اینتل از مدل ریخته گری داخلی استفاده می کند

تعالی اجرایی همراه با ابتکاراتی مانند تکامل بعدی مدل تیک تاک ما و برنامه گلادیوس ما برای ایجاد برتری در توسعه محصول، اتخاذ یک مدل ریخته گری داخلی به ما این امکان را می دهد که ساختار هزینه رقابتی و سرعت قابل پیش بینی محصولات رهبری را فراهم کنیم. برای موفقیت ما حیاتی است.
ما به ارائه به‌روزرسانی‌های منظم در مورد این ابتکارات و پیشرفت خود در بازگرداندن فرهنگ تعالی اجرا ادامه خواهیم داد.

IDM 2.0 Acceleration Office (CAO) برای تسهیل این تلاش، من یک دفتر شتاب IDM 2.0 ایجاد کرده ام که توسط استوارت پن، معاون ارشد گروه برنامه ریزی شرکتی (CPG) رهبری خواهد شد. علاوه بر مسئولیت خود به عنوان رئیس CPG، استو نقش مدیر تحول کسب و کار را بر عهده خواهد گرفت، به مدیر مالی دیو زیننر گزارش می دهد و به تیم رهبری می پیوندد. دفتر شتاب IDM 2.0 از نزدیک با تمام واحدهای تجاری و تیم های عملکردی همکاری خواهد کرد تا این مدل ریخته گری داخلی جدید را زنده کند.

در مرحله اول تحول، پیشرفت قابل توجهی در نقشه راه فرآیند و ظرفیت خود داشتیم. ما در مسیر ارائه پنج گره فرآیند در چهار سال باقی می‌مانیم و در ظرفیت مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای صنعت برای نیمه‌رساناها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تعادل بسیار مورد نیاز را در زنجیره تامین جهانی به ارمغان می‌آوریم.
مرحله بعدی سفر IDM 2.0 ما نیازمند یک تغییر اساسی در طرز فکر است. ما باید یک مدل ریخته گری داخلی را اتخاذ کنیم، نه تنها برای تعامل با مشتریان خارجی، بلکه برای خطوط تولید اینتل. این تحول قابل توجهی در نحوه تفکر و عملکرد ما به عنوان یک شرکت است، اما سیستم‌ها و زیرساخت‌هایی که در دنیای IDM 1.0 به ما خدمت کرده‌اند، به ما اجازه نمی‌دهند که به پتانسیل کامل IDM 2.0 دست یابیم.

توضیح مدل ریخته‌گری داخلی پیاده‌سازی یک مدل ریخته‌گری داخلی به معنای ایجاد فرآیندها، سیستم‌ها و پادمان‌های منسجم بین واحد تجاری، تیم‌های طراحی و تولید است. این به ما این امکان را می‌دهد که ناکارآمدی‌های ساختاری موجود در مدل فعلی‌مان را با بازگرداندن مسئولیت‌ها و هزینه‌ها به تصمیم گیرندگان در زمان واقعی شناسایی و برطرف کنیم. این همچنین گروه های محصولات اینتل را با مشتریان خارجی خدمات ریخته گری اینتل و بالعکس در موقعیتی برابر قرار می دهد.
برای مثال، واحد تجاری و تیم‌های طراحی ما ممکن است در صورت تمایل به اجرای یک مرحله محصول اضافی، تأثیر بالقوه بر حاشیه سود خود را در نظر بگیرند، در حالی که تیم تولید ممکن است درخواست‌ها را بر اساس هزینه‌های واقعی و تأثیر بر تولید کارخانه ارزیابی کند. این به تیم ها ابزار و شفافیت لازم را برای یافتن کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها قبل از پیاده سازی در سیلیکون می دهد و در نهایت به ما کمک می کند تا تولید کارخانه را به حداکثر برسانیم، هزینه ها را کاهش دهیم و چرخه های طراحی را کوتاه کنیم.

ما همچنین یک مدل حسابداری ریخته گری ایجاد خواهیم کرد که شامل تولید، توسعه فناوری و خدمات ریخته گری اینتل می شود. این به ما شفافیت بیشتری در اجرای مالی می دهد و به ما امکان می دهد کاملاً معیار و ما را به سمت بهترین عملکرد ریخته گری در کلاس سوق دهیم.

اکنون زمان آن است که به عنوان One Intel عمل کنید تا پتانسیل کامل IDM 2.0 را آزاد کنید. پیشاپیش از تلاش و تعهد شما نسبت به استراتژی ما سپاسگزاریم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل، بیانیه زیر را برای اعلام ایجاد یک مدل ریخته گری داخلی برای مشتریان خارجی و خطوط تولید اینتل و ایجاد دسکتاپ شتاب دهنده IDM 2.0، تحت رهبری استوارت پان، برای همه کارمندان شرکت در 11 اکتبر ارسال کرد: در سال 2021 به اینتل بازگشتم، استراتژی IDM 2.0 خود را ارائه کردم: سفری چند ساله برای بازیابی رهبری بلامنازع فناوری، مقیاس تولید و رشد در دراز مدت. امروز مرحله بعدی سفر IDM 2.0 خود را آغاز می کنیم.