پردازنده گرافیکی Powercolor RX 7900 XTX Hellhound White Edition ورودی

نسخه مشکی Hellhound AMD Radeon RX 7900 XTX در دسامبر گذشته منتشر شد. به نظر می رسد تکرار بعدی Specral White دارای همان طرح سوئیچینگ LED و دو ورودی برق 8 پین PCIe است – همانطور که در تصویر تیزر دیده می شود. به طور کلی، مشخصات و مجموعه ویژگی ها باید بین هر مدل یکسان باشد.

حال و هوای جدید Hellhound

Hellhound مدت‌هاست که از دنیای اموات بازی محافظت می‌کند و متعهد به ارائه مطمئن‌ترین تجربه بازی است. آن را ساده و ظریف نگه دارید؛ او هرگز متواضع نیست تا زمانی که بازیکنان آن را می خواهند قدرت خود را نشان دهد. این نسل Hellhound دارای یک رنگ LED دوم – بنفش آمیتیست – برای ایجاد یک فضای متفاوت در ساخت کامپیوتر شما است.

Powercolor رونمایی آتی را که برای 11 آوریل برنامه ریزی شده است، از نسخه White Hellhound که به نظر می رسد (خرد شده) یک کارت گرافیک AMD Radeon RX 7900 XTX است، به نمایش گذاشته است. امروز یک تصویر واحد از مدلی که به زودی فاش می شود در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی Powercolor آپلود شد. رنگ سفید Specral احتمالاً برای PCB، صفحه پشتی، فن ها، براکت و روکش اعمال می شود. Powercolor سابقه ثابتی در انتشار کارت‌های تمام سفید نسخه Hellhound دارد – یک زیبایی شناختی نسبتاً نادر در این بخش از بازار.

برای عملکرد و قابلیت اطمینان طراحی شده است
PowerColor Hellhound RX 7900 XTX از یک فن سه حلقه ای (100 x 90 x 100 میلی متر)، مجموعه ای از لوله های حرارتی 8 x 6 φ که از هیت سینک عبور می کنند، و یک صفحه مسی که مستقیماً با GPU تماس می گیرد در حالی که VRAM را می پوشاند برای دستیابی به خنک کننده بهتر استفاده می کند. بهره وری. علاوه بر این، این محصول با طراحی VRM فاز 12+3+2+2+1 و DrMOS همراه با نظارت دیجیتال بلادرنگ IMON ساخته شده است که هدف آن ارائه خروجی عملکرد قابل اعتماد در طول بازی است.

عملکرد انقلابی

کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7000 AMD استاندارد جدیدی را برای عملکرد بازی‌های کلاس فوق‌العاده مشتاق ایجاد می‌کنند. دارای واحدهای محاسباتی پیشرفته AMD RDNA 3، سرعت کلاک فوق‌العاده سریع، و فناوری تراشه برای فعال کردن تجربه‌های بازی روان و با نرخ تازه‌سازی بالا. سطوح جدید و پیشگامانه عملکرد را با حداکثر 24 گیگابایت حافظه GDDR6 و حافظه پنهان نسل دوم AMD Infinity Cache تجربه کنید تا تجربه ای باورنکردنی در 4K و بالاتر ارائه دهید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران