پلتفرم جدید سرور Edge AIC با پردازنده‌های نسل چهارم AMD EPYC برای معرفی در SC22

AIC Inc. (که از این پس “AIC” نامیده می شود)، یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های ذخیره سازی سازمانی و سرور، امروز از ابزار جدید Edge Server خود که توسط نسل چهارم پردازنده های AMD EPYC (نام رمز Genoa) پشتیبانی می شود، رونمایی کرد. سرور جدید، EB202-CP، برای ارائه عملکرد عالی در اندازه فشرده و در عین حال مقرون به صرفه عالی طراحی شده است. انتظار می‌رود EB202-CP همراه با پردازنده‌های نسل چهارم AMD EPYC، نوآوری‌هایی را در زمینه هوش مصنوعی، شبیه‌سازی آموزش، وسایل نقلیه خودران و برنامه‌های پیشرفته ایجاد کند. AIC از 14 تا 17 نوامبر 2022 EB202-CP را در SC22 به نمایش خواهد گذاشت.

AIC EB202-CP را در SC22 به همراه سایر فناوری های نوآورانه از جمله سرور ذخیره سازی ابرهمگرا 2U 4-node به نمایش می گذارد. یک 24-bay 2U JBOF U.2 NVMe و یک 5U PCIe 4.0 JBOX. از غرفه شماره 832 AIC در نمایشگاه SC22، 14 تا 17 نوامبر 2022، در مرکز همایش کی بیلی هاچیسون دالاس، دالاس، تگزاس بازدید کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران AIC EB202-CP یک سرور rackmount 2U با عمق 22 اینچ است. این دستگاه از هشت هارد SSD E1.S/E3.S یا U.2 پشتیبانی می کند که قابل تعمیر و تعویض داغ هستند. درایوهای E1.S/E3.S EDSFF (فاکتور فرم SSD سازمانی و مرکز داده) هستند که EB202-CP را قادر می‌سازد تا NVMe تمام فلاش با چگالی بالا را برای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی نیم پتابایت ارائه کند و IOPS و استفاده از فضا را بهبود بخشد. EB202-CP قابلیت توسعه عالی دارد و تا دو کارت گرافیک یا شتاب دهنده دو پشته، دو کارت FHHL/HHHL PCIe 5.0 و یک کارت OCP 3.0 را پشتیبانی می کند. بر اساس برد سرور AIC Capella، EB202-CP از یک پردازنده نسل چهارم AMD EPYC و هشت DDR5 DIMM پشتیبانی می کند. پردازنده‌های نسل چهارم AMD EPYC که بر اساس معماری «Zen 4» ساخته شده‌اند، برای بارهای کاری عمومی، ابری و لبه‌ای بهینه شده‌اند. این نسل جدید از AMD EPYC دارای بالاترین عملکرد پردازنده x86 در جهان، سازگار با PCIe 5.0 است و TCO پایین را فعال می کند. همچنین بهره وری انرژی پیشرفته و همچنین ویژگی های امنیتی پیشرفته را ارائه می دهد.

مایکل لیانگ، رئیس و مدیر عامل AIC گفت: “ما هیجان زده هستیم که سرور جدید EB202-CP Edge خود را در SC22 به نمایش بگذاریم.” EB202-CP با بهره‌گیری از ویژگی‌های نسل چهارم پردازنده‌های AMD EPYC، برای برنامه‌های لبه و هوش مصنوعی که نیاز به عملکرد پردازشی بالاتری دارند و در کارآمدترین و صرفه‌جویی در فضا بسیار مناسب است. EB202 -CP راه‌حلی برای محیط سخت با ترکیب طرح‌های محصول برجسته ما و فناوری‌های پیشرفته نسل بعدی AMD EPYC.”