آلفاکول از بلوک‌های آبی جدید برای NVIDIA RTX 4090 FE و MSI SUPRIM X رونمایی کرد.



عملکرد بیشتر برای GeForce RTX 4090! با خنک کننده های Eisblock Aurora، Alphacool دو راه حل نوآورانه جدید برای خنک کننده آب فعال Founders Edition از NVIDIA و همچنین کارت های گرافیک MSI Suprim ارائه می دهد.

به منظور از بین بردن گرمای هدررفته عظیم این نسل از کارت‌های گرافیک، بهینه‌سازی‌های متعددی نسبت به مدل‌های قبلی در کولر آبی انجام شده است. ساختار باله ها سازگار شده است و اجازه می دهد تا جریان آب بسیار کارآمدی داشته باشد و به طور همزمان سطح خنک کننده را افزایش دهد. صفحه جت اصلاح شده با موتور ورودی بهبود یافته توزیع بهینه آب را روی پره های خنک کننده تضمین می کند. پایه مسی کاملا کروم شده در برابر اسید، خراش و آسیب مقاوم است. علاوه بر این، آبکاری کروم قوام و درخشندگی را ایجاد می کند که با آبکاری نیکل نمی توان به آن دست یافت.

طراحی Aurora از GeForce RTX 40XX Eisblock Generation از نظر بصری ساکت‌تر و شیک‌تر است زیرا یک O-ring واحد کل خنک‌کننده را احاطه کرده است. علاوه بر این، طراحی اطراف باله های خنک کننده و صفحه جت ظاهری تمیزتر می دهد. نور 12 LED RGB قابل آدرس دهی دیجیتالی به لطف روکش کروم حتی بهتر در خنک کننده توزیع می شود.

کولرهای آبی Eisblock Aurora برای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA’s GeForce RTX 4090 Founders Edition و MSI Suprim اکنون در فروشگاه آنلاین Alphacool برای پیش‌سفارش در دسترس هستند.

ویژگی های Eisblock Aurora

  • کولر مسی کروم
  • ساختار باله بهینه شده با سطح خنک کننده بزرگ شده
  • جت پلیت اصلاح شده جریان بهینه را از طریق پره های خنک کننده تضمین می کند
  • نورپردازی درخشان LED aRGB

سازگاری Eisblock Aurora RTX 4090 Founders Edition

  • NVIDIA GeForce RTX 4090 Founders Edition

سازگاری Eisblock Aurora RTX 4090 Suprim

  • MSI GeForce RTX 4090 Suprim X 24G
  • MSI GeForce RTX 4090 Suprim Liquid X 24G



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران