چطور ترس خود را در اتاق فرار کنترل کنیم؟ اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape

همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود. هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی، این‌ها ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند. به همین دلیل بهتر است پیش از بازی ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنید.

ویژگی‌های بازی

شما به همراه تیم خود وارد اتاق‌ها می‌شود و باید از پس معماهای موجود برآیید تا بتوانید بازی را به اتمام برسانید. اگر در شرایطی هستید که دچار ترس و اضطراب شدیدی شده اید، آن را به همراه دلایلش به هم تیمی های خود اعلام کنید. اول اینکه باعث می شود تا حدودی بتوانید احساسات خود را تخلیه کنید. از طرف دیگر باعث می شود دیگران نیز اعلام کنند که آنها هم در موقعیت هایی از بازی ترسیده اند.

کار گیم مستر از وقتی که بازیکن‌ها به محل ساختمان می‌رسند شروع می‌شه و تا بعد از وقتی که اونجا رو ترک کنند؛ ادامه داره. وظایف گیم مستر رو می‌شه به چند دسته قبل از حضور بازیکن‌ها در اتاق فرار، زمان بازی و بعد از بازی دسته بندی کرد. بعضی از افراد در طول بازی چنان در نقش خود فرو می روند که انگار مامور یا کاراگاه ویژه یک سازمان بزرگ هستند که باید یک رمز حیاتی را پیدا کنند. تجربه نشان داده کسانی که بیشتر در نقش خود و جریان بازی فرو می روند بیشتر تحت تاثیر اتفاقات بازی قرار می گیرند.

  • متفاوت، عالی و مهیج بود ‌‌و بنظرم یکی از بهترین طراحی دکورارو داشت.
  • این سبک بازی مناسب افرادی علاقه ؜مند به ژانر اکشن است و به سبک هیجانی شباهت زیادی موزیک در اتاق فرار دارد.
  • جمع هزینه این سه متغیر مبلغی‌ست که برای ساخته شدن دکور خرج خواهد شد.
  • یکی از مزیت های شرکت در اتاق های فرار، اینست که مهارت غلبه بر احساس استرس در هنگام ترس و واهمه را پیدا می کنیم و در هنگام ترس، می توانیم با خونسردی هر چه تمام، معماها را حل کنیم.
اینجا هدف اصلی اینه که تیم شما تو یه مهلت محدود، یه ماجرای پر از تنش رو بگذرونه. اعضای تیم شما هم ممکنه کاراکترهایی مثل پلیس، جنایتکار، زندانی، قربانی‌‌های بیگناه (اغلب در حال فرار)، جامعه ‎شناس، تروریست و به طور کلی افراد درگیر در روابط پیچیده باشن. خيلى داستان جالبى داشت و حقه هاى ايجاد ترس خيلى خوب بود معماها استاندارد بود و طراحى دكورش هم جذاب بود . واقعا خسته نباشید میگم به مجموعه خوبشون خیلی زحمت کشیده بودن و تبریک میگم بهشون بابت این بازیه فوق العادشون حتما پیشنهاد میکنم این بازی رو بازی کنین و گرنه از دستتون رفته . تجربه ی لولم بود خیلی جالب بود هیجان خوبی داشت ولی به نظرم معاما ها کمی سخت بودند در کل خیلی خوب بود. معماهای بازی 2 تاش رو دوس نداشتم و حوصله سر بر بود، ولی بقیه ش خیلی روون بودن.

اتاق فرار چیست؟

چطور ترس خود را در اتاق فرار کنترل کنیم؟ اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape

به جای اینکه تصور کنید زمان زیادی برای بازی در نظر گرفته شده، تصور نمایید که باید بازی را در کمتر از پنج دقیقه پشت سر بگذارید. اگر در بازی یک قاتل زنجیره‌ای به دنبال شما هست، باید خودتان را در محیط بازی غرق کنید. آنها تصور می‌کنند که این کار نشانه شجاعت آنها در مقایسه با سایر اعضای تیم است. با این رویه اصلا از داستان لذت نخواهید برد و احتمال شکست شما بسیار بالا خواهد بود. اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید.

با گوگل مپ به اتاق فرار مافیا باز تهران بروید

تحریریه Techpowerup