هایپر ایکس هیجان زده است که نقش خود را به عنوان یک شریک موسس با امتیاز بازی VALORANT ادامه دهد تا تجربیات بازی بهتری را با هم ارائه دهد. “بازی چیزی است که ما در خانه، با دوستان، و در رویدادهای ویژه بازی مانند مسابقات VALORANT تجربه می کنیم، و HyperX مفتخر است که بخشی از این جامعه مشتاق است.”
به عنوان بخشی از این مشارکت، Riot به تهیه محصولات بازی HyperX برنده جایزه برای همه رویدادهای جهانی VCT، از جمله:
- افتتاحیه تورنمنت VCT LOCK//IN، که به تازگی با کسب عنوان FNATIC و تضمین یک مکان اضافی برای منطقه VCT EMEA در Champions 2023 به پایان رسید.
- VCT Masters، در ژوئن امسال به توکیو، ژاپن می آید، جایی که یکی از پرشورترین و سریع ترین جوامع در حال رشد در این ورزش است.
- قهرمانان VCT، رویداد اوج فصل که در آن اولین قهرمان جدید جهانی VCT تاج گذاری می شود
- مسابقات قهرمانی VALORANT Game Changers، رویداد شاخص ابتکار پیشگام Riot برای تجلیل از بهترین تیم های حرفه ای زنان در سراسر جهان
سال 2023 دوران جدیدی را برای VCT نشان میدهد زیرا این ورزش یک مدل لیگ جدید و اکوسیستم رقابتی متشکل از سه لیگ بینالمللی – VCT Americas، VCT EMEA و VCT Pacific – که میزبان 30 تیم، بهعلاوه بیش از 20 لیگ چلنجر با صدها تیم است، راهاندازی میکند. در سراسر جهان.
لئو فاریا گفت: “به عنوان شریک موسس VCT، هایپر ایکس از ابتدا دارایی ارزشمندی برای رشد ورزش ما بوده است و ما هیجان زده هستیم که روابط خود را با ورود VCT به فصل سوم خود تحت یک ساختار جدید. لیگ جهانی گسترش دهیم.” ، رئیس جهانی VALORANT Esports در Riot Games. در Riot، ما عمیقاً در ایجاد پایداری بلندمدت در ورزشهای الکترونیکی جهانی خود سرمایهگذاری کردهایم و خوشحالیم که HyperX و محصولات برنده جوایز آن را همراه خود داریم.»
VALORANT از زمان عرضهاش در سال 2020، یکی از سریعترین بازیهای در حال رشد در جهان باقی مانده است و فینال بزرگ قهرمانان VCT در سال 2022 رکورد 1.5 میلیون بیننده و میانگین بیننده 1.25 میلیون دقیقه را به خود اختصاص داده است که افزایشی 34 درصدی نسبت به بازی قبلی دارد. پارسال.