سرمایه گذاری مشترک Kioxia و WD برای دریافت یارانه دولتی تا 92.9 میلیارد ین برای Yokkaichi Fab7

دیوید گوکلر، مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال، گفت: «ما خوشحالیم که دولت ژاپن به اهمیت فناوری‌های حافظه و ذخیره‌سازی داده پی می‌برد، زیرا این فناوری‌ها نوآوری‌های کلیدی در صنعت نیمه‌رسانا هستند. ما مشتاقانه منتظر ادامه موفقیت بلندمدت با استراتژی شریک خود، Kioxia هستیم.”

پس از اتمام ساخت فاز اول Fab 7، تاسیسات تولیدی این سرمایه گذاری مشترک اجازه تولید اولیه را در پاییز 2022 می دهد. این مرکز حافظه فلش سه بعدی شامل 112 و 162 لایه و گره های آینده را تولید خواهد کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کیوکسیا و وسترن دیجیتال با تکیه بر مشارکت 20 ساله سرمایه گذاری مشترک خود، به سرعت بخشیدن به توسعه و تولید حافظه های فلش پیشرفته در کارخانه Yokkaichi، بزرگترین کارخانه نیمه هادی در ژاپن، ادامه خواهند داد. علاوه بر این، این دو شرکت به توسعه صنایع و استعدادهای مرتبط با نیمه هادی ها کمک خواهند کرد.

ما از حمایت دولت ژاپن قدردانی می کنیم و به تولید حافظه های فلش پیشرفته که برای جامعه دیجیتالی که در آن خدمات ابری، ارتباطات 5G، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و رانندگی خودکار در حال رشد هستند، ضروری است، ادامه خواهیم داد. ما متعهد هستیم که Nobuo Hayasaka، رئیس و مدیر عامل Kioxia گفت: صنعت نیمه هادی ها را بیشتر توسعه دهید و به توسعه اقتصادهای ملی و جهانی کمک کنید.

شرکت کیوکسیا و شرکت وسترن دیجیتال امروز اعلام کردند که سرمایه گذاری مشترک آنها برای تاسیسات تولید Fab 7 در کارخانه یوکایچی برای دریافت 92.9 میلیارد ین کمک مالی از دولت ژاپن تایید شده است. این کمک مالی تحت یک برنامه تعیین شده دولتی با هدف تسهیل سرمایه گذاری تجاری در تاسیسات پیشرفته تولید نیمه هادی و تضمین تولید پایدار نیمه هادی در ژاپن اعطا خواهد شد.