گزارش های وسترن دیجیتال نتایج مالی سه ماهه دوم مالی 2023

جزئیات بیشتر را می توان در ارائه سود شرکت، که به صورت آنلاین در investor.wdc.com در دسترس است، یافت.

در سه ماهه دوم مالی:

  • ابر 39 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده است. به طور متوالی، کاهش ظرفیت درایوهای سازمانی فروخته شده به مشتریان Cloud و مشتریان Smart Video تا حدی با افزایش محموله های Flash جبران شد. کاهش سال به سال در درجه اول به دلیل هضم موجودی هارد دیسک بود.
  • مشتری 35 درصد از کل گردش مالی را به خود اختصاص داده است. به طور متوالی، این کاهش به دلیل فشار قیمت روی محصولات فلش ما بود که تا حدی با محموله های هارد دیسک بالاتر جبران شد. کاهش سال به سال همچنین به دلیل فشار قیمت فلش و همچنین کاهش محموله های SSD مشتریان برای برنامه های رایانه شخصی بود.
  • مصرف کنندگان 26 درصد از گردش مالی را تشکیل می دهند. به طور متوالی، افزایش فصلی در دیسک‌های سخت خرده‌فروشی و فلش مموری افزایش یافت. این کاهش نسبت به سال گذشته به دلیل کاهش فروش هارد دیسک خرده فروشی و فشار قیمت گذاری فلش بود.

ارتباط با سرمایه گذاران

تماس کنفرانسی جامعه سرمایه گذاری برای بحث در مورد این نتایج و چشم انداز تجاری شرکت برای سه ماهه سوم مالی 2023، امروز در ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت PT/4:30 بعد از ظهر از شرق به صورت آنلاین پخش می شود. کنفرانس زنده و بایگانی شده تماس/پخش اینترنتی و ارائه درآمد به صورت آنلاین در investor.wdc.com موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت وسترن دیجیتال (Nasdaq: WDC) امروز نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2023 خود را در فضای ابری منتشر کرد. ما همچنان به برداشتن گام‌هایی برای بازنشانی کسب‌وکار در واکنش به محیط پس از همه‌گیری با بهینه‌سازی ساختار هزینه و تقویت نقدینگی خود ادامه می‌دهیم. این اقدامات، از جمله کاهش استراتژیک هزینه‌های سرمایه‌ای ما بر روی فلش و هارد دیسک و هزینه‌های عملیاتی، همچنین اصلاح تعهدات مالی و تأمین بودجه اخیر، به ما انعطاف‌پذیری مالی و گزینه‌ای برای عبور از این چرخه می‌دهد، در حالی که خود را در موقعیتی قرار می‌دهیم. با اجرای نقشه راه محصول و ایجاد رهبری فنی بلند مدت خود ادامه دهید.”

این شرکت 35 میلیون دلار جریان نقدی از عملیات تولید کرد و سه ماهه را با 1.87 میلیارد دلار وجه نقد و معادل نقدی به پایان رساند.