قیمت و خرید انواع پیراهن مردانه بهترین قیمت تیمچه

پیراهن مردانهچه رسمی و چه غیر رسمی بی شک جزو مهم ترین و اساسی ترین لباس های مردانه محسوب میشود.پیراهن مردانهتنوع بی‌نهایت زیادی دارند و با هر بودجه ای خرید لباس ارزان مردانه قابل خریدن هستند. توصیه ما این است که هرگز از پارچه‌ای که بیش از 50 درصد الیاف مصنوعی دارد استفاده نکنید. یکی دیگر از جنس‌های پیراهن مردانه، پیراهن مردانه پشمی است که برای فصل سرد استفاده می‌شود. پیراهن مردانه ابریشم هم یکی دیگر از گزینه‌هاست که البته قیمت بالایی دارد و لباسی لوکس محسوب می‌شود، در ضمن نگهداری از آن هم نیاز به توجه ویژه دارد. قیمت عمده پیراهن مردانه به تعداد لباس و جنس پارچه و سایر شرایط ارتباط دارد.

در مورد یقه ی پیراهن هم وقتی دکمه‌ی انتهایی یقه را می‌بندید، باید بتوانید دو انگشت خود را بین یقه پیراهن و جلوی گردن قرار بدهید. به طور کلی پیراهن چه آستین کوتاه باشد و چه آستین بلند، باید به شما اجازه‌ی حرکت آزادانه و راحت را بدهد. فروشگاه اینترنتی سال‌ست با ارائه انواع مدل‌های پیراهن سفید، جین، چهارخانه، آستین کوتاه و بلند، پیراهن ساده و طرح دار امکان خرید اینترنتی این محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. برای انتخاب سایز مناسب برای هر محصول به صورت مجزا راهنمای سایز قرار داده شده است. در صورتی که پس از دریافت سفارش سایز محصول مناسب نبود با رعایت شرایط مرجوعی تا 7 روز فرصت مرجوع سفارش را خواهید داشت.

  • پیراهن لی بدلیل راحتی و سبکی در پوشش بسیار محبوب و راحت میباشد .
  • پیراهن‌های مردانه موجود در بازار با دو برند خارجی و ایرانی عرضه می‌شوند و لیست قیمت پیراهن مردانه با توجه به کشور تولید کننده و دیگر فاکتورها تعیین می‌شود.
  • پارچه های پیراهن دارای الیاف طبیعی به خصوص پنبه بسیارخنک و لطیفهستند.
  • اما اگر می‌خواهید یک استایل شیک و منحصر به فردی برای خود خلق کنید متناسب با موقعیت، شرایط و همچنین مدل و رنگ شلوار خود اقدام به خرید پیراهن انتخاب طرح مناسب کنید.
  • پیراهن‌ها برای اشکال مختلف بدن به صورت‌های باریک، منظم، مناسب پوست، گشاد و راحت طراحی شده‌اند.
با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . دوخت تمیز و الگوی مناسب کوک تریکو به خوش فرم بودن پیراهن بدر تن کمک می‌کند. فاقد بار الکتریکی بوده و از چسبیدن اصطکاکی لباس به بدن جلوگیری می‌کند. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. یکی از طرح‌های محبوب در بین مردان که جزو قدیمی‌ترین طراحی‌ها است، پیراهن آستین کوتاه راه راه است. این طرح از مدل پیراهن مردانه در بین افراد میانسال بسیار محبوب است و فروش خوبی در بازار دارد. یکی از دلایل محبوبیت این پیراهن وجود الیاف پنبه در سری این مدل لباس‌های مردانه است. امروزه پارچه های زیادی در طرح ها و مدل های مختلف با پیشرفت های روز افزون صنعت نساجی و پارچه، تولید و روانه بازار شده است.

اما افراد خوش سلیقه و خوش ذوق همیشه پیراهن های طرح دار مردانه را انتخاب می ‌کنند. تنوع طرح پیراهن های مردانه در گذشته چندان زیاد نبود به همین منظور کاربران حق انتخاب بیشتری نداشتند. اما امروزه شاهد خرید و فروش انواع مختلفی از طرح های پیراهن مردانه در بازار هستیم که متناسب با هر سلیقه و انجام می‌شود. شما می توانید جدیدترین پیراهن مردانه 2022شامل انواع پیراهن مردانه ساده، رسمی، اسپرت، نخی و … اگر تمایل دارید کمربند واکسسوری های دیگرتان به چشم بیاید از این مدل پیراهن استفاده کنید . ضمنا در زمان خرید پیراهن دیپلماتی باید به این نکته توجه کنید که کاملا اندازه وفیت بدنتان باشد .

قیمت و خرید انواع پیراهن مردانه بهترین قیمت تیمچه