به نظر می رسد که یک نشت خاص Sony LinkBuds در پشت باز است

به نظر می رسد که یک نشت خاص Sony LinkBuds در پشت باز است

وقتی صحبت از هدفون به میان می آید، سونی شرکتی نیست که از امتحان چیزهای جدید طفره رود و LinkBuds فاش شده مشابه هیچ چیز دیگری در حال حاضر در بازار نیست. به نظر می رسد آنچه ما به آن نگاه می کنیم مجموعه ای از هدفون های باز TWS داخل گوش است، اگرچه بعید است که در اینجا شاهد هیچ گونه پشتیبانی از حذف نویز باشیم. سونی چند سال پیش کاری مشابه را تحت نام تجاری Xperia خود انجام داد، اگرچه Xperia Ear Duo XEA20، همانطور که نام آنها را می‌گذاشتند، چندان جمع و جور نبود، اما آنها تنها هدفون‌های گوش باز دیگری هستند که می‌شناختیم.

LinkBuds که با نام WF-L900 نیز شناخته می شود، به نظر می رسد که کاملاً در گوش شما قرار می گیرد و طبق اطلاعات فاش شده، فاقد هر نوع دکمه فیزیکی هستند. این ممکن است مشکل بزرگی نباشد، زیرا گفته می‌شود که LinkBuds بر اساس محیط گوش دادن دارای کنترل خودکار صدا هستند. آنها قرار است حول پردازنده V1 سونی ساخته شوند و قرار است از DSEE (موتور تقویت صدای دیجیتال) سونی پشتیبانی کنند. در حالی که حذف نویز برای شنونده ممکن است وجود نداشته باشد، حذف نویز هوش مصنوعی برای صدا ظاهرا وجود دارد و باید با لمس گوش به جای هدفون فعال شود. سایر ویژگی ها باید شامل پشتیبانی از دستیارهای صوتی، جفت سریع Google و چند جفت شدن باشد.

با قضاوت بر اساس ظاهر لکه‌دار، ما به محصول دیگری نگاه می‌کنیم که از نوعی پلاستیک بازیافتی استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد نیمه بالایی دارای یک قسمت جداشدنی و احتمالاً مبتنی بر سیلیکون است که تناسب را آسان‌تر می‌کند. انتظار می‌رود که LinkBuds دارای گواهی IPX4 باشد و گفته می‌شود باتری آن تا 5.5 ساعت پخش موسیقی دوام می‌آورد و کیس شارژ نیز 12 ساعت به عمر باتری اضافه می‌کند. قیمت شایعه شده 249 دلار آمریکا یا حدود 200 تا 220 یورو است. انتظار می رود LinkBuds در 15 فوریه رونمایی شود، زیرا سونی قبلاً یک رویداد آنلاین را برای آن روز برنامه ریزی کرده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران