جزایر اژدها بیدار شدند: World of Warcraft: Dragonflight اکنون در دسترس است



World of Warcraft: Dragonflight، نهمین بسط بازی نقش آفرینی آنلاین و چندنفره که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت Blizzard Entertainment، اکنون در دسترس است! قهرمانان Horde و Alliance به آزروت باز می گردند تا جزایر اسرارآمیز اژدها و اسرار باستانی آن را کشف کنند، جایی که اژدها برای بازپس گیری پادشاهی و خانه اجدادی خود بازگشته اند.

Mike Ybarra، رئیس بلیزارد Entertainment، گفت: «Dragonflight به قلب چیزی که بازیکنان همیشه در مورد World of Warcraft دوست داشته‌اند می‌پردازد: کاوش، سفارشی‌سازی، و حس شگفت‌انگیز در حین آشکار شدن جهان و داستان‌های آن». “به روز رسانی های سیستم اصلی، مانند درختان استعدادهای جدید، بر اساس میراث WoW برای بازیکنان از همه نوع ساخته شده است، و به دوستان قدیمی و جدید این امکان را می دهد تا از همه چیزهایی که Azeroth برای سال های آینده ارائه می دهد لذت ببرند.”

قاره جدید جزایر اژدها از پنج منطقه پویا تشکیل شده است که از بزرگترین مناطق در تاریخ WoW هستند: دسترسی ممنوع، منطقه شروع جدید برای مسابقه دراثیر. سواحل بیداری اولیه، سرزمین وحشی پر از انرژی های عنصری. دشت های بادگیر اوهاناهران، خانه قبایل مغرور سنتورها. دهانه لاجوردی وسیع، جایی که عاج ها در میان خرابه های محرمانه ماهی می گیرند. و Thaldrazsus درخشان، مقر قدرت جنبه های اژدها و خانه پایتخت اژدها، Valdrakken.

Dragonflight اولین ترکیب مسابقه/کلاس برای World of Warcraft، Dracthyr Evoker را معرفی می کند. با ویژگی‌های فراوانی از گزینه‌های شخصی‌سازی کاراکتر و شروع از سطح 58، Dracthyr Evokers اولین کلاس آسیب دامنه‌ای است که از زمان عرضه بازی در 18 سال پیش، به World of Warcraft اضافه شده است. بازیکنان می‌توانند جادوی اژدها را هدایت کنند، در میدان‌های جنگ مانور دهند، در حالی که متحدان را شفا می‌دهند یا به دشمنان آسیب برسانند، در حالی که از طلسم‌سازی کاملاً جدید و قدرتمند استفاده می‌کنند.

با Dragonriding، یک راه کاملاً جدید برای کاوش های هوایی مهیج، زود به آسمان بروید، جایی که ماجراجویان می توانند در ارتفاعات Dragon Isles Drakes شیرجه بزنند تا قبل از کشیدن افسار برای لغزش و حرکت بر روی شتاب ساخته شده، سرعت بگیرند. همراه با رقابت در آزمایش‌های زمان‌بندی‌شده و مسابقات چندنفره، بازیکنان می‌توانند مجموعه‌ای از سفارشی‌سازی‌های ظاهری و ارتقای مهارت‌های حساب کاربری را برای چهار دریک جمع‌آوری کنند تا در سفرشان در جزایر اژدها کسب درآمد کنند. به سوی سقف سطح جدید ۷۰.

سیستم‌های اصلی برای Dragonflight اصلاح شده‌اند و هر کدام از طریق یک رویکرد مرحله‌ای در طول توسعه شاهد به‌روزرسانی‌های بیشتر خواهند بود:

  • یک سیستم درخت استعداد کاملاً جدید کنترل بی‌سابقه‌ای بر گیم‌پلی، انتخاب‌های تاثیرگذارتر در هر سطح و ترکیب جدیدی از توانایی‌ها را ارائه می‌دهد. ساخت استعدادهای آغازین برای کمک به ماجراجویان جدید یا بازگشته در دسترس است، و استعدادهای ساخت را می توان ذخیره کرد، معامله کرد و با دوستان به اشتراک گذاشت.
  • نمایشگر Heads-Up (HUD) و UI بازطراحی شده در صفحه نمایش های مدرن عالی به نظر می رسند و اطلاعات مهم بازی را به طور موثرتری ارائه می دهند. رابط کاربری HUD اکنون با افزودن حالت ویرایش به راحتی برای همه انواع پخش کننده قابل تنظیم است و امکان اشتراک گذاری بارگذاری آسان را فراهم می کند.
  • حرفه‌های بهبودیافته، که اکنون پایه اصلی کسب تجهیزات هستند، به شما این امکان را می‌دهند که فانتزی یک کاردستی یا جمع‌آوری ماهر را تجربه کنید و از طریق سفارش‌های کاری جدید مبتنی بر بازیکن، تخصص‌های قابل بازگشایی، و افزودن یک سیستم کیفیت برای کاردستی و جمع‌آوری، مشتری ایجاد کنید.

Dragonflight به صورت دیجیتالی در نسخه پایه (49.99 دلار SRP)، نسخه Heroic (69.99 دلار SRP) که شامل حیوان خانگی جدید Murkastrasza، یک Dragonflight Tier Character Boost (Lvl 60) و یک mount جدید پرواز Tangled Dreamweaver و به عنوان یک Epic Edition در دسترس است. (89.99 دلار) که شامل تمام آیتم‌های Heroic Edition به‌علاوه افکت Timewalker’s Hearthstone، جابجایی اسلات سر Spell-keeper، تغییر شکل اسلات پشتی Wings of Awakening در پنج تنوع رنگی و 30 روز زمان بازی است.

یک پیشنهاد اشتراک ویژه 12 ماهه در حال حاضر در دسترس است (155.88 دلار SRP، معادل 12.99 دلار در ماه) که شامل پایه پرواز Nether-Gorged Greatwyrm و Tabard of the Flame در WoW Classic از پیشنهاد عضویت 6 ماهه فعلی به اضافه کوه پرنده Telix Stormhorn است. ، پایه زمینی Gargantuan Grrloc، پایه Festering Emerald Drake در WoW Classic و همه موارد آینده که در پیشنهاد عضویت 6 ماهه آینده ما در سال 2023 گنجانده شده است، که در ژانویه رونمایی خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران