آزمایشگاه طراحی ایکس باکس، کنترلرهای Redfall نسخه محدود را معرفی کرد

گاز گرفتن! معرفی کنترلرهای نسخه محدود Redfall با آزمایشگاه طراحی ایکس باکس: “اگر مجبور باشم در جزیره ای پر از خون آشام گیر کنم، خوشحالم که با همه شما همراه است.” همانطور که دنیای هیجان انگیز Redfall را کشف می کنید، ما مشتاق هستیم که جدیدترین موارد اضافه شده را به آزمایشگاه طراحی ایکس باکس با طرح های محدود Redfall با الهام از شخصیت های بازی به شما ارائه دهیم. یکی از پنج طرح الهام گرفته شده را انتخاب کنید که هر کدام رنگ خاص خود را دارند. پالت از بین چهار قهرمان قابل بازی، لیلا الیسون – تهدید از راه دور. Remi De La Rosa – The Ingenious Ingeniera; دویندر کراسلی – شکارچی مرموز تایید شده. یا ژاکوب بویر – مرده با چشم مرده. و برای کسانی که ترجیح می‌دهند تاریکی را در آغوش بگیرند، طرح پنجم، Bite Back، ظاهری الهام‌گرفته از خون‌آشام‌ها با نیش‌های قرمز و کلاه‌های کناری که شهر ردفال را قبل و بعد از حمله خون‌آشام‌ها به نمایش می‌گذارد، ارائه می‌دهد.هر طرح جنبه‌های کلیدی هر شخصیت و بازی را برجسته می‌کند. قاب بالای دیویندر از زنگ‌زدگی و استیل ماجراجویی‌های متعدد او در شکار رمزارز تقلید می‌کند، در حالی که قاب نقره‌ای جیکوب با الگوی شش ضلعی آبی شنل و علامت‌های محدوده تیرانداز از خفاش مشخص شده است. قاب فوق‌العاده دو رنگ مشکی و بنفش لیلا با لهجه‌های سفید مملو از شخصیت برجسته شده است و قاب بالایی رمی پس‌زمینه رباتیک او را با همان رنگ نارنجی پهپادش، Bribón، نشان می‌دهد. شما همچنین می توانید یکی از چهار حکاکی منحصر به فرد درب باتری Redfall را انتخاب کنید که به جنبه های مختلف بازی اشاره می کند.

برای اطمینان از اینکه به بهترین بارگذاری ممکن مجهز هستید، هر کنترلر Redfall دارای مجموعه خاصی از رنگ های قابل تنظیم است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. می‌توانید D-Pad، دکمه‌های کنترلر، ضربه‌گیرها، ماشه‌ها و قاب پشتی را برای شخصی‌سازی تجربه شخصی‌سازی کنید. با گزینه‌های اضافی مانند حکاکی در پایین قاب بالا، انتخاب ماشه‌های فلزی، یا اضافه کردن دستگیره‌های لاستیکی کنار و عقب برای پشتیبانی بیشتر، یک قدم جلوتر بروید. Xbox Design Lab همچنین از تمام ویژگی‌های کلیدی که می‌توانید از یک کنترلر Xbox انتظار داشته باشید پشتیبانی می‌کند. هر طراحی دارای یک D-Pad هیبریدی است که ورودی دقیق و در عین حال آشنا را ارائه می دهد. با حداکثر 40 ساعت عمر باتری، دنیای پیچ خورده Redfall را کاوش کرده و با اتصال هدست سازگار مورد علاقه خود به جک 3.5 میلی متری هدفون کنترل، با هم تیمی های خود ارتباط برقرار خواهید کرد. در نهایت، می‌توانید از این طرح‌های شگفت‌انگیز در چندین دستگاه از جمله کنسول‌های Xbox Series X|S و One، ویندوز، IOS و اندروید استفاده کنید. وقت آن است که به مبارزه بپرید و آن خون آشام های تشنه به خون را به سبک از بین ببرید! اینها فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند، بنابراین آنها را بررسی کنید! برای دسترسی به آزمایشگاه طراحی Xbox و شروع به ساخت کنترلر Redfall خود اینجا را کلیک کنید: xbox.com/redfallXDL

مجموعه دنده Redfall
همچنین می‌توانید با Xbox | جدید بریس کنید و گاز بگیرید مجموعه Bethesda Redfall. اکنون فقط در فروشگاه Xbox Gear موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران