فیسون X1 را برای ارائه پیشرفته ترین راه حل SSD سازمانی در صنعت راه اندازی می کند

سای بنارس، معاون ارشد محصولات و بازرگانی، گفت: «ما قابلیت‌های مدیریت داده‌های اختصاصی سیگیت و یکپارچه‌سازی مشتری را با فناوری پیشرو در صنعت Phison ترکیب کرده‌ایم تا SSD‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را ایجاد کنیم که نیازهای دائمی در حال تغییر بازار ذخیره‌سازی سازمانی را برآورده می‌کند.» بازاریابی در سیگیت فن آوری. سیگیت از شراکت با Phison برای توسعه فناوری SSD پیشرفته برای ارائه صنعت با افزایش چگالی، عملکرد و راندمان انرژی برای همه فروشندگان ظرفیت انبوه، هیجان‌زده است.

مجموعه جامع برنامه‌های کاربردی سازمانی X1 SSD برای HPC، AI، و hyperscale شامل موارد زیر است:

  • محاسبات با کارایی بالا (HPC): X1 SSD محاسبات بیشتری را با مصرف انرژی کمتر ارائه می دهد و به طور قابل توجهی یک پلت فرم مقرون به صرفه را فراهم می کند که گلوگاه ها را از بین می برد.
  • هوش مصنوعی مخرب (AI): X1 SSD نسل جدیدی از هوش مصنوعی (AI) را قادر به ارائه بینش و تولید داده‌هایی می‌کند که می‌توانند برای یافتن الگوهای تطبیقی ​​در انواع صنایع مهم از جمله بهداشت، آموزش، علم و غیره استخراج شوند.
  • عملکرد فوق مقیاس پذیر برای مراکز داده: با بهترین عملکرد در کلاس، SSD X1 برای پشتیبانی از بارهای کاری سازمانی ساخته شده است و با دوام بالا برای انتقال داده ها از کسب و کار طولانی مدت همراه است.

سباستین ژان، مدیر ارشد فناوری Phison، گفت: «راه‌حل‌های صنعتی کنونی از نقطه‌نظر خارج می‌شوند و X1 تعهد Phison را برای بالا بردن سطح ذخیره‌سازی سازمانی با ارائه بهترین SSD سازمانی در جهان تقویت می‌کند. همراه با دانش عمیق صنعت Seagate و معماری پیشرفته Phison، X1 SSD برای تقویت محصولات کلاس سازمانی صنعت برای کاربردهای مختلف مانند هوش مصنوعی، ذخیره سازی ابری و رایانش لبه 5G ایجاد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت Phison Electronics، یک رهبر جهانی در کنترل‌کننده‌های فلش NAND و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، امروز از راه‌اندازی پلتفرم درایو حالت جامد مبتنی بر کنترلر X1 (SSD) خود خبر داد که راه‌حل SSD را برای پیشرفته‌ترین شرکت‌های صنعت ارائه می‌دهد. پلتفرم SSD X1 که با فناوری Phison برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال تغییر برای زیرساخت‌های مرکز داده جهانی سریع‌تر و هوشمندتر طراحی شده است، با مشارکت Seagate Technology Holdings plc، یک رهبر جهانی در راه‌حل‌های زیرساختی ذخیره‌سازی انبوه داده، طراحی شده است. پلت فرم قابل تنظیم X1 SSD محاسبات بیشتری را با مصرف انرژی کمتر ارائه می دهد. با یک راه حل مقرون به صرفه که تنگناها را از بین می برد و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، X1 بیش از 30 درصد افزایش خواندن داده ها را نسبت به رقبای موجود در بازار برای همان قدرت مورد استفاده ارائه می دهد.