سامسونگ از نسل بعدی نمایشگرهای LED دیواری رونمایی کرد

سامسونگ همچنین با Wētā FX به عنوان یک شریک فنی همکاری می کند. Wētā FX یک شرکت جلوه‌های بصری دیجیتال مستقر در نیوزلند است که جلوه‌های بصری را برای برخی از پردرآمدترین فیلم‌های ساخته شده از جمله مجموعه‌های «ارباب حلقه‌ها»، «آواتار» و «آواتار: راه و روش» تولید کرده است. اب”. “

خط QxC شامل پنج صفحه نمایش QHC با روشنایی 700 نیت (75، 65، 55، 50 اینچ و 43 اینچ)، هشت نمایشگر QMC با روشنایی 500 نیت (98، 85، 75، 65 اینچ) است. 55، 50، 43 و 32 اینچ) و هفت صفحه نمایش QBC با روشنایی 350 نیت (98، 85، 75، 65، 55، 50 اینچ و 43 اینچ).

فریم های سری QxC در هر چهار طرف صفحه نمایش ثابت و یکنواخت هستند و از ضخامت و ابعاد یکسانی برای ایجاد طراحی متقارن استفاده می کنند. سوراخ های نصب VESA در مرکز نمایشگرها قرار دارند تا از نصب ایمن اطمینان حاصل کنند. این سری 28.5 میلی متر ضخامت دارد که 40 درصد نازک تر از مدل قبلی است.

در InfoComm، سامسونگ با Lux Machina، پیشگام در تولید مجازی و ICVFX مدرن (جلوه‌های بصری یکپارچه)، همکاری خواهد کرد تا دیوار تولید مجازی را در دنیای واقعی به نمایش بگذارد. Lux Machina چنین فناوری را در سریال‌های تلویزیونی مانند “The Mandalorian” و “House of the Dragon” و همچنین پخش رویدادهایی مانند لیگ آو لجندز قهرمانی جهان، افتخارات NFL و جوایز ACM پیاده‌سازی کرده است. زک الکساندر، رئیس Lux Machina گفت: «دیوار برای تولید مجازی طراحی شده است. ما معتقدیم با نرخ تازه‌سازی بالا، نمایش دقیق رنگ و زاویه دید وسیع، فناوری‌های نمایشگر مانند این می‌توانند به معرفی نسل بعدی جلوه‌های بصری کمک کنند که به استودیوها اجازه می‌دهد تا به پروژه‌های تولید مجازی با کیفیت بسیار آسان‌تر دست یابند.»

سامسونگ عصر نمایشگرهای LED همه کاره را آغاز می کند
سامسونگ همچنین در حال رونمایی از LED All-in-One (مدل IAC)، یک صفحه نمایش 130 اینچی Full HD LED در فرمت 16:9 است. کیت قاب از پیش مونتاژ شده آن به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش را به سادگی با آویزان کردن آن به دیوار تنظیم کنند.

LED all-in-one طراحی باریک 56 میلی متری دارد (تا 64 میلی متر با پایه دیواری Slim Fit). این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت و نرخ تازه سازی 3840 هرتز است که در نتیجه کیفیت ویدیویی خیره کننده را به همراه دارد. S-Box داخلی سامسونگ از پخش رسانه داخلی و مایکروسافت 365 پشتیبانی می کند و جدیدترین ابزارهای تجاری را برای استفاده حداکثری از نمایشگر LED بزرگ در محیط های تجاری ارائه می دهد.Smart Signage 2023 (Model QMC) و The Wall All-in-One (Model IAB) اولین مدل های علامت گذاری شدند که گواهی ردپای کربن محصول را از TÜV Rheinland، یک سازمان آزمایش جهانی دریافت کردند. TÜV Rheinland که در سال 1872 تأسیس شد و در شهر کلن آلمان مستقر است، خدمات صدور گواهینامه کیفیت و ایمنی را به صنایع مختلف ارائه می دهد.

این سازمان گواهینامه ردپای کربن خود را با ارزیابی میزان گازهای گلخانه ای تولید شده در طول چرخه عمر محصول، از تولید تا دفع، بر اساس استانداردهای شناخته شده بین المللی محاسبه می کند. گواهینامه TÜV Rheinland به دنبال یکی دیگر از شناسایی های اخیر و قابل توجه سامسونگ توسط Carbon Trust است.

اولین گواهینامه ردپای کربن در صنعت توسط TÜV Rheinland
به طور جداگانه، Samsung Electronics اعلام کرد که خط 2023 Smart Signage یک سری گواهینامه برای محصولات سبز از موسسات بسیار شناخته شده در آلمان و ایالات متحده دریافت کرده است.

“دیوار تولید مجازی سامسونگ ارائه رنگ و کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد، و با ویژگی های صفحه نمایش و سطوح مشکی، می توان به راحتی دقت نوری را که در یک حجم ارسال می کند کنترل کرد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم مبتکر هستیم. کیمبال تورستون، مدیر ارشد فناوری Wētā FX، گفت: سامسونگ و دیدن اینکه چگونه تکنیک‌ها و قابلیت‌های جدید می‌توانند تجربه داستان‌سرایان ما را افزایش دهند.

