توسعه تنها کارخانه حافظه کامپیوتر در اروپا در حال انجام است

توسعه تنها کارخانه حافظه کامپیوتر در اروپا در حال انجام است
توسعه تنها کارخانه حافظه کامپیوتری اروپا در حال انجام است. کارخانه مورد بحث شورت های با برند گودرام تولید می کند و در Łaziska Górne واقع شده است. در جنوب لهستان، یک شرکت فناوری منحصر به فرد وجود دارد که در اروپا برجسته است. شرکت مذکور Wilk Elektronik SA است که تولید کننده برند معروف حافظه های کامپیوتری در اروپا گودرام و همچنین مجموعه بازی های IRDM می باشد. با گذشت 9 ماه از افتتاح نمادین، وسعت این سرمایه گذاری خصوصی هم اکنون قابل مشاهده است. ساختار چشمگیر 14 متری ساختمان تصادفی نیست. بخش توسعه یافته شرکت دارای یک انبار مرتفع و یک سالن تولید جدید خواهد بود. بدین ترتیب سطح شرکت از 3000 متر مربع فعلی به 1140 متر مربع در بخش انبارداری و لجستیک و 1200 متر مربع در منطقه تولید افزایش می یابد.

بدون احتساب تجهیزات و ماشین آلات سالن جدید، سرمایه گذاری برای توسعه شرکت حدود 5 میلیون دلار هزینه دارد. Wiesław Wilk، مدیر عامل Wilk Elektronik SA می گوید: این بزرگترین سرمایه گذاری برای ما از زمان شروع کارخانه تولید در سال 2003 است.کار ساخت و ساز در ساختار اصلی در ماه دسامبر به پایان رسید. ساختمان با سقف پوشانده شده بود، بنابراین امکان انجام عملیات مربوط به بازسازی تابلوی توزیع اصلی که برق کل کارخانه تولید را تامین می کند، وجود داشت. این عملیات نوعی آزمایش قبل از انتقال انبار و شروع تولید در قسمت توسعه یافته شرکت بود که در مراحل بعدی توسعه منتظر سرمایه گذار است. این عملیات برای نیمه دوم سال برنامه ریزی شده و آماده سازی آنها هم اکنون در حال انجام است. در حال حاضر کار نصب در حال انجام است. مرحله تکمیل داخلی و آماده سازی فضاهای اداری مرحله بعدی خواهد بود. پایان کار مربوط به تمدید برای نیمه دوم سال 2022 برنامه ریزی شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران مشاغل جدید از گسترش کارخانه حاصل خواهد شد. این شرکت به کلیه بخشهای سازمان استخدام می نماید. متقاضیان تعدادی فرصت شغلی جذاب مرتبط با تولید را پیدا خواهند کرد و از آنجایی که Wilk Elektronik SA در سطح بین المللی فعالیت می کند، شرکت برای افرادی با دانش زبان های خارجی که مایل به کار در زمینه فروش، بازاریابی یا خرید هستند، باز است.

تحریریه Techpowerup