دلار بود که 17 درصد کاهش داشت.

تحریریه Techpowerup