رایانه جاسازی شده ناهموار Cincoze اینترنت انرژی را تسهیل می کند

بسیاری از کشورها با کمبود شدید انرژی مواجه هستند و برای مقابله با این مشکل، بسیاری از آنها در حال حاضر فعالانه از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند، اما آنها همچنین به راه اندازی اینترنت انرژی (IoE) برای مهار این قدرت جدید نیاز فوری دارند. IoE تجهیزات، ماشین‌ها و سیستم‌های مورد استفاده در تولید، انتقال و مصرف برق را از طریق سنسورها، کنترل‌ها و نرم‌افزار به هم متصل می‌کند. IoE قدرت را در هر کجا و در زمان مورد نیاز از طریق ذخیره سازی و توزیع هوشمند انرژی ارائه می دهد و پیش بینی را از طریق تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و یادگیری ماشینی امکان پذیر می کند. رایانش ناهموار Cincoze – خط تولید DIAMOND DV-1000 با کارایی بالا، رایانه جاسازی شده ناهموار، محاسباتی با کارایی بالا را در یک شاسی جمع و جور با انبساط انعطاف پذیر و پشتیبانی دمای صنعتی گسترده ارائه می دهد و آن را به بهترین انتخاب برای کاربردهای IoE تبدیل می کند.

طراحی ناهموار و با دمای وسیع
سایت های انرژی های تجدیدپذیر معمولا در فضای باز هستند، بنابراین محیط سخت نصب و تغییرات دمایی ناگهانی باید در نظر گرفته شود. DV-1000 در محدوده دمایی گسترده ای (40- تا 70 درجه سانتیگراد) کار می کند، ولتاژ ورودی وسیع (9 تا 48 ولت دی سی) را پشتیبانی می کند و تست شوک و لرزش استاندارد استاندارد نظامی MIL را گذرانده است. STD-810G، ثابت می کند که می تواند مقاومت کند. تکان ها و ارتعاشات محیط های خشن اگر از یک پردازنده با توان بالاتر برای عملکرد با سرعت بالا استفاده شود، DV-1000 می تواند به یک فن خارجی اختصاصی مجهز شود. در نهایت، برای جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی در شاسی، DV-1000 گواهینامه EMC، از جمله CE، UKCA، FCC، ICES-003 کلاس A و سایر استانداردهای چند ملیتی EMC را دریافت کرده است. کیفیت قابل اعتماد DV-1000 آن را به گزینه ایده آلی با کارایی بالا برای محاسبات لبه و اتصال برق تبدیل می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران حداکثر بهره وری از انرژی های تجدیدپذیر نیازمند شبکه ای از جمع آوری، ذخیره و توزیع انرژی است. DV-1000 جمع و جور است، به اندازه یک ورق کاغذ A5 (224 × 162 × 64 میلی متر)، که نصب آن را در هر کابینت کوچک برق در فضای باز آسان می کند. DV-1000 از پردازنده نسل نهم و هشتم اینتل Core i7/i5/i3 (سری Coffee Lake-R S) و حداکثر 32 گیگابایت حافظه 2666 مگاهرتز DDR4 پشتیبانی می کند و قدرت محاسباتی با کارایی بالا را برای پردازش و تجزیه و تحلیل بلادرنگ و بزرگ ارائه می کند. مقدار داده و برآورده کردن الزامات محاسباتی بالا برای IoE.

I/O غنی با گسترش انعطاف پذیر

اساس IoE در مدیریت انرژی توزیع شده نهفته است. سایت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر به حسگرهای زیادی برای جمع‌آوری اطلاعات در محل از کلیدهای برق، کنتورهای هوشمند، ترموستات‌ها و سایر دستگاه‌ها نیاز دارند. سپس این داده ها باید تجزیه و تحلیل شوند و از طریق یک شبکه به مرکز کنترل برای تعیین توزیع توان منتقل شوند. DV-1000 دارای رایج ترین رابط های ورودی/خروجی مورد استفاده برای برنامه های IoE، از جمله 2x GbE LAN، 2x COM و 6x USB است که می تواند به انواع مختلفی از سنسورها و دستگاه های دیگر متصل شود. برای گسترش بیشتر، پورت های COM و DIO را می توان با استفاده از فناوری ماژولارسازی CMI اختصاصی Cincoze اضافه کرد و USB 3.0 و GbE LAN را می توان با استفاده از ماژول های MEC اضافه کرد. DV-1000 می تواند به طور کامل نیازهای حسگرهای مختلف و رابط های شبکه را در IoE برآورده کند.