CD Projekt RED به‌روزرسانی 4.03 نسل بعدی ویچر 3 را منتشر کرد

طبق یادداشت‌های وصله به‌روزرسانی، آخرین به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3 4.03 بهبودهای عملکرد کلی را برای روشنایی جهانی و انعکاس‌های ردیابی پرتو معرفی می‌کند و برخی از مشکلات سایه‌های ردیابی پرتو را برطرف می‌کند. همچنین مشکل خرابی DirectX 11 را در برخی از پردازنده‌های گرافیکی AMD برطرف می‌کند، پشتیبانی از Intel Xe Super Sampling را اضافه می‌کند، و مشکلات نور را با بازتاب فضای صفحه هنگامی که روشنایی سراسری با ردیابی پرتو غیرفعال است، برطرف می‌کند. همچنین تعداد زیادی اصلاحات بصری، کوئست و گیم پلی روی رایانه شخصی و سایر پلتفرم ها وجود دارد.

در اینجا یادداشت های انتشار کامل آمده است:

پچ 4.03 – لیست تغییرات

CD Projekt RED آخرین به‌روزرسانی را برای The Witcher 3 Next-Gen منتشر کرده است که بهبود عملکرد را برای ردیابی پرتو، اضافه کردن پشتیبانی Intel XeSS و رفع برخی از مشکلات قبلاً دیده‌شده را به همراه دارد.

کامپیوتر خاص

  • بسته به نزدیکی و زاویه گرالت، مشکل «پرش» سایه‌های گیاهی ردیابی شده با اشعه برطرف شد.
  • رفع مشکلی که در آن غیرفعال کردن و فعال کردن مکرر انعکاس‌ها و سایه‌های ردیابی پرتو می‌تواند باعث نمایان شدن سایه‌های سیاه در لبه‌های اشیا شود.
  • مشکلی که در نسخه DirectX 11 بازی ممکن بود در هنگام راه اندازی یا پس از بارگیری ذخیره در برخی از پردازنده های گرافیکی AMD از کار بیفتد، برطرف شد.
  • اضافه شدن پشتیبانی از Intel Xe Super Sampling، یک فناوری ارتقاء مقیاس که از یادگیری ماشینی برای بهبود عملکرد و کیفیت تصویر استفاده می کند.
  • برخی از مشکلات نوری با بازتاب فضای صفحه هنگامی که روشنایی سراسری ردیابی پرتو غیرفعال است، رفع شد.
  • بهبود عملکرد در روشنایی جهانی با ردیابی پرتو و بازتاب های ردیابی پرتو.
  • مشکلی که در آن هنگام راه رفتن روچ از میان گودال‌ها ممکن بود روی صفحه نمایش ظاهر شود، برطرف شد.

کنسول خاص

  • اکنون پنجره Cross Progression به درستی نشان می دهد که کدام حساب وارد شده است.
  • مشکلی که در آن هنگام فعال کردن حالت عملکرد در پلی‌استیشن 5، در صفحه موجودی، نوارها یا سایه‌های تیره روی Geralt ظاهر می‌شد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن بازی می‌توانست در هنگام ذخیره خودکار در کنسول‌های نسل بعدی برای مدت کوتاهی متوقف شود یا دچار لکنت شود، برطرف شد.
  • مشکل کاهش عملکرد کنسول های نسل بعدی هنگام استفاده از Witcher Senses در Beauclair و Novigrad برطرف شد.

VISUAL – انحصار PC و نسل بعدی

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن شبکه ای از نقاط درخشان روی زمین و دیوارها در شرایط آب و هوایی خاص با فعال کردن ردیابی اشعه ظاهر می شد.
  • تار عنکبوت در هنگام حرکت دوربین با فعال کردن Ray Tracing دیگر تغییر رنگ نخواهد داد.
  • مشکلی که در آن برخی از بافت‌ها روی شخصیت‌ها در طول کات سین‌ها به‌طور کامل رندر نشده بودند، برطرف شد.
  • Through Time and Space – مشکلی را برطرف کرد که در آن مه در Poison Valley به جای سفید، صورتی بود.

Quests و GAMEPLAY – PC و نسل بعدی انحصاری

  • اضافه شدن نسل بعدی اصلاحات اسکریپت انجمن مد ایجاد شده توسط Sergeanur.

Quests و GAMEPLAY – در همه سیستم عامل ها موجود است

  • موسیقی پس‌زمینه In the Shadow of Eternal Fire – Quest پس از اتمام دیگر پخش نخواهد شد. برای بازیکنانی که قبلا با این مشکل مواجه شده‌اند، ممکن است لازم باشد برای حل آن دوباره وارد Novigrad یا Oxenfurt Sewers شوند.
  • گزینه ای برای اعمال خودکار روغن ها در مبارزه اضافه شده است.
  • به استثنای معجون ها و جوشانده ها، اکنون برای گرالت امکان خوردن یا نوشیدن در زیر آب وجود ندارد. // اگرچه تیم موافقت کردند که ممکن است نوشیدن مایعات از یک فلاسک چوب پنبه ای امکان پذیر باشد، مصرف یک لیتر آبجو یا گوشت کبابی در زیر آب بسیار کار سختی است.

لطفا توجه داشته باشید: اینها تنها قابل توجه ترین تغییرات هستند. این وصله حاوی اصلاحات جزئی دیگری است که در این لیست نیستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup