گیگابایت کارت گرافیک GeForce RTX 4090 AERO OC 24G را عرضه کرد

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در سخت افزارهای بازی پیشرفته، امروز کارت گرافیک GeForce RTX 4090 AERO OC 24G را با معماری NVIDIA ADA Lovelace عرضه می کند. کارت گرافیک AERO OC برای سازندگان و مصرف کنندگانی طراحی شده است که طراحی زیبایی نقره ای-سفید را ترجیح می دهند. گیگابایت برای رهایی کامل از عملکرد بی‌نظیر GeForce RTX 4090، این کارت گرافیک را به طراحی‌های ارتقا یافته و ویژگی‌های ارتقا یافته مجهز کرده است و همه چیز را در اختیار تولیدکنندگان محتوا و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. همچنین، برخلاف کارت‌های گرافیک بازی که بر ظاهر سیاه تیره تأکید دارند، طراحی ساده نقره‌ای-سفید AERO OC توسط بسیاری از مصرف‌کنندگان ترجیح داده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کارت گرافیک AERO OC به دلیل عملکرد چشمگیر و ظاهر زیبا در بین مصرف کنندگان محبوب است. برای ارائه تجربه کاربری بهتر، کارت‌های گرافیک سری AERO – GeForce RTX 4090 AERO OC 24G، GeForce RTX 4080 16GB AERO OC و GeForce RTX 4070 Ti AERO OC 12G 4 سال ضمانت را به مشتریان ارائه می‌دهند (طول مدت 30 روز به ثبت نام آنلاین نیاز دارد). خرید) به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد با خیال راحت در بازی غرق شوند یا خلق کنند.

کارت گرافیک GeForce RTX 4090 AERO OC 24G از سیستم خنک کننده WINDFORCE استفاده می کند. دارای سه فن تک پره، چرخش متناوب، یک محفظه بخار بزرگ با تماس مستقیم GPU، لوله های حرارتی مسی کامپوزیت، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده نمایشگر برای به حداکثر رساندن اتلاف گرما. فن‌های WINDFORCE از نانو روان‌کننده گرافن استفاده می‌کنند که عمر فن را 2.1 برابر افزایش می‌دهد و تقریباً عمر فن‌آوری بلبرینگ دوگانه را فراهم می‌کند و در عین حال عملکرد بی‌صدا را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، طراحی بایوس دوگانه حالتی آرام را فراهم می کند که به سازندگان اجازه می دهد در محیطی ساکت تر کار کنند. این حالت بی صدا سطوح نویز کمتری را بدون به خطر انداختن عملکرد ارائه می دهد.

در حال حاضر کارت های گرافیک بازی موجود در بازار که برای گیمرها طراحی شده اند، بیشتر از نظر ظاهری مشکی هستند. کارت گرافیک AERO OC سبک طراحی متفاوتی را ارائه می‌کند و رنگ‌های نقره‌ای و سفید ترکیب شده با روکش فلزی برس‌خورده را به نمایش می‌گذارد که به این سری چشم‌اندازی شیک و با تکنولوژی بالا می‌دهد. لوگوی کناری کارت گرافیک نیز از ماده خاصی ساخته شده است که می تواند الگوهای رنگین کمان مختلف را از زوایای مختلف نمایش دهد. این لوگو دارای جلوه نورپردازی RGB داخلی است که از طریق نرم افزار CONTROL CENTER گیگابایت قابل شخصی سازی است. کارت گرافیک دارای یک صفحه پشتی فلزی ارتقا یافته و یک براکت ضد افتادگی سفارشی برای تقویت بهینه است. طراحی براکت نقره ای-سفید تقویت بهینه تری را ارائه می دهد و ظاهر بصری کلی را بهبود می بخشد. کارت گرافیک AERO OC برای نصب در شاسی کامپیوتر با رنگ روشن و سبک مینیمالیستی مناسب است. اگر با مادربرد سری AERO جفت شود، سبک کلی کامپیوتر حتی کامل تر خواهد بود.