تاریخ راه اندازی Star Trek: Resurgence تایید شد، توسعه دهنده دراماتیک لبز بابت تاخیر عذرخواهی کرد

دراماتیک لبز به سؤالات شما پاسخ می دهد: “کجا بودیم؟ می دانیم که از زمانی که Star Trek: Resurgence را در The Game Awards در دسامبر 2021 معرفی کردیم، گاهی ساکت بوده ایم. مطمئن باشید که ما هرگز متوقف نشده ایم. کار روی بازی، اما بدیهی است که همه ما انتظار داشتیم که اکنون منتشر شود. پس چرا تاخیر؟ پاسخ کوتاه این است که ما یک تیم توسعه نسبتا کوچک هستیم، ما در حال ساخت یک بازی بسیار بزرگ هستیم و همانطور که ممکن است بدانید، ما داشتیم در ابتدا امیدوار بود این بازی در “بهار 2022” منتشر شود، اما اکنون “بهار 2023” است. عمر طولانی و رفاه،
تیم آزمایشگاه های درام

با این اوصاف، متوجه می‌شویم که می‌توانستیم کار بهتری انجام دهیم و همه شما را به‌روز نگه داریم. اما اکنون که Star Trek: Resurgence در دستان شماست، چیزهای بیشتری از ما خواهید شنید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا شما به خدمه USS Resolute بپیوندید و بازی را انجام دهید!

Star Trek: Resurgence از طریق Epic Games، PlayStation 4/5، Xbox One، Xbox Series X و Series S برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

(توجه: هیچ تریلر به روز رسانی شده ای منتشر نشده است که تاریخ عرضه به روز شده را نشان دهد)

چی شد؟ راستش را بخواهید، تمرکز اصلی ما خیلی تهاجمی بود. ما بسیار هیجان زده بودیم که Star Trek: Resurgence را در اسرع وقت برای همه به ارمغان بیاوریم، اما این اولین بازی ما به عنوان Dramatic Labs و اولین بازی ما است که با موتور Unreal Engine ساخته شده است. و در طول مسیر، مشخص شد که اگر آن پنجره انتشار را حفظ کنیم، بازی آن چیزی که ما می‌خواستیم نخواهد بود. ما در نظر داشتیم که فصل تعطیلات 2022 را آغاز کنیم، اما تصمیم گرفتیم که اگر باید تاریخ را تغییر دهیم، باید این کار را انجام دهیم تا بهترین بازی ممکن را انجام دهیم. عدم پایبندی به برنامه بازاریابی خودسرانه. به همین دلیل است که برای انتشار بهار 2023 بازنشانی کردیم و اکنون هیجان‌زده هستیم که در نهایت تاریخ را اعلام کنیم: 23 مه 2023!

در نهایت، ممکن است بخواهید بدانید که چرا ما در طول مسیر اینقدر ساکت بوده ایم. ما عمدتاً تلاش خود را روی عبور از خط پایان متمرکز کردیم. تریلرها، خاطرات برنامه‌نویس و رسانه‌های اجتماعی زمان می‌برند تا عملاً روی بازی کار کنند. ما همچنین نمی‌خواستیم نسخه جدیدی را بدون داشتن ایده خوبی از زمان تحویل بازی به شما اعلام کنیم. ما پیش‌نمایش کرده‌ایم. بازی برای مطبوعات در زمان‌های مختلف در طول مسیر و پوشش مطبوعاتی خوبی دریافت کرد و از اجرای یک صحنه با تماشاگران در پنل Comic Con ما در سن دیگو لذت برد.