استودیو NetherRealm سیستم‌های رزمی Mortal Kombat 1 را ارائه می‌کند

اما این فقط کامئوها نیستند که مبارزه را ادامه می دهند. مهارت های خود را در زمین و هوا نشان دهید! در Mortal Kombat 1، کامبوهای هوایی بازگشته اند! یک کامبوی بسیار آسیب رسان را روی زمین شروع کنید، مبارزه را به سمت آسمان ببرید و حریف خود را روی زمین بکوبید. یا کامبو را از آنجا ادامه دهید – بستگی به شما دارد. مبارزه می تواند در هر جایی از Mortal Kombat 1 انجام شود!

شاید شما عاشق کامبوهای زرق و برق دار باشید! از Kameo Sonya Blade استفاده کنید و با نگهدارنده پا به کامبوهای زمینی دسترسی پیدا کنید یا با موج مربعی کامبوهای هوا را گسترش دهید. و در نهایت، اگر به تنظیمات، بازی‌های فکری و تله‌ها علاقه دارید، می‌توانید جکس را انتخاب کنید و از پوند زمینی او برای اجبار کردن عمل استفاده کنید، سپس هوا را بگیرید تا تلاش‌های پرش را خنثی کنید. این به شما بستگی دارد که تعیین کنید کدام شخصیت با هر Kameo بهترین جفت می شود. ما بسیار خوشحالیم که ترکیبات فایتر-کامئو را می بینیم که بازیکنان ما با آنها می آیند.

صبح بخیر! نام من Tyler Lansdown، مدیر انجمن در NetherRealm Studios است. حالا که تریلر گیم پلی بازی Summer Game Fest را دیدید (اگر هنوز… این کار را همین حالا انجام دهید! منتظر می مانم.)، بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم و با سیستم های رزمی Mortal Kombat 1 آشنا شویم. چیزهای زیادی برای گفتن در مورد Kombat وجود دارد، اما باید منتظر زمان دیگری باشیم! با ما همراه باشید اجتماعی کانال های رسانه ای برای آخرین اخبار و به روز رسانی ها. 19 سپتامبر نمی تواند به این زودی ها بیاید!





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران در این تکرار هیجان‌انگیز جدید از دنیای Mortal Kombat، ما می‌خواستیم به بازیکنان خود سطح جدیدی از بیان بازیکن بدهیم… وارد Kameo Fighters شوید. در Mortal Kombat 1، Kameos فهرستی منحصربه‌فرد از شخصیت‌های شریک است که به مبارز اصلی شما در طول مسابقات کمک می‌کنند. Kameos به شما در هر مبارزه برتری می دهد، زرادخانه ای از حرکات ویژه اضافی را ارائه می دهد و به هم تیمی خود در پرتاب و شکن کمک می کند. Kameos نیز نیمی از Fatal Blows هستند و تلفات خاص خود را دارند.

هر Kameo Fighter منحصر به فرد است و قدرت های مختلفی را به نبرد می آورد. شاید شخصیت مورد علاقه شما یک حمله عالی داشته باشد اما در دفاع آنقدر قوی نیست – می توانید از Kameo Kano برای تقویت دفاع با استفاده از چاقوهای او و تهدید گلوله کانو به عنوان یک ابزار محافظتی استفاده کنید. یا یک Kameo را برای تقویت نقاط قوت خود انتخاب کنید.