ایسوس از Vivobook Pro 15 OLED و Pro 16 OLED رونمایی کرد

لذت سمعی و بصری
Vivobook Pro 15 OLED و Pro 16 OLED نیز برای سرگرمی و بازی کاملاً مجهز هستند. سوئیچ MUX به کاربران اجازه می دهد تا از بازی با تاخیر کم لذت ببرند و تصاویر گرافیکی را مستقیماً از طریق پردازنده گرافیکی NVIDIA بدون عبور از پردازنده به صفحه نمایش ارسال کنند و نرخ فریم را به حداکثر برساند.

پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX درجه استودیو، خلاقیت بصری کاربر را آزاد می کند. این به طور کامل قادر به ویرایش سریع ویدیو، گردش کار انیمیشن سه بعدی سطح ابتدایی و جلوه های بصری با کیفیت فوق العاده است، بنابراین کاربران می توانند زمان بیشتری را صرف تولید محتوای شگفت انگیز کنند و زمان کمتری را برای تماشای نوارهای پیشرفت صرف کنند.

قلب خلقت
عملکرد در قلب تولید محتوای بدون زحمت است و اجزای قدرتمند Vivobook Pro 15 OLED و Pro 16 OLED خلاقیت را برای YouTubers، TikTokers، Podcasters، Vloggers، موسیقیدانان، هنرمندان، آسان و سرگرم کننده می کند، در واقع، همه کسانی که نیاز به ایجاد دارند. .

اتصالات اساسی
ارائه سریع و آسان ایده های خلاقانه به دنیا جایی است که Vivobook Pro 15 OLED و Pro 16 OLED برتری می یابند. یک پورت Thunderbolt 4 فوق سریع وجود دارد که از شارژ سریع و انتقال داده تا 40 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C؛ یک پورت HDMI 2.1 که از مانیتور خارجی تا 4K پشتیبانی می کند، زمانی که کاربران نیاز به پمپ کردن تصاویر یا پخش ویدئو به تلویزیون یا پروژکتور دارند. یک پورت LAN RJ-45 که انعطاف بیشتری را برای اتصالات شبکه سیمی با سرعت بالا فراهم می کند. و کارت خوان SD Express 7.0 که امکان تبادل سریع و آسان داده ها را فراهم می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کاربرانی که برای انجام کارهای سخت نیاز به تقویت سریع دارند، می‌توانند به سادگی به حالت عملکرد تغییر کنند تا حداکثر TDP 90 واتی را تا پردازنده Core i7-12700H نسل دوازدهم اینتل و 16 گیگابایت رم، بدون دریچه گاز، به لطف ASUS IceCool با تهویه سه‌گانه و دو فن، آزاد کنند. به علاوه سیستم خنک کننده. SSD 1 ترابایتی PCIe فضای ذخیره سازی سریع را برای هر پروژه فراهم می کند و کلیپ ها یا ایده های پیش نویس را در یک لحظه بارگیری می کند.

نمایشگرهای درجه یک
برای خلاقیت‌های بصری، کیفیت نمایش در درجه اول اهمیت قرار دارد، به این معنی که رنگ‌های دقیق و زنده، سیاه‌های عمیق و سفید روشن برای تصاویر فوق‌العاده واقعی است. نمایشگر OLED HDR تا 3.2K 120 هرتز در Vivobook Pro 16 OLED پیشرو در جهان و حداکثر صفحه نمایش 2.8K HDR OLED در Vivobook Pro 15 OLED همه جعبه ها را علامت می زنند: آنها دارای گواهی DisplayHDR True Black 600 با وضوح 600 نیت هستند. حداکثر روشنایی، دارای وضعیت اعتبارسنجی PANTONE برای دقت رنگ حرفه‌ای، ارائه 100% وسعت DCI-P3 با کیفیت سینما، و دارای گواهی TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم و عملکرد بدون سوسو.

Vivobook Pro 15 OLED و Pro 16 OLED مجهز به نمایشگرهای OLED با دقت رنگ و دارای گواهی PANTONE، با نسخه پیشرو در صنعت 3.2K 120Hz 600 nit OLED در Vivobook Pro 16 OLED هستند که تجربه تماشای فوق العاده ای با کیفیت بالا ارائه می کنند. کیفیت با 100% طیف رنگی با کیفیت سینمایی DCI-P3. سوئیچ جدید MUX به کاربران امکان می دهد حداکثر عملکرد گرافیکی با تأخیر کم را هنگام بازی تجربه کنند و سرگرمی با صدای فراگیر و چند بعدی Dolby Atmos از طریق سیستم بلندگوی تایید شده هارمن کاردون افزایش می یابد.

همه کانکتورهای ضروری وجود دارند تا کاربران بتوانند به راحتی با تمام تجهیزات جانبی خود از جمله یک درگاه Thunderbolt 4 40 Gbps و یک USB 3.2 Gen 2 Type-C، دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک HDMI 2.1 و پورت LAN RJ-45. شارژ سریع باتری با دوام تا 96 وات ساعت توسط آداپتور برق متناوب 150 وات ارائه می شود.

سیستم صوتی دارای تاییدیه هارمن کاردون، که توسط تقویت کننده هوشمند هدایت می شود، صدای قدرتمند و همه جانبه با شفافیت کریستالی را برای سرگرمی و ارتباطات فوق العاده فراگیر ارائه می دهد. صدای چند بعدی Dolby Atmos به کاربر این امکان را می دهد که از خلاقیت ها یا سرگرمی های مورد علاقه خود با صدایی که با رئالیسم نفس گیر در موسیقی، فیلم و تلویزیون در اطراف آنها حرکت می کند، لذت ببرد.

کسانی که به دنبال تولید محتوا برای هر هدفی هستند، خواه هنرمندان، نوازندگان، علاقه‌مندان و سازندگان معمولی، شریک خلاقانه ایده‌آل خود را در Vivobook Pro 15 OLED و Pro 16 OLED پیدا خواهند کرد.

ایسوس امروز Vivobook Pro 15 OLED (K6502) و Vivobook Pro 16 OLED (K6602) را معرفی کرد، یک جفت لپ تاپ 15.6 اینچی و 16 اینچی که برای ایجاد خلاقیت برای همه آسان و سرگرم کننده است. این لپ‌تاپ‌های قدرتمند با بهره‌گیری از جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل سری H Core، با سیستم خنک‌کننده سه فن کارآمد و تا پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti درجه یک استودیویی، می‌توانند از پس هر کار خلاقانه‌ای برآیند. محتوا، بازی یا سرگرمی. . با سهولت.