شارکون هدست گیمینگ Skiller SGH50 را معرفی کرد

شارکون هدست گیمینگ Skiller SGH50 را معرفی کرد

به گفته سازنده، درایورهای صوتی SKILLER SGH50 به طور مداوم در یک فرآیند مداوم بهینه سازی شده اند تا به صدایی رسا و شفاف دست پیدا کنند. علاوه بر این، SKILLER SGH50 دارای گواهینامه Hi-Res Audio و همچنین محدوده فرکانس تایید شده 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز است. در بازی ها، حریفان را می توان به صورت آکوستیک قرار داد و انفجارها را می توان به شدت بازتولید کرد. هنگام گوش دادن به موسیقی، صداهای تریبل، میانی و باس به طور هماهنگ متعادل می شوند تا هیچ جزئیاتی از بین نرود.

واضح و قابل فهم

میکروفون SKILLER SGH50 را می توان در صورت نیاز جدا کرد و مجهز به یک فیلتر پاپ است که به طور موثر صداهای انفجاری را فیلتر می کند و امکان برقراری ارتباط واضح در کنفرانس های ویدئویی و چت های صوتی را فراهم می کند.

قیمت و در دسترس بودن
SKILLER SGH50 اکنون با قیمت مشخص سازنده 59.90 یورو در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران بادوام و مدولار
به گفته سازنده، کابل ها به دلیل غلاف TPE از استحکام و دوام خاصی برخوردار هستند. پیکربندی کابل مدولار امکان اتصال آسان به تمام دستگاه های دارای پورت های صوتی را فراهم می کند. علاوه بر این، می توان از کنترلر درون خطی برای قطع کردن میکروفون و تنظیم صدا به روشی قابل دسترس استفاده کرد.

متناسب با هر سر
به گفته سازنده، تاکید خاصی بر راحتی پوشیدن شده است. کاسه های گوش که با چرم مصنوعی نرم پوشانده شده اند و هدبند به طور خودکار با شکل سر سازگار می شوند. بنابراین پوشیدن SKILLER SGH50 حتی پس از ساعت ها استفاده باید راحت باشد.

Sharkoon Technologies، تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی رایانه شخصی با کارایی بالا و با کیفیت، اکنون SKILLER SGH50 را معرفی می کند. این یک هدست بازی با کارایی بالا با گواهینامه Hi-Res Audio و درایورهای صوتی با دقت متعادل برای بازی همه جانبه و لذت بردن از موسیقی شدید است. برای تناسب با سر، گوش بند و هدبند به طور خودکار تنظیم می شوند و با روکش چرم مصنوعی نرم خود، راحتی طولانی مدت را تضمین می کنند.