لاجیتک RightSight 2 جلسات هیبریدی را برای شرکت کنندگان از راه دور منصفانه تر می کند

لاجیتک RightSight 2 جلسات هیبریدی را برای شرکت کنندگان از راه دور منصفانه تر می کند

RightSight 2 هوش صوتی و تصویری را برای تشخیص مکان افراد در اتاق و مکان صدای آنها ترکیب می کند. Speaker View حالت جدیدی است که از سیستم دوربین دوگانه Rally Bar و Rally Bar Mini برای ارائه تصویر در تصویر* از بلندگوی فعال و کل باند استفاده می کند. بلندگوی فعال با استفاده از دوربین اصلی قاب می‌شود که با تغییر بلندگو به آرامی حرکت می‌کند و بزرگ‌نمایی می‌کند، در حالی که منظره یاب هوش مصنوعی با زاویه دید عریض اتاق را قاب می‌کند و تضمین می‌کند که شرکت‌کنندگان از راه دور می‌توانند به وضوح همه صحبت‌های جلسه را ببینند و بشنوند. مدیران فناوری اطلاعات این توانایی را دارند که بین نمای بلندگو و نمای گروهی (پیاده‌سازی قاب‌بندی خودکار اصلی RightSight) جابه‌جا شوند تا به بهترین وجه با تیم‌های خود مطابقت داشته باشند.

امروزه، لاجیتک با نرم افزار RightSight 2 تجربیات عادلانه تری را برای کارگران هیبریدی ایجاد می کند که اکنون به طور همزمان نمای نزدیک از تک تک سخنران و نمای کل اتاق جلسه را در طول تماس های ویدیویی ارائه می دهد. با فناوری قاب‌بندی خودکار RightSight 2، شرکت‌کنندگان از راه دور می‌توانند در حالی که زمینه موقعیتی گروه را دریافت می‌کنند، سخنران فعال را دنبال کنند، مانند اینکه فردی به دیگری اشاره می‌کند یا روی تخته سفید می‌نویسد.

نمای بلندگوی RightSight 2 با همه شرکای اصلی کنفرانس ویدیویی ابری لاجیتک سازگار است و به تیم‌های فناوری اطلاعات اطمینان می‌دهد که اکوسیستم همکاری ویدیویی لاجیتک آنها با نیازهای متغیر محل کار ترکیبی آنها سازگار خواهد شد. این ویژگی در حالت تصویر در تصویر با Microsoft Teams Rooms در اندروید و ویندوز کار می‌کند و به طور یکپارچه با فناوری چند جریانی Zoom Rooms که هر یک از بلندگوها و استریم‌های اتاق را در موزاییک‌های مجزا نمایش می‌دهد، ادغام می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن
نمای بلندگوی RightSight 2 اکنون به صورت رایگان در سراسر جهان در نسخه بتا عمومی در CollabOS 1.5 برای Rally Bar و Rally Bar Mini در دسترس است. کاربران می توانند نوارهای ویدئویی خود را اکنون در نرم افزار مدیریت دستگاه Sync یا از طریق پلتفرم های شریک مانند Zoom Device Management و Teams Admin Center به زودی به روز کنند.

از آنجایی که نیروی کار خود را با یک محیط ترکیبی بلندمدت تطبیق می‌دهد، لاجیتک به پیشرفت هوشمندی نرم‌افزار خود ادامه می‌دهد تا تجربیاتی همه‌جانبه و فراگیر را برای شرکت‌کنندگان از راه دور در صورت حضور فیزیکی در اتاق داشته باشند. RightSight 2 جدیدترین نوآوری لاجیتک در یک هدف مداوم برای منصفانه تر کردن جلسات در حال حاضر و آینده است.

اسکات وارتون، مدیر کل و نایب رئیس، لاجیتک ویدیو گفت: “شرکت کنندگان از راه دور اغلب هنگام کنفرانس ویدئویی با همکاران اداری احساس می کنند شهروندان درجه دوم هستند. آنها تعاملات مهم در اتاق را از دست می دهند یا ممکن است در پیگیری جریان جلسه دچار مشکل شوند.” همکاری. “RightSight 2 اکولایزر برای شرکت کنندگان از راه دور است، بنابراین آنها می توانند بدون توجه به موقعیت مکانی آنها با همتایان اتاق کنفرانس خود به صورت یکسان همکاری کنند.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران