دی وی دی رایتر کابل تبدیل مبدل و اتصالات و لوازم جانبی digiko org | techpowerup

این محصول می تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان به شمار رود و از آن به عنوان یک پخش کننده مالتی مدیای مستقل استفاده نمایید. بیشتر درایوهای دی وی دی اکسترنال شکننده می باشند که نیاز است هنگام استفاده و حمل آن دقت بالایی صرف شود. اکثر این محصول تولید شده است پلاستیک می باشند که پلاستیک بکار برده شده باید دارای کیفیت بالایی باشد تا از مقاومت در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد. توصیه می کنیم درایو دی وی دی خارجی با کیفیت بالا خریداری نمایید و کیفیت را هنگام خرید مدنظر قرار دهید. به تازگی شرکت ونتو محصول جدیدی تحت عنوان DVD -RW را روانه بازار کرده است که درواقع یک درایو DVD اکسترنال است. این درایوDVD به کمک درگاه USB به لب‌تاپ شما متصل می‌شود و امکان خواندن و نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • علاوه بر این همان طور که می دانید در دنیای تبلت هم درایو نوری وجود ندارد.
  • که از آن برای خواندن و نوشتن یا پاک کردن اطلاعات ازدیسک‌های نوری استفاده می‌شود.
  • جهت متصل کردن دی وی دی رایتراکسترنال به سیستم خود احتیاجی به آداپتور و یا چیز دیگری نیست.

در واقع این بخش شامل قسمت اپتیک و بازی حرکت دهنده اپتیک می‌باشد. این بخش برای خواندن اطلاعات از روی دیسک، بر روی دی وی دی در حال چرخش حرکت می‌کند. لپتاپ من اینترنال نداره.میشه اینترنال کامپیوتر رو به لپتاپ وصل کنم؟یعنی مثل اکسترنال ازش استفاده کنم.

http://asanbehbar.ir

زمان زیادی از فراگیر شدن حافظه های قابل حمل مانند هارد اکسترنال یا فلش مموری نمی گذرد ، به همین دلیل ، کاربران بسیاری هستند که بخشی از خاطرات گذشته یا پروژه های قدیمی شان را روی دیسک های نوری ذخیره کرده اند . بخشی از آثار هنری هم وجود دارند که نسخه دیجیتالی نداشته و صرفا روی حافظه نوری ارائه شده اند . با پارت لپ همراه باشید تا با انواع درایو های نوری ، بیشتر آشنا گردید . ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند. گستردگی محصولات ایسوس، این شرکت را به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های الکرونیکی دنیا تبدیل کرده است. تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به صورت کاملاً تخصصی در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو انجام می پذیرد.

پيشنهاد براي کارکردن با اينترنت کم سرعت!

به هر دلیلی ممکن است که دی وی دی درایو شما آسیب ببیند و نتواند کار کند. تعمیر دی وی دی درایور می‌تواند یکی از راه حل های ممکن برای این مشکل شما باشد. تعمیر این قطعه کار آسانی نبوده و برای انجام این کار باید به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید تا این کار را برای شما انجام دهند. DVD-RW؛ دی وی دی درایو علاوه بر خواندن سی دی، قابلیت خواندن و نوشتن بر روی DVD ها را نیز دارد. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد . نکته اینکه زبان آموزش انگلیسی است ، و اگر به انگلیسی تسلط کافی ندارید ، تصاویر گویای همه چیز هست .

انواع برندهای مختلف دی وی دی رایتر اکسترنال

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر وی دی رایتر را می توان یکی از ملزومات هر رایانه ای دانست.در انتخاب دی وی دی رایتر سرعت خواندن و نوشتن یکی از مهمترین معیارها به حساب می آید. DRW-24D3ST یک دی وی دی رایتراینترنال با سرعت ۲۴X محصول شرکت خوش نام ایسوس است. با قرار دادن این دی وی دی رایتر در جعبه کیس رایانه خود و اتصال آن می توانید اقدام به خواندن اطلاعات لوح های فشرده در قالب CD و DVD نمایید. همچنین به کمک ۲۴D3ST می توانید بروی CD و DVD خام رایت کنید.درایو DVD اینترنال ایسوس مدل D شرکت ایسوس ۵۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و از تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز بطور کامل پشتیبانی می کند. واژه اکسترنال External به معنی خارجی و اینترنال Internal به معنی داخلی می باشد. تفاوت اصلی این دو نوع درایو نوری در محل قرار گیری آن ها می باشد.

تعمیر دی وی دی رایتر