آگهی‌های انواع مادربرد کامپیوتر در دیوار تهران | techpowerup

اما این قسمت بسیار حساس است و نباید هیچگونه فشاری در زمان نصب CPU به آن وارد شود. این بخش برای اتصال رم به برد اصلی استفاده میشود، بسته به نوع مادربرد تعداد متغیری از آن‌ها روی برد قرار دارد. شما می‌توانید انواع برندهای مادربرد گیمینگ را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی اگزو خریداری کنید. اکثر کیس‌های کامپیوتر اندازه و پیکربندی‌های مشابهی دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد از انواع مادربردها استفاده کنند. شرکت Jetway یک شرکت فناوری آمریکایی است که از سال 1998 با هدف ساخت مادربردهای صنعتی و تجاری شروع به کار نمود.

  • شرکت گیگابایت در زمینه تولید مادربرد یکی از رقیبان اصلی برند ایسوس محسوب می شود.
  • شرکت دوم مطرح در زمینه تولید این محصول شرکتی با نام گیگابایت است که تخصص آن بر روی قطعات سخت‌افزاری رایانه ها است.
  • دوم، خرید مادربرد که از RAMهای DDR4 پشتیبانی کند بسیار بهتر است.

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر های E-ATX فقط در سیستم های گیمینگ قوی به کار می روند و اگر قصد اسمبل کردن یک کیس گیمینگ خوب را دارید، باید این نوع از مادربرد گیمینگ را خریداری کنید. در ادامه این مطلب در وب سایت فروشگاه اینترنتی گلکسی پیکسل نیز قصد داریم تا شما را با برخی از مشخصات مهم درباره مادربرد ها، چند برند مشهور مادربورد و نکات مهم برای خرید مادربورد آشنا کنیم. قطعه Motherboard را به آسانی میتوان گفت یکی از مهمترین قطعات و اساس کامپیوتر هاست که بدون وجود آنها امکان نصب سایر قطعات روی کیس نیز وجود نخواهد داشت. در ادامه این مقاله در سایت گلکسی پیکسل به توضیح و توصیف بیشتری در مورد خرید مادربورد می پردازیم.

http://asanbehbar.ir

سازندگان مادربرد حرارت گیرهای بزرگی را با طرح های ویژه‌ای بکار می‌گیرند تا علاوه‌بر توانایی خنک سازی بیشتر زیبایی چشم نوازی داشته باشد. تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد و تعویض انواع پورت و چیپست خود را به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. انقلابی که در سال 2020 انجام شد، آمدن نسل 10 پردازنده‌های اینتل بود. این انقلاب سوکت جدیدی را می‌طلبید پس سوکت LGA 2066 نیز روانه بازار شد.

پل‌های مادربرد  Motherboard Bridge

چنانچه قصد استخراج ارز دیجیتال را داشته باشید، برای ایجاد یک سیستم ماینینگ یا همان ریگ استخراج، احتیاج به مادربرد مناسبی دارید. لزوما این که یک مادربرد بتواند از چند کارت گرافیک پشتیبانی کند همیشه به معنای مناسب بودن آن برای کار ماینینگ نیست. به عنوان مثال اگر بخواهید ریگ های خود را در کیس های سرور نصب کنید، مادربرد BIOSTAR TB250-BTC D+ به دلیل طراحی بدون نیاز به رایزر، می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. اما به جز این مادربرد، برند ایسوس نیز با مادربرد ASUS B250 MINING EXPERT این روزها توانسته است حسابی جای خود را در میان علاقمندان به این حرفه باز کند.

در این صورت، باید به خاطر داشته باشید که چه نوع پردازنده‌های گرافیکی را می‌توانید به مادربرد کامپیوتر خود وصل کنید، و یا اگر اهل ماین کردن باشید باید بدانید چند پردازنده گرافیکی را مادربورد شما می‌تواند پشتیبانی کند. این مادربرد های قابلیت اورکلاک بسیار بالایی دارند و برای گیمر هایی که کیس های گیمینگ پایین می بندند؛ بسیار مناسب است. مادربرد های ATX در کمترین حالت، تا 32 گیگابایت رم را ساپورت می کنند و مدل های بهتری نیز دارند.

انواع مادربرد برای کامپیوتر و لپ‌تاپ