علائم هوشمند 2023 (مدل QMC) همچنین گواهینامه ENERGY STAR 8.0 را از آژانس حفاظت از محیط زیست به دلیل بهره وری انرژی و گواهی EPEAT (ابزار الکترونیکی ارزیابی زیست محیطی محصول) در به رسمیت شناختن تلاش های خود در زمینه زیست محیطی مانند بازیافت پلاستیک دریافت کرد. برای استفاده.

همه نمایشگرهای QxC یک رابط کاربری ساده و شهودی جدید، وضوح 4K UHD، تایزن 7.0 برای عملکرد بهینه خدمات وب و دوام پیشرو در صنعت ارائه می‌دهند. SmartView+ نمایشگرها را به صورت بی‌سیم به شش دستگاه به طور همزمان متصل می‌کند، در حالی که پنل‌های ضد تابش انعکاس نور را برای تجربه تماشای بی‌مانع به حداقل می‌رسانند. علاوه بر این، همه مدل‌های QxC دارای سنسور Eco هستند که می‌تواند روشنایی محیط اطراف را تشخیص دهد و بر این اساس روشنایی صفحه را بهینه کند.

ارائه دیوار برای تولید مجازی
در InfoComm، سامسونگ از یک صفحه نمایش اختصاصی جدید به نام The Wall for Virtual Production (مدل IVC) رونمایی کرد که از امروز در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. استودیوهای تولید مجازی می توانند از دیوارهای LED فوق عریض برای ایجاد محتوای مجازی استفاده کنند و آنها را با فناوری جلوه های بصری بلادرنگ ادغام کنند تا زمان و هزینه تولید محتوا کاهش یابد. دیوار برای تولید مجازی رهبر بازار در کاربرد این فناوری است. صفحه نمایش LED دیواری برای تولید مجازی دارای گزینه های پیکسلی P1.68 و P2.1، نرخ فریم اختصاصی استودیویی (23.976، 29.97 و 59.94 هرتز) و Genlock است که می تواند صفحه را با سیگنال ویدیویی دوربین همگام سازی کند. این صفحه نمایش همچنین دارای نرخ تازه سازی تا 12288 هرتز، حداکثر روشنایی 1500 نیت، نسبت کنتراست ثابت 35000:1 (برای P2.1) و زاویه دید گسترده تا 170 درجه است. همه این ویژگی‌های جدید با هم ترکیب می‌شوند تا سطح بی‌سابقه‌ای از کیفیت تصویر را برای محتوای مجازی فراهم کنند.

دیوار تولید مجازی مبتنی بر فناوری ماژولار است که امکان نصب انواع گزینه‌های نصب را برای محیط‌های مختلف و نیازهای تولید، از صفحه نمایش کاملاً تخت تا انحنای 6000R را فراهم می‌کند. همچنین می‌توان آن را با نمایشگرهای دیگر آویزان کرد یا روی هم قرار داد، و برای مقاومت در برابر گرد و غبار و ذرات رایج در محیط‌های تولید طراحی شده است. راه حل یکپارچه مدیریت تولید مجازی (VPM) و رابط بصری که ارائه می کند مدیریت صفحه نمایش و دستیابی به بهترین کیفیت تصویر ممکن را آسان می کند. برای نمایش رنگ‌ها تا حد امکان دقیق و ثابت، The Wall for Virtual Production جداول جستجوی سه بعدی (LUTs) را نیز برای تصحیح رنگ، پردازش رنگ HDR با گستره وسیع و تنظیم رنگ بین کابینت‌ها یا ماژول‌های جداگانه ارائه می‌دهد. VPM همچنین قادر به شناسایی و حل مشکلات احتمالی مربوط به LED است.

Signage کریستال UHD کاملاً جدید سری QxC سامسونگ
علاوه بر The Wall، سامسونگ مجموعه کاملی از 20 مدل جدید خود را در سری QxC Crystal UHD Signage که در سرتاسر جهان عرضه می شود، معرفی می کند. نمایشگرها دارای بهبودهای قابل توجهی در طراحی و عملکرد برای عملکرد بی نظیر و کیفیت تصویر در هر محیط تجاری هستند.

سامسونگ مشتاق دیدن همتایان، مشتریان و شرکای خود در غرفه شماره 1143 در InfoComm 2023 است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات نمایشگر بصری سامسونگ، لطفاً از: displaysolutions.samsung.com/main/ index دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سامسونگ الکترونیکس امروز خط جدید ساینیج دیجیتال خود را در InfoComm 2023، بزرگترین نمایشگاه تجارت سمعی و بصری آمریکای شمالی، که از 14 تا 16 ژوئن در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود، معرفی کرد. Hoon Chung، معاون اجرایی Visual Display Business در Samsung. Electronics گفت: «تکنولوژی بخش مهمی از هر کسب‌وکاری است، و مجموعه تابلوهای نوآورانه‌ای که ما در InfoComm به نمایش می‌گذاریم، به کسب‌وکارها در تمام صنایع امکان رشد می‌دهد.» “جدیدترین افزوده شده به مجموعه The Wall به ویژه هیجان انگیز است و تولید را در تلویزیون، فیلم و سایر صنایع خلاق سریعتر و آسان تر می کند.”