مارک میکروفون آبی بازنشسته لاجیتک، خط بازی جذب کننده Yeti + میکروفون گلوله برفی و تجهیزات صوتی ASTRO

لاجیتک ادغام مارک‌های میکروفون و تجهیزات صوتی خود را اعلام کرده است – حساب توییتر G Gaming آنها دیروز این تصمیم را منتشر کرد و مشتریان را به یک جلسه پرسش و پاسخ در subreddit رسمی راهنمایی کرد: “از کجا کمک می‌گیرید؟ چگونه ASTRO، Blue، و LFC متناسب با Logitech G؟ آیا محصولات جدید ASTRO وجود خواهد داشت؟ پاسخ سؤالات خود را با سؤالات متداول رسمی ما دریافت کنید. یکی از مدیران برند از آن زمان (از طریق نظر طرفداران پرس و جو) تأیید کرده است که مارک Blue در حال کنار گذاشته شدن است: “ما مارک Yeti را حفظ خواهیم کرد و حرکت می کنیم. آن را تحت نام Logitech G. نام Blue برای توصیف فناوری های ما استفاده خواهد شد.” لاجیتک 177 میلیون دلار در طول خرید Blue Microphones در اواسط سال 2018 هزینه کرد، بنابراین عجیب است که این شرکت تصمیم گرفت یک برند بسیار شناخته شده و محبوب در جهان را کنار بگذارد. پادکست، پخش و ضبط صدا.

رسانه های خبری دریافتند که Blue از بخش علائم تجاری وب سایت لاجیتک حذف شده است و دامنه Bluemic.com اکنون به حضور (های آنلاین) اصلی شرکت مادر هدایت می شود. صفحه فرعی Logitech G با لیستی از مدل های Yeti، Snowball و سایر مدل های میکروفون به روز شده است. یکی از مدیران برند همچنین آینده ASTRO را توضیح داد: “(ادامه خواهد داد) به عنوان یک سری از محصولات صوتی کنسول ممتاز تحت نام تجاری Logitech G زندگی می کند. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد ASTRO باشید، از جمله راه اندازی که فکر می کنیم جامعه ما بسیار خواهد بود. هیجان زده از … ما (همچنین) در مورد ASTRO به عنوان مجموعه ای از محصولات تحت لاجیتک G بسیار هیجان زده هستیم.”

مجموعه نرم افزار Logitech G قرار است به یک رابط مرکزی و هم افزایی برای کنترل خطوط مختلف تجهیزات جدید ادغام شده تبدیل شود، همانطور که توسط توییتر نشان داده شده است. تبلیغ ویدیویی از دیروز این “یکپارچگی عمیق تر” وعده داده شده باید در آینده نزدیک از راه برسد.

موضوع ذکر شده Reddit شامل این مقدمه است: “ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم تیم های ASTRO Gaming، Blue Microphones و Logitech for Creator به Logitech G می پیوندند! در برخی موارد، ما برای مدتی شریک بوده ایم؛ آیا می دانستید که ASTRO در سال 2017 به لاجیتک پیوست؟ این تغییر منجر به ارتباط عمیق‌تری بین گیمرها و سازندگان محتوا می‌شود، در حالی که به شما این امکان را می‌دهد که تنظیماتی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد هر دو را انجام دهید. تجهیزات بازی که همچنان به ارائه نوآوری های فناورانه کمک می کند تا بهترین راه بازی را پیدا کنید. علاوه بر این، ما کارهای انجام شده توسط مارک های دیگر را برای گسترش تلاش های خود به بازیکنان و سازندگان ترکیب خواهیم کرد. می دانیم که تغییراتی مانند این نیز همراه خواهد بود. سوالات جامعه، بنابراین به برخی از آنها در زیر پاسخ داده ایم. تیم ما همچنین به دنبال میزبانی Reddit AMA در آینده نزدیک برای ادامه گفتگو با جامعه خواهد بود.





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup