سئول Viosys ارزش بی نظیر میکرو ال ای دی را در IFA 2022 نشان می دهد

میکرو ال ای دی های تولید شده توسط Seoul Viosys به دلیل ساختار انباشته می توانند به رنگ سیاه عمیق و تصویر واضح دست پیدا کنند. علاوه بر این، از آنجایی که رنگ‌های ترکیبی R/G/B به صورت خارجی از داخل یک پیکسل ساطع می‌شوند، بینندگان می‌توانند از تصاویر واضح و بدون اعوجاج از هر جهت لذت ببرند.

میکرو ال‌ای‌دی انباشته‌ای که قرار است توسط سئول ویوسیس در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود، مبتنی بر فناوری نوآورانه‌ای در آینده است که می‌تواند صفحه‌نمایش 4K بین 100 تا 200 اینچ تولید کند. فضایی وجود خواهد داشت که بازدیدکنندگان می توانند میکرو ال ای دی را در غرفه شرکت تجربه کنند. دو نمایشگر میکرو LED شامل یک صفحه نمایش 54 اینچی با وضوح بالا با گام 0.625 میلی متری (P0.625) و یک صفحه نمایش 81.5 اینچی با گام 0.9375 میلی متری (P0.9375) را نمایش می دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند از تصاویر شفاف بسیار غوطه‌وری لذت ببرند که در آن هر پیکسل زنده می‌شود.

Seoul Viosys (“SVC”)، سازنده دستگاه های نوری نیمه هادی، میکرو LED های مبتنی بر ساختار لمینیت – که نمایشگر با وضوح بالا را امکان پذیر می کند – و همچنین محصولات نمایشگر میکرو LED خود را در IFA (Internationale Funkausstellung Berlin) 2022 به نمایش می گذارد. میکرو ال ای دی انباشته توسعه یافته توسط Seoul Viosys دارای ساختار منحصر به فرد و خلاقانه ای است که در آن سه تراشه قرمز، سبز و آبی (R/G/B) به صورت عمودی به جای ماتریس افقی معمول چیده شده اند. تفاوت اصلی آن با میکرو ال‌ای‌دی‌های معمولی این است که LED‌های R/G/B آن در ساختار انباشته رنگ‌هایی را منتشر می‌کنند که گویی یک پیکسل هستند به لطف ترکیب کامل رنگ‌ها.

وی ادامه داد: سئول ویوسیس محصولات یکپارچه خود را با هدف ارائه راه حل بهتر برای مشتریان خود از جمله فناوری های LED، قالب گیری و کابینت و نشان دادن شایستگی خود ارائه می دهد و بار دیگر بر اصل مدیریت شرکت “غیرغیر” تاکید کرد. رقابت با مشتریان

از آنجایی که میکرو ال‌ای‌دی‌ها باید با قدرت بسیار کم کار کنند، دستیابی به نوآوری‌های تکنولوژیکی بدون فناوری رشد LED دشوار است. سئول ویوسیس در حال حاضر از طریق تحقیقات مشترک با برنده جایزه نوبل، شوجی ناکامورا، استاد دانشگاه UC سانتا باربارا، ایالات متحده، فناوری افزایش کارایی کوانتومی برای میکرو ال ای دی های سایز 1 را دارد. این شرکت همچنین کل فرآیندها را از تولید یک بستر الکترولومینسانس قرمز-سبز-آبی تا ساخت دستگاه ها و ماژول ها اجرا می کند. قابل ذکر است، WICOP، فناوری اصلی سئول Viosys، در میکرو LED آن به کار رفته است. WICOP یک فناوری منبع کلیدی است که برای تولید میکرو LED ضروری است. این امکان ساخت تراشه در مقیاس میکرو را بدون استفاده از قطعات اضافی مانند سیم فراهم می کند و به دلیل ساده سازی فرآیند از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران رئیس هیئت مدیره گفت: “با ایمن سازی WICOP، یک فناوری منبع برای میکرو ال ای دی ها و مینی ال ای دی ها، و فناوری افزایش بازده کوانتومی، سئول ویوسیس اکنون آماده است تا تمام خواسته های مشتریان را برآورده کند.” مایکرو ال ای دی ما بهترین کیفیت تصویری را که تا به حال تجربه کرده اند را برای بینندگان فراهم می کند و راه حل برتر را در بازار صفحه نمایش بزرگ که به سرعت در حال توسعه است، ارائه می دهد.

علاوه بر این، سئول ویوسیس نمایشگاهی را در مورد تکنیک‌های نمایش LED خود ارائه خواهد کرد که از فناوری میکرو LED خود پشتیبانی می‌کند، مانند تکنیک قالب‌گیری که پدیده moiré را کنترل می‌کند و جزئیات رنگ سیاه را برجسته می‌کند، انعکاس کم که به رنگ‌های زنده و نسبت کنتراست بالا در نور و سفارشی می‌رسد. طراحی صفحه نمایش کابینت با فرم آزاد که امکان نصب و جایگزینی آسان میکرو نمایشگر و تغییر اندازه های مختلف را فراهم می کند.

محصولات مختلفی که نشان دهنده فرآیندهای تولید میکرو LED سئول Viosys هستند، که به طور عمومی فاش نشده اند نیز به نمایش گذاشته خواهند شد. با به نمایش گذاشتن ویفرهای اپیتاکسیال، کابینت ها و سایر محصولات ساخته شده با استفاده از فناوری انتقال سطح بالای میکرو ال ای دی ها به زیرلایه نمایشگر، این شرکت قیمت و کیفیت متفاوتی را ارائه می دهد و در عین حال ارزش های متمایز خود را نشان می دهد.