ایسر اولین کروم بوک بازی خود را با نام Acer Chromebook 516 GE عرضه کرد

Acer Chromebook 516 GE عصر جدیدی از کروم بوک ها را با تمرکز بر بازی آغاز می کند؛ مجموعه ای ایده آل از سخت افزارهای بازی، پشتیبانی از جریان بازی برای سطح بعدی از NVIDIA GeForce NOW و دسترسی آسان به عناوین بازی های محبوب از بازی های ابری پیشرو را ترکیب می کند. جیمز لین، مدیر کل نوت‌بوک‌ها، کسب‌وکار محصولات فناوری اطلاعات، شرکت ایسر می‌گوید: «کروم‌بوک‌ها موقعیت خود را به‌عنوان ابزاری ضروری برای آموزش، کار، سرگرمی و بهره‌وری شخصی تثبیت کرده‌اند، بنابراین اکنون زمان سرگرمی بیشتر است. “

“ما از اینکه Acer Chromebook 516 GE به دست گیمرهای مشتاق می رسد هیجان زده هستیم. بین ترکیبی باورنکردنی از نرم افزار با استفاده آسان و سخت افزار عالی طراحی شده برای تجربه بازی های ابری صاف، ما فکر می کنیم این دستگاه یک تغییر دهنده بازی خواهد بود. برای کسانی که به دنبال راهی برای انجام بازی های مورد علاقه خود با تجربه ای بدون دردسر، روان و با وفاداری بالا هستند.” کریس دانیل، مدیر محصول پلتفرم ChromeOS، گوگل، گفت.

عملکرد و گرافیک قدرتمند با صفحه نمایش 120 هرتزی پر جنب و جوش
تمام جنبه‌های Acer Chromebook 516 GE برای مشتریان طراحی شده است تا بتوانند وارد دنیای جدیدی از بازی شوند. Chromebook جدید از بالاترین سطح عملکرد NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می‌کند تا نسل جدید بازی‌های ابری را در Acer Chromebook 516 GE فعال کند. پخش جریانی از NVIDIA GeForce NOW SuperPOD، یک ابر رایانه بازی قدرتمند در فضای ابری، بالاترین سطح عملکرد NVIDIA GeForce NOW، بازی‌ها را تا 1600p و 120 فریم در ثانیه با قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته مانند ردیابی پرتو و غیره پخش می‌کند.

برای تقویت این گرافیک جدید، Chromebook با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i7 «سری P» برای آخرین عملکرد واکنش‌گرا و فناوری رمزگشایی ویدیو، ایده‌آل برای بازی‌های ابری، مجهز شده است. Acer Chromebook 516 GE همچنین از 16 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه PCIe NVMe SSD برای بهبود بیشتر پاسخگویی استفاده می کند و آن را به یکی از بهترین کروم بوک ها برای بازی تا به امروز تبدیل می کند.

قابلیت اتصال برای بازی ها و موارد دیگر
Acer Chromebook 516 GE با درگاه شبکه اترنت 2.5G گیگابیتی RJ-45، اتصال پایدار و فوق سریع را برای تجربه بازی بی وقفه در Cloud تضمین می کند. به علاوه، Wi-Fi 6E سریع و قابل اعتماد آن را به یک دستگاه تلفن همراه قدرتمند برای ماندن در ارتباط و لذت بردن از جدیدترین بازی های ابری تبدیل می کند. Chromebook دارای جدیدترین درگاه های اتصال برای اتصال به نمایشگرهای بزرگتر و موارد دیگر است، از جمله USB نوع C دوگانه، USB نوع A، HDMI و بلوتوث 5.2 که اتصالات لوازم جانبی بی سیم را امکان پذیر می کند.

صفحه‌کلید بازی Chromebook 516 GE دارای فناوری ضد شبح برای ضبط ضربه‌های سریع و دقیق و ترکیب کلیدها است. صفحه کلید همچنین حالت های رنگی نور پس زمینه از پیش تعیین شده را با رنگ های زنده ارائه می دهد تا هیجان را به بازی کاربران اضافه کند. کاربران می توانند یکی از هفت رنگ یا یک گزینه رنگی 4 منطقه ای از پیش تعیین شده را انتخاب کنند.

