آکاسا طرفداران SOHO AR Dawn Edition را اعلام کرد

آکاسا طرفداران SOHO AR Dawn Edition را اعلام کرد

Akasa، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های خنک‌کننده و روشنایی فعال، رنگ‌بندی جدیدی را برای فن محبوب و رده بالای خود SOHO AR راه‌اندازی کرده است. SOHO AR Dawn Edition با حلقه سفید زیبایی‌شناسی و چشمگیر RGB خود، برای ساخت‌های کم‌رنگ رایانه‌های شخصی یا ارائه رنگ متضاد برای ساختمان‌های تیره‌تر عالی است. زیبایی شناسی تنها مزیت آن نیست، زیرا SOHO AR جریان هوای بالایی را با عملکرد تقریباً بی صدا ارائه می دهد.به عنوان جدیدترین عضو از سری محصولات RGB SOHO، Dawn Edition در اندازه 120 میلی متری عرضه می شود که مکمل فن مشکی Dusk Edition است. این طرفداران خیره کننده SOHO دارای یک حلقه aRGB به سبک نئون مینیمالیستی با بیش از 16 میلیون ترکیب نور است. تیغه های فن براق دارای طراحی آیرودینامیکی هستند که جریان هوای قدرتمندی تا 52.9 CFM و فشار هوای قوی تا 1.75 میلی متر-H2O را ایجاد می کنند.

aRGB با استفاده از یک هدر 5 ولتی سه پین ​​متصل می شود و می توان با استفاده از نرم افزارهای اصلی کنترل RGB مانند Gigabyte RGB Fusion، MSI Mystic Light، ASUS AURA، ASRock Polychrome و Razer Chroma RGB به طور یکپارچه کنترل کرد. آکاسا همچنین کنترلرهای aRGB را در صورتی که مادربرد شامل آنها نباشد، ارائه می‌کند که افزودنی عالی برای هر نسخه رنگی (کد محصول AK-RLD-04) است.

فن‌های SOHO AR با فناوری بلبرینگ MHD عرضه می‌شوند که از میدان‌های مغناطیسی برای افزایش صافی روان‌کننده یاتاقان استفاده می‌کند که منجر به عملکرد بسیار بی‌صدا، چرخش نرم‌تر و افزایش عمر فن تا 40000 ساعت می‌شود. قاب بالشتکی و تقویت شده فن نیز به عملکرد بی صدا کمک می کند و نویز را به حداقل می رساند. همراه با کنترل PWM، سرعت فن را می توان در هنگام بارهای سبک پایین نگه داشت و اساساً عملکردی آرام و در عین حال قدرتمند را امکان پذیر می کند.

فن SOHO AR Dawn Edition (AK-FN108-WH) از 19.00 پوند / 19.95 یورو شروع می شود (قیمت ها ممکن است بسته به خرده فروش متفاوت باشد).



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران