پاسخ به تماس: NBA 2K23 اکنون در سراسر جهان در دسترس است

NBA 2K23 دارای چندین اضافات و بهبودهای جدید است که در آن بازیکنان جدید و کهنه کار تجربیات مختلفی را برای غواصی پیدا خواهند کرد:

  • بازی همین است – بازیکنان می توانند با تیم ها و ستاره های مورد علاقه NBA و WNBA رودررو شوند و نهایت گیم پلی واقعی را تجربه کنند. با بهترین نمایش بصری در کلاس، هوش مصنوعی بازیکنان پیشرفته، فهرست‌های به‌روز و تیم‌های تاریخی، گیم‌پلی هیچ‌گاه واقعی‌تر و کامل‌تر از NBA 2K23 نبوده است. انرژی جمعیت، شدت رقابت، و سرگرمی بی پایان یکی از فراگیرترین محصولات ورزشی در بازی های ویدیویی امروز را احساس کنید.
  • بازگشت مایکل جردن – در قطعی ترین تجربه مایکل جردن با چالش بازسازی شده جردن به چوب سخت قدم بگذارید. 15 اجرای نمادین از حرفه درخشان جردن را دوباره زنده کنید، با 10 چالش اصلی که بازگشت آنها از NBA 2K11 کاملاً از ابتدا بازسازی شده است، به علاوه پنج لحظه کاملاً جدید. زمانی که این اجراهای نمادین را اجرا می‌کنید که شامل ارائه‌های بازی، عرصه‌ها و گوینده‌های سیستم صوتی قدیمی می‌شود، در حالی که به افراد برجسته NBA گوش می‌دهید که به طور مستقیم افسانه‌ای که متولد شده را تجربه کرده‌اند، به گذشته برگردید.
  • رسیدن به لیگ – بازیکنان می‌توانند به رویاهای NBA خود برسند، زیرا سفری دیدنی به سوی عظمت در MyCAREER را آغاز می‌کنند. روابط برقرار کنید، شهرت بسازید، و بر موانع سختی غلبه کنید که حتی امیدوارترین رقصنده‌ها را امتحان می‌کنند. بازیکنان می توانند نام تجاری خود را در خارج از زمین متنوع کنند و نام خود را به نامی تبدیل کنند که در زمین به یاد می آورند.
  • به انجمن Hoops بپیوندید – بازیکنان می توانند غوطه ورترین شهر را در PS5 و Xbox Series X|S تجربه کنند یا سفری حماسی را با GOAT Boat روی PS4، Xbox One، Nintendo Switch و رایانه شخصی آغاز کنند. بدون توجه به سفر با MyPLAYER، برای کار کردن، کسب شهرت و مسابقه در دادگاه ها آماده باشید. محدودیت‌ها را در مرکز آموزشی Gatorade آزمایش کنید و قبل از برگزاری رویدادهای سراسر سال، به فروشگاه‌ها بروید تا جدیدترین تجهیزات را از مارک‌های برتر پیدا کنید.
  • تیم رویایی خود را بسازید – MyTEAM فانتزی را به واقعیت تبدیل می‌کند، زیرا بازیکنان کارت‌هایی را جمع‌آوری کرده و به دست می‌آورند تا 5‌های شروع برجسته را با اسطوره‌ها و ستاره‌های همه دوران‌ها جمع‌آوری کنند. چالش‌های فراگیر، مسابقات رقابتی و جوایز هیجان‌انگیز، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های جدید فصل به فصل را تجربه کنید.
  • آن را به بالاترین سطح برسانید – با فراگیرترین تجربه شبیه‌سازی مدیریت MyNBA در PS5 و Xbox Series X|S، برای ساختن یک سلسله یا تصمیم‌گیری در مورد مسیر لیگ تصمیم بگیرید. سفر خود را در زمان‌های مختلف آغاز کنید و کنترل بی‌نظیر همراه با ابزارهای عمیق را برای اطلاع از تصمیم‌گیری و موفقیت تجربه کنید. شروع به یک فصل کنید یا رشد بلندمدت را با یک تجربه چند ساله در دسترس آنلاین یا آفلاین در نظر بگیرید.

