آتاری 50 سال از تاریخ خود را با انتشار آتاری 50: جشن سالگرد جشن گرفت.


آتاری، یکی از نمادین‌ترین برندهای مصرف‌کننده و تولیدکننده سرگرمی‌های تعاملی، امروز عنوان جدید خود را با نام Atari 50: The Anniversary Celebration به مناسبت 50 سال موفقیت، رشد و پیشرفت در صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کرد. Atari 50 که اکنون در نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و سری X|S، پلی‌استیشن 4|5 و رایانه‌های شخصی ویندوزی موجود است، مانند یک پیشرفت تعاملی در گذشته داستانی آتاری عمل می‌کند و مجموعه‌ای از نمادین‌ترین بازی‌ها و برندهای این ناشر را به نمایش می‌گذارد. به عنوان نمایش افراد خلاقی که صنعت بازی های ویدیویی را راه اندازی کردند.

Atari 50: The Anniversary Celebration، ترکیبی از مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی و گلچین، تاریخچه آتاری را از طریق ترکیبی از بازی‌های قابل بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل و مدرن، ویدیوهای کوتاه، مصاحبه‌های هرگز دیده نشده، خاطرات اولیه توسعه و موارد دیگر به نمایش می‌گذارد. رابط کاربری به سبک کتابخانه ای با تقلید از هفت پلتفرم کنسول مجزا و حاوی عناوین پنج دهه، بیش از 100 بازی ویدیویی را که بر اساس دوره مرتب شده اند در یک جدول زمانی خطی بصری ارائه می دهد. فایل‌ها و مواد دیگر نیز بخشی از این بسته هستند، از جمله طرح‌های اولیه توسعه، شماتیک‌های سخت‌افزار، یادداشت‌های داخلی، تصاویر، فیلم‌ها و سایر «مصنوعات» که اکثریت آنها هرگز عمومی نشده‌اند.

Atari 50: The Anniversary Celebration، یک ماجراجویی دیجیتالی در گذشته پایدار آتاری و نگاهی اجمالی به ذهن‌های خلاقی که میراث ناشر را به وجود آوردند، Atari 50: The Anniversary Celebration از بازیکنان دعوت می‌کند تا عصر طلایی بازی‌های ویدیویی را از طریق یک هدف جدید کشف کنند. رشد آتاری را از یک استارت‌آپ کوچک در دره سیلیکون به برندی نمادین که به سرعت تبدیل شد، تماشا کنید، مفاهیم اولیه بازی را کاوش کنید و از تعداد انگشت شماری از موارد مورد علاقه طرفداران که عاشقانه توسط توسعه‌دهنده Digital Eclipse ایجاد شده‌اند، لذت ببرید.

ویژگی های کلیدی اضافی:

  • Expert Insight Through Storytelling: مجموعه به تعداد انگشت شماری از مصاحبه های مختلف که قبلاً هرگز دیده نشده اند با مدیران گذشته و حال آتاری و همچنین دیگر نام های پرکار در صنعت بازی مجهز شده است. البته با توسعه دهندگان بازی های ویدیویی که به آتاری در تبدیل شدن به نماد صنعت کمک کردند، تکمیل شد.
  • داستان قابل پخش: مجموعه عظیم بیش از 100 بازی شامل هفت پلتفرم مختلف است: رایانه های Arcade، 2600، 5200، 7800، Atari 8 بیتی و برای اولین بار در کنسول های مدرن، Atari Lynx و Jaguar! کلاسیک‌هایی مانند طوفان 2000، سیارک‌ها و انتقام یارس را بازی کنید یا در برش‌های عمیق‌تر شیرجه بزنید.
  • بازطراحی و بازبینی: تیم Digital Eclipse شش بازی جدید برای مجموعه ایجاد کرده است که برخی از محبوب‌ترین کلاسیک‌های آتاری را دوباره تجسم می‌کنند یا مضامین بازی‌های کلاسیک را تغییر می‌دهند، از جمله Haunted House، Neo Breakout، Yars’ Revenge، Vctr Sctr و متاسفانه ناتمام Airworld. .

Atari 50: The Anniversary Celebration که توسط Digital Eclipse توسعه یافته است، امروز روی نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و سری X|S، پلی استیشن 4|5 و رایانه شخصی ویندوزی از طریق استیم و فروشگاه Epic Games با قیمت 39.99 دلار عرضه می شود. Atari 50: The Anniversary Celebration اواخر امسال بر روی Atari VCS منتشر خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران