آشنایی با انواع دی وی دی رایتر آرکا آنلاین | techpowerup

امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری در زمینه ذخیره سازی اطلاعات ، حافظه های نوری قدیمی ، تقریبا از چرخه اطلاعاتی خارج شده اند ، اما این موضوع به این معنا نیست که دیگر هیچ کاربری ، از روش ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از درایو نوری استفاده نمی کند . به عنوان مثال ، اگر برای تصویر برداری پزشکی به مرکز مربوطه مراجعه نمایید ، به جای نسخه کاغذی یا کلیشه تصاویر ، یک سی دی یا دی وی دی ، حاوی تصاویر به شما تحویل داده خواهد شد . این روش ، علاوه بر کیفیت بالاتر نسبت به چاپ ، موجب افزایش عمر داده های تصویری و کاهش احتمال از دست رفتن آنها نیز می گردد . رسانه‌ های نوری یا همان دیسک‌ هایی که به شکل DVD ،CD و حالا Blu-Ray هستند در ۳۰ سال اخیر کاربرد زیادی داشته اند.

مشکلات شایع در دی وی دی رام کامپیوتر لنوو

اگر شما هم بر روی مجله خبری سخت افزار کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم. ما در این مقاله از تیم تعمیرات کامپیوتر کرج رایان کمک گرفته ایم. بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند .

علت وجود بافر ، عدم هماهنگی سرعت پردازنده با سایر قطعات از جمله حافظه اصلی و دستگاه های جانبی مانند پرینتر و درایو نوری است . پردازنده اصلی ، با سرعت بالا ، اطلاعات پردازش شده را به بافر ارسال می کند تا درایو نوری اینترنال ، با سرعت متناسب خود ، به آنها رسیدگی نماید یا بالعکس . در زمینه کار با حافظه ها ، خصوصا حافظه های نوری که ذاتا سرعت پردازشی و تعاملی پایینی دارند ، بافری با ظرفیت بالا ، قطعا کمک کننده خواهد بود . به همین دلیل ، امروزه با استفاده از بافرهایی با ظرفیتی در حد مگابایت ، کارها پیش می رود .

http://asanbehbar.irقیمت دی وی دی رایترها تا حد زیادی تحت تاثیر نواسانات دلار قرار دارد. همچنین برند و مدل و امکانات مختلف هر آن‌ها نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.برای یک انتخاب خوب کافیست با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتظاراتتان از یک درایو دی وی رایتر را مشخص کنید. External dvd writer ، احتیاجی به هیچ گونه منبع تغذیه ای به جز ، برق خود لپ تاپ نمی باشد. این درایوها برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند. درایو نوری اینترنال در داخل کیس ها و لپ تاپ ها قرار میگیرد که سرعت بالایی دارند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی و سازگاری با تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی اشاره نمود و شما می توانید به رایت اطلاعات بر روی تمامی دیسک ها و حتی دی وی دی های دولایه بپردازید.

دی وی دی رایتر اکسترنال زِن درایو یو 9 ام ایسوس SDRW-08U9M-U (استوک)

همچنین فروشگاه ایساتیس کامپیوتر دارای نماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن بوده و با اطمینان کامل می توانید خرید خود را انجام دهید با افتخار در خدمت شما هستیم. اگر متوجه شدید که به طور ثابت این اتفاق می افتد ، باید درایو دیسک خود را تعویض کنید. اگر با استفاده از دکمه فیزیکی درایو دیسک باز نمی شود ،می توانید با رایانه شخصی این کار را انجام دهید. استفاده از تمامی مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی کامپیوتر افق فقط برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع میباشد.

  • بسیار مطلوب می باشد و می توانید در صورت نیاز آن را درون کیف لپ تاپ خود قرار داده و حمل کنید.
  • در نمایندگی تعمیر کامپیوتر لنوو جهت کاهش هزینه های مشتریان در ابتدا تلاش می شود با تعمیر دستگاه، مشکل را برطرف کرد تا نیازی به تعویض کامل DVD رام نباشد.
  • امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری در زمینه ذخیره سازی اطلاعات ، حافظه های نوری قدیمی ، تقریبا از چرخه اطلاعاتی خارج شده اند ، اما این موضوع به این معنا نیست که دیگر هیچ کاربری ، از روش ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از درایو نوری استفاده نمی کند .
تحریریه Techpowerup