گارد شوتینگ فینیکس سانز، سه بار ستاره NBA و منتخب تیم اول کیا All-NBA 2021-22، دوین بوکر در نسخه استاندارد امسال و نسخه دیجیتال بین لوکس امسال حضور دارند. نسخه استاندارد با قیمت 59.99 دلار برای PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC و 69.99 دلار برای PS5 و Xbox Series X|S در دسترس است. Digital Deluxe Edition با قیمت 79.99 دلار در دسترس است و به بازیکنان امکان دسترسی به نسخه استاندارد را در هر دو نسل کنسول های یک خانواده کنسول پلی استیشن و برای Xbox Series X می دهد | اس و ایکس باکس وان.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گرگ توماس، رئیس از Visual Concepts گفت: “به عنوان یک فرنچایز، ما تلاش می کنیم تا در خط مقدم فرهنگ بسکتبال باشیم و از اینکه بازیکنان دست خود را روی NBA 2K23 می گیرند تا شاهد زنده شدن بازی باشند، هیجان زده هستیم.” “با بازگشت چالش های جردن، NBA 2K23 از بازیکنان می خواهد که به تماس پاسخ دهند و برخی از بهترین عملکردهای تاریخ بسکتبال را تجربه کنند. توجه باورنکردنی به جزئیات منجر به واقعی ترین و معتبرترین عنوان ما تا به امروز شده است، با ادغام های سرگرم کننده که دارای طرفداران قدیمی بسکتبال و بازیکنان جدید به طور یکسان قدردان آن خواهند بود.”

علاوه بر این، Seasons به NBA 2K23 با جوایز، موسیقی و چالش‌های کاملاً جدید برای بازیکنان برای رقابت و برنده شدن بازمی‌گردد. مستقیماً به فصل اول بروید تا از تجربیات منحصربه‌فرد در جوایز MyCAREER، MyTEAM و The W. Level 40 لذت ببرید. به شما این امکان را می‌دهد که در یک چرخ دستی گلف چهار نفره در PS5 و Xbox Series X|S و یک هاوربایک در PS4، Xbox One، PC و تغییر دهید، در حالی که نقشه‌ها و حالت‌های بازی جدید، دسترسی بهتر، سفارشی‌سازی بیشتر و ترکیب‌های محدوده بی‌پایان در MyTEAM منتظر شما هستند.

امروز 2K اعلام کرد که NBA 2K23، آخرین نسخه از سری شبیه‌سازی بازی‌های ویدیویی NBA با بالاترین امتیاز در 21 سال گذشته، اکنون در سراسر جهان بر روی پلی‌استیشن 5 (PS5)، پلی‌استیشن 4 (PS4)، ایکس‌باکس سری X|S، ایکس‌باکس وان در دسترس است. ، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی. NBA 2K23 یک تجربه بسکتبال اصیل و فوق واقعی را ارائه می دهد که شامل نوآوری ها و انیمیشن های گیم پلی کاملاً جدید، بازگشت آرزوی حالت چالش جردن، یک تجربه جامع آنلاین همهجانبه و موارد دیگر است.

بازیکنان در ایالات متحده و کانادا همچنین می‌توانند نسخه‌های انحصاری GameStop بازی را خریداری کنند. نسخه NBA 2K23 WNBA را انتخاب کنید که شامل Diana Taurasi از فینیکس مرکوری و Sue Bird از Seattle Storm روی جلد است و در اواخر پاییز امسال، NBA 2K23 DREAMER Edition دارای ویژگی‌های چندگانه است. – جی کول هنرمند هیپ هاپ برنده جایزه گرمی پلاتین. در وب‌سایت رسمی NBA 2K23 می‌توانید به تفکیک کامل هر نسخه موجود مراجعه کنید.

مایکل جردن، شش بار قهرمان جهان NBA و عضو تالار مشاهیر بسکتبال یادبود نایسمیت، به عنوان ورزشکار پوششی NBA 2K23 بازمی گردد و نسخه NBA 2K23 Michael Jordan Edition و نسخه فوق العاده برتر NBA 2K23 Championship Edition را به ارمغان می آورد. NBA 2K23 Michael Jordan Edition با قیمت 99.99 دلار برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X در دسترس است | S، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی.