ایسوس کیبورد Marshmallow KW100 را معرفی کرد

ایسوس امروز صفحه کلید مارشمالو را معرفی کرد، یک صفحه کلید بی سیم جمع و جور و همه کاره که در رنگ های شیر جو دوسر یا چای سبز لاته موجود است. ایده آل برای محاسبات روزمره، این صفحه کلید بادوام دارای سوئیچ های بادوام تا 10 میلیون کلیک، کلیدهای قیچی بهینه و پایه های قابل تنظیم دو سطحی است. یک جفت کلید سوئیچ سیستم بدون زحمت بین حالت‌های Windows، ChromeOS، MacOS، iOS و iPadOS جابه‌جا می‌شوند.

رنگ های متمایز
صفحه کلید ASUS Marshmallow در ترکیب های رنگی خیره کننده شیر جو دوسر یا چای سبز لاته عرضه می شود که در دریایی از کیبوردهای مشکی، بژ یا خاکستری خودنمایی می کند. علاوه بر این، عناصر ضروری مانند فاصله، کلیدهای Enter و Esc در سایه تیره‌تری برای دید بهتر قرار دارند. این رنگ‌های منحصربه‌فرد به صفحه‌کلید مارشمالو ایسوس ظاهری هوشمندانه و جوان‌بخش می‌دهد که کاملاً مکمل موس مارشمالو ایسوس MD100 و همچنین لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های شخصی و تبلت‌های مدرن است.

تجربه تایپ راحت

کلیدهای قیچی بهینه کیبورد ASUS Marshmallow به طرز ماهرانه ای طراحی شده اند تا حس تایپ فوری را فراهم کنند و اطمینان حاصل شود که کاربران انتقال نرمی دارند و با سفر 1.6 میلی متری برای تجربه ای بهتر. ضربات کلید نیز بسیار بی صدا هستند و در مرز بی صدا هستند. در واقع، طراحی دقیق دارای لایه‌ای از فوم است که نویز صفحه‌کلید را بیشتر کاهش می‌دهد – آن را به کمتر از 50 دسی بل در هر ضربه زدن به کلید کاهش می‌دهد. این به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی روی کار در حال انجام بدون حواس پرتی تمرکز کنند. صفحه کلید مارشمالو همچنین دارای پایه های قابل تنظیم دو سطحی است تا صفحه کلید را در موقعیت ایده آل تایپ قرار دهد.

کاربردی و همه کاره
اتصال بلوتوث 5.0 LE به صفحه‌کلید ASUS Marshmallow انعطاف‌پذیری می‌دهد تا به حداکثر سه دستگاه – مانند لپ‌تاپ، رایانه شخصی و تبلت – متصل شود و بین آنها جابه‌جا شود. این صفحه‌کلید همراه با چیدمان لپ‌تاپ‌مانند آشنا، شامل دو کلید سوئیچ سیستم است تا به راحتی بین حالت‌های Windows، ChromeOS، MacOS، iOS و iPadOS جابه‌جا شود و به کاربران امکان می‌دهد کارآمدتر کار کنند.

پایدار و زیست محیطی

صفحه کلید ASUS Marshmallow برای دوام ساخته شده است و قابلیت سوئیچ تا 10 میلیون کلیک دارد. هر کلید دارای یک پوشش مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است تا طول عمر را تضمین کند. علاوه بر این، صفحه کلید در یک بسته بندی کاغذی سازگار با محیط زیست عرضه می شود که تقریباً فاقد تمام مواد پلاستیکی است که معمولاً در جعبه های صفحه کلید قبلی یافت می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup