گیربکس حالت Co-op Remnant 2 و تاریخ انتشار 25 جولای را نشان می دهد

Remnant 2 بازیکنان را عمیق‌تر در دنیای ویران‌شده‌ای غوطه‌ور می‌کند که نیاز به ترکیبی از نبردهای روشمند و دیوانه‌وار با دامنه‌ای و غوغایی در برابر دشمنان حیله‌گر و باس‌ها تنبیه‌کننده دارد. به عنوان یک گرگ تنها یا حتی بر خلاف احتمالات وارد میدان شوید تا با دو دوست برای غلبه بر چالش های دلهره آور تیم شوید. هر بار که بازیکنان بازی جدیدی از Remnant 2 را شروع می کنند، به دنیای جدیدی برده می شوند که از مجموعه وسیعی از مکان ها، دشمنان، NPC ها، باس ها و سلاح ها ساخته شده است. این سطوح پویا ساخته شده اجازه می دهد تا برای تجربه های منحصر به فرد به عنوان عناصر به صورت ارگانیک در جهان و روایت بافته شده است.

مقدمه ای بر دنیای Remnant
بنیانگذار فورد شما را به سرعت بالا می آورد تا بتوانید قبل از اینکه خیلی دیر شود، به آنجا بروید و آنچه از بشریت باقی مانده را نجات دهید:

دنیاهای غیر قابل تصور شانس بی امان
Remnant II دنباله بازی پرطرفدار Remnant: From the Ashes است که بازماندگان بشریت را در برابر موجودات مرگبار جدید و کارفرمایان الهی در جهان های وحشتناک قرار می دهد. با دو دوست دیگر به صورت انفرادی یا تعاونی به کاوش در اعماق ناشناخته ها بپردازید تا از نابود کردن واقعیت توسط یک شیطان جلوگیری کنید. برای موفقیت، بازیکنان باید به مهارت‌های خود و تیمشان برای غلبه بر سخت‌ترین چالش‌ها و جلوگیری از انقراض بشریت تکیه کنند.

با دو دوست دیگر با موجودات مرگبار و رؤسای الهی مبارزه کنید تا مانع از نابودی یک شیطان شوید.

نسخه استاندارد – 49.99 دلار

  • بازی Base – از Remnant 2 در زمان انتشار در 25 جولای لذت ببرید

نسخه لوکس – 59.99 دلار

  • محتویات نسخه استاندارد
  • سه مجموعه Remnant: From the Ashes armor در Remnant 2 – Elder، Void و Radiant

نسخه نهایی – 69.99 دلار

  • محتویات نسخه لوکس
  • دسترسی زودهنگام – بازی Remnant 2 را در 21 جولای قبل از شروع رسمی بازی شروع کنید
  • Survival Pack – بازی را با انواع اقلام مصرفی شروع کنید تا در برابر دشمنان قدرتمند پیش قدم شوید.
  • بسته DLC – سه بسته DLC برای Remnant 2 دریافت کنید. جزئیات بیشتر در مورد بسته های DLC در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد. تمام DLC ها باید ظرف یک سال پس از عرضه در دسترس باشند.

توجه: تمام کهن الگوها و مجموعه های زره ​​را می توان از طریق بازی معمولی باز کرد.

یک سیستم کهن الگوی به روز شده به بازیکنان انعطاف بیشتری در سبک بازی خود می دهد و به طرفین اجازه می دهد تا توانایی های منفعل منحصر به فرد و قدرت های ذهن را در بازی مشارکتی بهتر هماهنگ کنند. کهن الگوهای چندگانه را می‌توان باز کرد، ارتقا داد و با هم تجهیز کرد تا سبک‌های بازی متنوع‌تری داشته باشند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از امروز، طرفداران می توانند هنگام پیش خرید دیجیتالی Remnant 2 در شبکه پلی استیشن، شبکه ایکس باکس، استیم یا فروشگاه اپیک گیمز، از بین سه گزینه انتخاب کنند:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که سرانجام اعلام کنیم که Remnant 2 در ۲۵ جولای ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X|S در دسترس خواهد بود! بازیکنان Remnant 2 به تنهایی یا به صورت مشارکتی با دو دوست در حال سفر به دنیاهای پویا با خطوط جستجوی منشعب، غارت منحصربه‌فرد و دشمنان وحشتناک، در برابر شانس‌های بزرگ قرار می‌گیرند. طرفدارانی که Remnant 2 Ultimate Edition را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند، در ۲۱ جولای ۲۰۲۳، سه روز قبل از تاریخ عرضه رسمی، به Remnant 2 دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، اگر بازیکنان نسخه دیجیتالی را از قبل سفارش دهند، به کلاس کهن الگوی Gunslinger نیز دسترسی اولیه خواهند داشت.

تحریریه Techpowerup