باتری طولانی 9 ساعته Acer Chromebook 516 GE لذت مداوم بازی را تضمین می کند. Chromebook همچنین دارای یک وب کم Full HD با کاهش تابش خیره کننده با فناوری کاهش موقت نویز برای افزایش وفاداری بصری است. میکروفون‌های دوتایی چهار بلندگو را تکمیل می‌کنند تا کیفیت ورودی را برای مطابقت با خروجی صدا تضمین کنند.

طراحی متمرکز بر بازی و صدای بی نظیر
بازی Chromebook با قابلیت‌های صوتی بی‌نظیر Acer Chromebook 516 GE حتی بهتر شده است. صدای DTS صدایی با کیفیت بالا و بدون اعوجاج را از هر دو بلندگوی رو به بالا و دو بلندگوی رو به پایین ارائه می دهد. ارتعاشات صوتی ناخواسته نیز توسط ووفرهای لغو نیرو که در جهت مخالف در هماهنگی کامل پخش می شوند، از بین می روند.

ایسر امروز اولین کروم بوک خود را که برای بازی های ابری بهینه شده است – Acer Chromebook 516 GE راه اندازی کرد. با استفاده از آن، مشتریان می‌توانند از تجربه بازی در سطح بالا با دسترسی فوری به بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی که از فضای ابری پشتیبانی می‌کنند لذت ببرند. Acer Chromebook 516 GE جدید مجهز به جدیدترین فناوری ها و ویژگی هایی است که برای گیمرها مهم است – پردازنده های Core نسل دوازدهم اینتل، صفحه نمایش سریع 120 هرتزی، صفحه کلید RGB با فناوری ضد شبح، صدای پیشرفته DTS و مهمتر از همه، پشتیبانی از ابر اصلی پلتفرم‌های بازی، از جمله GeForce NOW با بالاترین عملکرد NVIDIA، بازی Xbox Cloud (بتا) و Amazon Luna.Acer Chromebook 516 GE تصاویری خیره کننده از بازی را بر روی صفحه نمایش فوق العاده روان 120 هرتزی WQXGA (2560×1600) IPS خود به نمایش می گذارد. قاب باریک 16 اینچی و صفحه نمایش با نسبت تصویر 16:10 آن تصاویری همهجانبه را زنده می کند، در حالی که پشتیبانی از طیف رنگی 100٪ sRGB طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و زنده را ارائه می دهد.

قیمت و در دسترس بودن
لپ تاپ Acer Chromebook 516 GE در ماه اکتبر در ایالات متحده با قیمت 649.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ماه دسامبر از 999 یورو.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

دسترسی به کامل بازی های رایانه شخصی و کنسول
مشتریان Acer Chromebook 516 GE می‌توانند از گیم‌پلی هیجان‌انگیز بدون نیاز به نصب یا دانلود لذت ببرند. با دسترسی به کامل بازی‌های رایانه شخصی و کنسول در فضای ابری، از طریق دکمه All، مشتریان Acer می‌توانند به سادگی بازی‌ها را روی Chromebook 516 GE خود ضربه بزنند، جستجو کنند و پخش کنند. علاوه بر این، بازی‌ها و بسته‌های بیشتری اضافه خواهند شد که ارزش و هیجان بیشتری را برای همه علاقه‌مندان به بازی به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، برای پشتیبانی از بازی‌های ابری در ChromeOS، Google همچنین برای مدت محدودی با خرید Acer Chromebook 516 GE، یک دوره آزمایشی رایگان 3 ماهه از بالاترین سطح عملکرد NVIDIA GeForce NOW و آمازون Luna ارائه می‌دهد و به همه می‌دهد. فرصتی است که بازی های انتخابی را به صورت رایگان امتحان کنید و تجربه کنید که بازی ابری چقدر می تواند آسان باشد.

تحریریه Techpowerup