قیمت و خرید مادربرد کامپیوتر گیمینگ، خانگی و اداری لیون کامپیوتر | techpowerup

۱۰ تولیدکنندۀ بزرگ مادربرد کامپیوتر در جهان در سال ۲۰۲۰ پیشرو در مسیر رشد هستند. ایسوس بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ مادربرد در جهان است که بیش از ۱۳٪ از سهم درآمد را در بازار جهانی مادربرد به خود اختصاص داده است. بعد از سوار شدن قطعات سخت افزاری روی مادربرد و اتصال آن به برق مورد نیازش، مادربرد بخش های مختلف را به هم متصل کرده و در کنار این که وظیفه انتقال برق به قطعات مختلف را بر عهده دارد، انتقال اطلاعات بین این قطعات را نیز انجام می دهد. اگر به دنبال خرید یک مادربرد قوی هستید احتمالا شما یک گیمر یا طراح حرفه ای باشید که کیفیت و قدرت مادربرد برایتان بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه از لحاظ قیمتی، مادربردهای گیمینگ از قیمت بالاتری به نسبت مادربردهای معمولی برخوردار است و به همین دلیل اغلب افراد به ناچار مجبور به خرید مادربردی بی کیفیت و یا دست دوم می شوند.

ساعت خرید حضوری از فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9:30 الی 18:30 و پنجشنبه الی 13:30

وظیفه سی پی یو پردازش تمامی اطلاعاتی است که شما با آن ها سروکار دارید. به طور کلی انتخاب یک پردازنده ارزان قیمت کار خیلی سختی نیست، اما زمانی کار سخت خواهد شد که بخواهید یک پردازنده ارزان قیمت با عملکرد عالی برای خود تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید مادربرد و یا سی پی یو با کیفیت ولی در عین حال با قیمت مناسب می باشید، می توانید خرید مادربرد از بروزکالا را تجربه کنید. اما با این حال سوکت و تراشه های موجود در این قطعه در سرعت و عملکرد سیستم نقش بسیار مهمی داشته اند. پس از قرارگرفتن تمامی قطعات سخت افزاری روی مادربرد و متصل شدن سیستم به برق، مادربرد بخش های گوناگون را با کمک باس ها و پل ها به یکدیگر متصل نموده. و علاوه بر انتقال برق به قطعات مختلف، مادربرد وظیفه انتقال اطلاعات بین این قطعات را نیز بر عهده دارد.

  • به طور معمول 4 اسلات کارت گرافیک و حداقل از 8 اسلات RAM پشتیبانی می‌کند.
  • سوم، اگر به دنبال خرد مادربرد گیمینگ هستید، بهترین مادربرد برای شما آن است که درگاه PCI-E را داشته باشد.
  • روی این نوع مادربرد 370 پی پردازنده وجود دارد و از پردازنده های Cyrix III Via، Intel Premium III و Celeron پشتیبانی می کنند.
  • ممکن است قیمت مادربرد برای خرید بهترین مادربرد بالا باشد، اما باید بدانید که کاربران معمولی به خرید مادربرد پیشرفته‌ای‌ که برای محاسبات در سطح سازمانی یا کامپیوترهای گیمینگ طراحی شده‌‌اند، نیازی نخواهند داشت.
  • همکاران ما در بخش فروش با توجه به نیاز شما ارتباط برقرار کرده و در جهت ارسال سریع کالای شما اقدام می‌نمایند.

کمپانی مجله خبری سخت افزار کامپیوتر تولید کننده‌ی رایانه و تجهیزات جانبی در دنیا از آوریل 1990 شکل گرفت. ایده تاسیس این شرکت که بعدها به یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید تجهیزات کامپیوتری تبدیل شد توسط مهندسان سابق برند ایسر به وجود آمد. این برند به دلیل کیفیت و تجربه بسیار بی‌نظیری که دارد، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اما این تفاوت ها مطمئناً فقط به ظاهر و زیبایی محدود نمی‌شود و باید قابلیت ها و امکانات ویژه ای نیز داشته باشند. دومین تفاوت مادربرد گیمینگ طراحی حرارت گیر چیپ ست است که معمولا از برند‌های گوناگونی تولید شده اند.

خرید مادربرد قوی و ارزان

این برند در سال ۲۰۲۰ در لیست ۱۰ تولیدکنندۀ بزرگ مادربرد در جهان، رتبۀ سوم را به خود اختصاص داده است. Gigabyte Technology یک تولیدکننده و توزیع‌کنندۀ سخت‌افزار کامپیوتر تایوانی است. مادربردها، محصول اصلی شرکت گیگابایت هستند و در واقع این کمپانی بیشتر از هر شرکتی در جهان مادربرد تولید می‌کند.

http://asanbehbar.ir

اما اگر میخواین اصولی تر یاد بگیرید و حتی بتونید مدرکش رو بگیرید و در این زمینه کار کنید به نظرم بهتره به آموزشگاه های فنی حرفه‌ای شهرتون مراجعه کنید و توی کلاس هایی که میذارن شرکت کنید، اینجوری هم یاد میگیرید و هم مدرک معتبر از فنی حرفه‌ای دریافت میکنید. با سلام .بنده علاقه زیادی به شناخت قطعات وتعمیرلوازم سخت افزاری دارم سوادم درحدسیکل ایامیتونم وارداین بحث بشم.اگرمیتونم باید ازچه مرحله‌ای شروع کنم. دکمه پاور کامپیوترم کار نمیکرد عوض کردمش باز هم مشکل داره بدون دکمه پاور روشن شده. پس شما نیز همین حالا به جمع اعضای ویژه‌ی همیار پیوسته و به تمام آموزش‌ها و امکانات پریمیوم سایت دسترسی داشته باشید، این یک سرمایه‌گذاری عالی روی آینده‌ی کاری و حرفه‌ای شماست…