سونی عناوین PS5 را به کتابخانه پلی استیشن پلاس اضافه می کند


نیک مگوایر، معاون خدمات جهانی، فروش جهانی و عملیات تجاری در SIE، گفت: «یک سال از زمانی که طرح‌های جدید پلی‌استیشن پلاس خود را ارائه کردیم و مزایای جدیدی را برای خدمات ارائه کردیم، مانند کاتالوگ بازی‌ها و کلاسیک‌ها، به سرعت می‌گذرد. کاتالوگ، و همچنین بازی‌های آزمایشی برای عناوین پرطرفدار. چه مشترک PlayStation Plus Essential، چه Extra یا Premium/Deluxe باشید، از دیدن بازخورد مثبتی که از گیمرها در سراسر جهان برای عناوین باکیفیتی که هر ماه ارائه می‌دهیم خوشحال شدیم. .امروز ما این نقطه عطف فوق العاده را با 10 روز فعالیت برای جامعه پلی استیشن جشن می گیریم. همچنین این روشی است که از بازیکنان سراسر جهان برای حمایت از ما در این دوره جدید پلی استیشن پلاس تشکر می کنیم.

اول، ما چند خبر بسیار هیجان انگیز برای اعضای PlayStation Plus Premium داریم. ما در حال حاضر در حال آزمایش استریم ابری برای بازی‌های پشتیبانی‌شده PS5 هستیم – این شامل عناوین PS5 از کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن پلاس و آزمایش‌های بازی، و همچنین عناوین دیجیتالی پشتیبانی‌شده PS5 است که بازیکنان دارند. هنگامی که این ویژگی راه اندازی شد، استریم بازی ابری برای عناوین پشتیبانی شده PS5 برای استفاده مستقیم در کنسول PS5 شما در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که به عنوان یک عضو Premium، ورود به بازی‌های مورد علاقه‌تان آسان‌تر خواهد بود، بدون اینکه ابتدا آن‌ها را در کنسول PS5 خود دانلود کنید. ما قصد داریم این را به عنوان یک مزیت اضافی به PlayStation Plus Premium به عنوان بخشی از تلاش های مداوم خود برای بهبود ارزش PlayStation Plus اضافه کنیم.”

ما فکر می کنیم برای اعضای Premium مهم است که بتوانند از بازی های زیادی که ممکن است از طریق استریم ابری لذت ببرند. از آنجایی که بازی‌های بیشتری روی کنسول PS5 عرضه می‌شوند، ما مشتاقانه منتظر اضافه کردن قابلیت پخش ابری برای عناوین PS5 علاوه بر PS3، PS4 و عناوین کلاسیک هستیم که در حال حاضر در دسترس اعضای Premium هستند. ما در حال حاضر در مراحل اولیه هستیم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در زمان آماده شدن هستیم، از جمله جدول زمانی راه اندازی. گوش به زنگ باشید!

اکنون برخی از بازی‌هایی که هفته آینده به کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن پلاس می‌پیوندند، در اینجا آمده است:

  • Far Cry 6 (PS4/PS5)
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge (PS4/PS5)
  • Rogue Legacy 2 (PS4/PS5)
  • رمزگذاری (PS4/PS5)
  • Soultice (PS5)
  • تاکوما (PS4)
  • Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
  • Killing Floor 2 (PS4)

بازی آزمایشی برای WWE2K23 (PS4) نیز در تاریخ 20 ژوئن در دسترس خواهد بود.

از 20 ژوئن تا 30 ژوئن، ما تعدادی فعالیت خواهیم داشت که اعضای پلی استیشن پلاس و غیرعضوها می توانند در آنها شرکت کنند.

آواتارها و آثار هنری تصویر زمینه رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس
(برای اعضای پلی استیشن پلاس و اعضای غیر پلی استیشن پلاس)

به مناسبت این مناسبت، همه اعضا یک کد کوپن برای بازخرید آواتارهای سفارشی دریافت خواهند کرد که به یاد برخی از عناوین محبوب ارائه شده از طریق PlayStation Plus هستند. مراقب ایمیل باشید یا به وب‌سایت پلی‌استیشن پلاس برای دریافت کد کوپن که از 20 ژوئن تا 30 ژوئن قابل استفاده است، مراجعه کنید. والپیپر رایگان پلی استیشن پلاس برای دسکتاپ و موبایل نیز در دسترس خواهد بود. برای دانلود تصویر زمینه بین 20 تا 30 ژوئن این وب سایت را بررسی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup