انواع پاور کامپیوتر 3 دسته بندی اصلی | techpowerup

بدیهی است ولتاژ بیش از حد مجاز می تواند موجب خرابی قطعات شود و ولتاژ بیش از حد پایین هم می تواند باعث ناپایداری سیستم شود. متاسفانه در بازار ایران پاورهای جدید برندهای بزرگ و معتبر جهانی غالباً موجود نیستند و به ناچار باید پاورهای قدیمی تر آنها را پیشنهاد کرد. البته اگر سراغ پاورهای رده بالا قدیمی برندهای معتبر بروید، ممکن است هنوز طراحی، توانایی و استانداردهای قابل قبولی داشته باشند؛ هرچند که مطلوب‌ترین حالت ممکن نیست. شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه، داشتن گواهی 80Plus واقعی را برای پاور انتخابی‌تان بررسی کنید. برای نمونه ما مدل پاور GP750B-OCPT را سرچ نمودیم که دست کم نمونه ای از آن توسط کمپانی High Power Electric گواهی 80Plus Platinum اخذ کرده است.

  • و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست.
  • بازده پاور به شما می‌گوید که چه مقدار توان واقعی را می‌توانید از پاور دریافت کنید.
  • پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 750 وات می باشد.
  • فروشگاه پانا پی سی از سال 1390 در صنعت IT مشغول به فعالیت می باشد.
  • البته ما برای خرید هر وسیله ای هزینه ای را در نظر می گیریم؛ اما قیمت پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین نکات است که البته کاملا به بودجه شما وابسته است.

در صورتی که یک پاور 750 واتی خوب با راندمان انرژی پلاتینیوم و طراحی و قطعات مرغوب‌تر از پاورهای گلد می‌خواهید، پاور GP750B-OCPT V2.0 گرین گزینه خوبی است. این پاور از طراحی تمام ماژولار، کابل‌های مرغوب و قطعات بادوام بهره می‌برد. همچنین مشخصات فنی پلتفرم بکار رفته در پاور GP750B-OCPT V2.0 گرین بسیار راضی کننده است. با توجه به اهمیت کیفیت خازن های بکار رفته در منبع تغذیه کامپیوتر، معمولاً برندهای پاور از عباراتی چون خازن های 105 درجه، خازن های ژاپنی و نظیر آنها استفاده می کنند.

Green HE Series GP330A-HE stock

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … بازده پاور به شما می‌گوید که چه مقدار توان واقعی را می‌توانید از پاور دریافت کنید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

منبع تغذیه سیلوراستون مدل HELA 2050 Platinum

کیس ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به سخت افزاری به نام پاور داردند. وظیفه این قطعه فراهم کردن برق مورد نیاز سخت افزارهای داخل کیس و نصب شده بر روی مادربرد است. این قطعه برق مورد نیاز را به هر قطعه سخت افزاری می رساند تا در زمان لازم آن قطعه بتواند کار کند. گرین یک برند پاور ایرانی است که اقدام به سفارش گذاری پاور از سازندگان خارجی و عرضه آن تحت برند گرین (با برخی تغییرات ظاهری و فنی) در بازار ایران می کند. برخی از پاورهای رده پایین و ارزان قیمت گرین در داخل ایران مونتاژ و تولید می شوند. همچنین جریان کشیدن بیش از حد یک پاور در زمان وصل شدن به برق می تواند به خود اجزای داخلی خود پاور لطمه بزند.

Green GP600A-ECO Rev3.1 600W 80PLUS WHITE Power Supply

اگر درب یک مجله خبری سخت افزار کامپیوتر را باز کنید، خواهید دید که منبع تغذیه توسط کابل‌های برق متناسب خود به بخش‌های دیگر کامپیوتر متصل است. این کابل‌ها برق مورد نیاز مادربرد، هارد دیسک و دیگر قطعات داخل کیس را تامین می کنند. در نهایت اگر یک منبع تغذیه کامپیوتر قوی 1500 واتی می‌خواهید، ما یک پیشنهاد داریم و آن CORSAIR HX1500i با راندمان تیتانیوم است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup