گیگابایت Z790 AORUS Tachyon رکورد جهانی Cinebench R23 OC را شکست

“ما به این رکورد جهانی شگفت انگیز Cinebench R23 OC که توسط Z790 AORUS TACHYON که توسط HWBOT تایید شده و تحقیق و توسعه قوی گیگابایت در زمینه اورکلاکینگ را اثبات می کند بسیار مفتخریم. Z790 AORUS TACHYON با اجزای بهینه، طراحی نهایی و رابط های کاربر پسند، قوی ترین است. مادربرد موجود در بازار و بهترین انتخاب برای به روز رسانی رکورد جهانی اورکلاک است.” جکسون هسو، مدیر بخش توسعه محصول راه حل های کانال گیگابایت گفت.

گیگابایت Z790 AORUS TACHYON توسط اورکلاکرهای معروف منحصراً برای اورکلاک طراحی شده است. Z790 AORUS TACHYON با سازگاری دوام و پایداری تحسین شده گیگابایت، مدیریت انرژی جامعی را از طریق طراحی پیشرفته منبع تغذیه مستقیم VRM خود و همچنین MOS طراحی حرارتی با پوشش کامل منطقه ارائه می‌کند تا اتلاف گرما را تا حد زیادی بهبود بخشد. در همین حال، طراحی کیت اورکلاک داخلی روی مادربرد کلیدهای میانبر، سوئیچ‌های کلید و عملکردهای سنجش ولتاژ را فراهم می‌کند که بسیاری از اورکلاک‌کننده‌ها برای تنظیم اورکلاک از آن استفاده می‌کنند. این امکان تنظیمات راحت‌تر را برای اورکلاکرها فراهم می‌کند تا به راحتی محدودیت را بشکنند.برای مشاهده رکورد جهانی اورکلاک GIGABYTE Z790 AORUS TACHYON به این صفحه مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY با مسئولیت محدود، تولیدکننده پیشرو در مادربردها، کارت‌های گرافیک و راه‌حل‌های سخت‌افزاری، امروز رکورد جهانی اورکلاک R23 Cinebench R23 را با امتیاز 56783 که توسط HWBOT تأیید شده و توسط جدیدترین Z790 AORUS TACHYON با Core i9-15840HC Core i9-15840M OCK 7-13900M به دست آمده است، اعلام کرد. و DDR5-8300 OC به جای تک هسته‌ای با فرکانس بالا اما همه معیارها را نادیده می‌گیرد، Z790 AORUS TACHYON دارای عملکرد بی‌نظیر با سیستم OC تمام هسته‌ای طراحی شده توسط یک اورکلاکر مشهور جهانی، گیگابایت Z790 AORUS TACHYON دارای ویژگی‌های اورکلاکر انحصاری با اجزای منحصر به فرد است. تبدیل شدن به مادربرد رویایی برای اورکلاکرها، که عملکرد OC دوستانه و پایدارتر و همچنین عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد.