کوالکام از پلتفرم موبایل سری 7 اسنپدراگون رونمایی کرد تا آخرین تجربیات برتر را برای مشتریان بیشتری به ارمغان بیاورد.

شرکت Qualcomm Technologies پلتفرم موبایل جدید Snapdragon 7+ Gen 2 را معرفی کرد که تجربه‌های ممتازی را ارائه می‌دهد که تا به حال برای سری Snapdragon 7 مشاهده نشده بود. Snapdragon 7+ Gen 2 عملکرد استثنایی CPU و GPU را ارائه می‌کند که بازی‌های سریع و بدون وقفه و عکاسی پویا در نور کم را تامین می‌کند. و فیلمبرداری 4K HDR، تجربیات تقویت‌شده با هوش مصنوعی، و اتصال پرسرعت 5G و Wi-Fi.

اسنپدراگون مترادف با تجربه های برتر موبایل است. کریستوفر پاتریک گفت: راه اندازی امروز Snapdragon 7+ Gen 2 توانایی ما را در آوردن برخی از ویژگی های پرچمدار درخواستی به سری Snapdragon-7 نشان می دهد و آنها را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می دهد. ، معاون ارشد و مدیر کل گوشی های تلفن همراه Qualcomm Technologies، Inc. “ما متعهد به ارائه نوآورانه ترین راه حل ها برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان، مشتریان و صنعت به عنوان یک کل هستیم.”

اسنپدراگون 7+ Gen 2 عملکرد استثنایی را در صدر سری 7 به ارمغان می آورد و مجموعه ای از تجربیات افسانه ای را به ارمغان می آورد. پردازنده Qualcomm Kryo حداکثر سرعت تا 2.91 گیگاهرتز را برای بیش از 50٪ عملکرد بهتر ارائه می دهد، در حالی که پردازنده گرافیکی Qualcomm Adreno عملکرد 2 برابر بهتر را ارائه می دهد. Snapdragon 7+ Gen 2 تا 13 درصد راندمان انرژی را در کل سیستم برای استفاده طولانی مدت روزانه به دست می آورد. هوش مصنوعی روی دستگاه در سراسر پلتفرم یکپارچه شده است.

  • بازی هاSnapdragon 7+ Gen 2 که توسط ویژگی‌های انتخابی Snapdragon Elite Gaming مانند Variable Rate Auto Shading (VRS) پشتیبانی می‌شود، قدرت و عملکرد را با ارائه محتوای وضوح کامل و پس‌زمینه صحنه با وضوح پایین‌تر به حداکثر می‌رساند. رندر حجمی همچنین با گرافیک ذرات مانند مه و دود، واقع گرایی بی نظیری را به صحنه های بازی اضافه می کند. Snapdragon 7+ Gen 2 شامل Snapdragon Sound با Qualcomm aptX برای پخش موسیقی بدون افت و صدای بدون تاخیر برای بازی است.
  • گرفتن: Snapdragon 7+ Gen 2 دارای ISP سه‌گانه 18 بیتی است که به کاربران امکان می‌دهد در حالت مگا کم نور عکس بگیرند، 30 فریم بگیرند و بهترین قسمت‌ها را در یک عکس ادغام کنند تا عکس‌های روشن‌تر، واضح‌تر و رنگارنگ‌تر بعد از تاریکی را داشته باشند. مصرف‌کنندگان می‌توانند بیش از 4000 برابر بیشتر از داده‌های دوربین2 را برای محدوده دینامیکی بسیار بالا با رنگ‌های زنده و شفاف ضبط کنند. اسنپدراگون 7+ نسل 2 از عکاسی تا 200 مگاپیکسل و فیلمبرداری فازی HDR با نوردهی سه گانه از دو دوربین به طور همزمان پشتیبانی می کند.
  • هوش مصنوعی: موتور داخلی کوالکام هوش مصنوعی، که دارای عملکرد هوش مصنوعی بیش از 2 برابری با عملکرد 40 درصد بهتر در هر وات نسبت به مدل قبلی خود است، تجربه‌های تقویت‌شده هوش مصنوعی را برای سادگی فوق‌العاده ارائه می‌دهد. Qualcomm Sensing Hub همچنین دارای یک پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی است که موارد استفاده متنی مانند تشخیص فعالیت کاربر و تشخیص صحنه آکوستیک را تقویت می کند. Snapdragon 7+ Gen 2 به وضوح AI Super Resolution را قادر می‌سازد تا صحنه‌ها یا عکس‌های بازی را برای کیفیت بصری برتر از یک تصویر با وضوح پایین (1080p تا 4K) به‌طور هوشمندانه سطح بالا داشته باشد.
  • قابلیت اتصال: با پشتیبانی از سیستم مودم-RF 5G Snapdragon X62، Snapdragon 7+ Gen 2 سرعت دانلود فوق‌العاده تا 4.4 گیگابیت بر ثانیه و راندمان انرژی استثنایی را ارائه می‌کند و از شبکه‌ها، فرکانس‌ها و پهنای باند بیشتری در جهان پشتیبانی می‌کند. برای اولین بار در سری اسنپدراگون 7، این پلتفرم شامل پشتیبانی 5G/4G Dual-Sim Dual Active (DSDA) می شود تا مصرف کنندگان بتوانند در هنگام سفر یا برای جداسازی ارتباطات حرفه ای و شخصی از دو سیم کارت استفاده کنند. Snapdragon 7+ Gen 2 دارای سیستم اتصال موبایل Qualcomm FastConnect 6900 برای ارائه وای فای فوق العاده سریع و بسیار پاسخگو – تا 3.6 گیگابیت بر ثانیه است.

Snapdragon 7+ Gen 2 توسط برندهای اصلی OEM از جمله Redmi و realme به کار گرفته خواهد شد و انتظار می رود دستگاه های تجاری در این ماه عرضه شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Snapdragon 7 + Gen 2، به لینک مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران