ایسوس در دسترس بودن روتر Wi-Fi 6E سه باند RT-AXE7800 را اعلام کرد

بهبود کنترل والدین
کنترل‌های والدین پیشرفته RT-AXE7800 می‌تواند فرزندپروری دیجیتالی را انعطاف‌پذیرتر و بدون دردسر کند. والدین می‌توانند اطلاعاتی در مورد فعالیت آنلاین فرزندانشان پیدا کنند و تنظیمات را برای گروه‌های سنی مختلف با تنظیمات قوی سفارشی کنند. همچنین، کاربران می‌توانند دسترسی به اینترنت را به‌صورت انعطاف‌پذیر تنها با یک کلیک برنامه‌ریزی کنند یا زمان آنلاین بیشتری را برای پاداش رفتار خوب اختصاص دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

امنیت در همه جا تقویت شده است
اشتراک رایگان مادام العمر AiProtection Pro که توسط Trend Micro ارائه می‌شود، امنیت شبکه در سطح تجاری را با امضاهای امنیتی خودکار و مرتباً به روز می‌شود تا از دستگاه‌ها و داده‌های شخصی در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت کند.

سرور داخلی VPN و مشتری VPN از پروتکل های امنیتی مختلف از جمله OpenVPN و آخرین WireGuard پشتیبانی می کنند. با VPN Fusion، می‌توان دستگاه‌های مختلفی را به تونل‌های VPN مختلف اختصاص داد، در حالی که به طور همزمان یک اتصال اینترنتی معمولی را برای استفاده منظم، بدون تداخل با تجربه مرور سایر کاربران حفظ کرد. حتی برای دستگاه‌هایی که نمی‌توانند نرم‌افزار VPN را اجرا کنند، مانند تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی، کار می‌کند. می‌توان اتصالات VPN را از طریق برنامه تلفن همراه ASUS Router یا در رابط مرورگر وب پیکربندی و مدیریت کرد.

ایسوس امروز در دسترس بودن RT-AXE7800، یک روتر WiFi 6E با پهنای باند تا 7800 مگابیت بر ثانیه و امنیت شبکه قوی را اعلام کرد. مجهز به باند جدید 6 گیگاهرتز، برای انطباق با نیازهای اتصال افرادی که مجبور به مدیریت تعداد زیادی دستگاه مانند کارگران هیبریدی و استودیوهای حرفه ای هستند، طراحی شده است. WiFi 6E دارای حداکثر هفت کانال 160 مگاهرتز با سرعت بالا است که سرعت چند گیگابیتی را با اتصالات پایدار و ثابت امکان پذیر می کند. این به طور چشمگیری ظرفیت شبکه را افزایش می دهد و در عین حال ازدحام را کاهش می دهد و عملکرد عالی را برای هر دستگاه WiFi 6E ارائه می دهد.

هنگامی که کاربران دور از خانه هستند، برنامه تلفن همراه ASUS Instant Guard با استفاده از فناوری تونل زنی VPN رمزگذاری شده، دسترسی به اینترنت امن با یک کلیک را از طریق RT-AXE7800 فراهم می کند. این برنامه تازه به روز شده حتی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی این اتصال شبکه بدون دردسر را از طریق پیوند URL که می تواند به ایمیل یا پیام متنی اضافه شود با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند.

ASUS RT-AXE7800، با پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی Broadcom با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، از باند جدید 6 گیگاهرتز استفاده می‌کند تا انتقال داده فوق‌العاده سریع را برای تجربه کاربری یکپارچه، به‌ویژه برای نیازهای رو به رشد کارگران هیبریدی و شرکت‌های کوچک، به کار گیرد. RT-AXE7800 همچنین به طور کامل با AiMesh ایسوس سازگار است. کاربران می توانند به راحتی شبکه بی سیم خود را با روترهای مجهز به AiMesh گسترش دهند و از WiFi قدرتمند، انعطاف پذیر و بدون درز در سراسر خانه خود لذت ببرند.

مرور ایمن انحصاری ایسوس

اینترنت ممکن است حاوی محتوای نامناسب، تبلیغات مزاحم یا سایر خطرات و خطرات امنیتی باشد. ویژگی ASUS Safe Browsing RT-AXE7800 به مسدود کردن محتوای ناخواسته تنها با یک کلیک و بدون نیاز به برنامه اضافی کمک می کند. فیلتر DNS سبک وزن آن بر عملکرد روتر تأثیر نمی گذارد. حتی می تواند محتوای صریح را از نتایج موتورهای جستجو فیلتر کند تا به محافظت از کودکان آنلاین کمک کند.