یک بازی ویدیویی اقتباس شده از مجموعه انیمیشن ژاپنی نمادین Space Adventure Cobra در حال توسعه است!

تاداشی تاکزاکی، مدیر عامل: “ما بسیار تحت تاثیر اشتیاق و حرفه ای بودن تیم Microids قرار گرفتیم و مطمئن هستیم که طرفداران Cobra از بازی ویدیویی جدید خوشحال خواهند شد. ما مشتاقانه منتظر محصول نهایی هستیم که نوید می دهد طرفداران را خوشحال کند.” TMS Entertainment



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

مانگای فرقه کبرا که در سال 1978 ایجاد شد، نسل‌های زیادی از طرفداران را با طرح پیچیده‌اش که به دلیل پیچ و خم‌های فراوانش شناخته می‌شود مجذوب خود کرده است. دزد دریایی مشهور فضایی کبرا با اسلحه روانی افسانه ای خود که به بازوی چپش بسته شده و مشارکت نمادین خود با لیدی، مخاطبان را برای دهه ها مجذوب خود کرده است.

به گفته Stéphane Longeard، مدیر عامل Microids: “ما بسیار هیجان زده هستیم که روی این اقتباس از Space Adventure Cobra کار می کنیم، یک انیمیشن افسانه ای که الهام بخش یک نسل کامل از طرفداران است. ما متعهد هستیم که به جهان و شخصیت های خلق شده توسط Buichi Terasawa احترام بگذاریم، در حالی که یک تجربه بازی همه جانبه، وفادار به روح سری انیمیشن ارائه می دهیم. بازی Cobra نوید یک ماجراجویی عالی برای طرفداران و بازیکنانی است که به دنبال جهانی غنی و فریبنده هستند.

Microids و TMS با خوشحالی اعلام می کنند که Cobra، بازی ویدیویی، در حال حاضر در مرحله پیش تولید است. این بازی ویدیویی برگرفته از مجموعه انیمیشن ژاپنی تولید شده توسط TMS Entertainment (بر اساس تصاویر و کمیک های ساخته شده توسط Buichi Terasawa)، بازیکنان را به جای کبرا به عنوان یک شکارچی معروف کهکشانی در دنیایی آینده نگرانه و رنگارنگ روی کنسول ها و رایانه های شخصی می برد. .