ASRock اولین نمایشگر بازی فانتوم با آنتن وای فای داخلی را معرفی کرد

جهان محصولات بازی را گسترش دهید
ASRock در حال ورود به عصر مانیتورهای بازی برای طرفداران فانتوم گیمینگ است و این یک تصمیم جدی است. مانیتورهای بازی فانتوم کاملاً فلسفه برند Phantom Gaming را درک می کنند. این به توسعه مانیتورهایی اختصاص دارد که نیاز به عملکرد، کیفیت، پایداری، سازگاری و دوام را با طراحی منحصر به فرد ترکیب می کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران راحتی و اتصال
استندهای طراحی شده ارگونومیک برای گیمرها و علاقه مندان هاردکور طراحی شده اند که انعطاف پذیری بیشتری را برای یافتن موقعیت دید بهینه، از جمله تنظیمات شیب، ارتفاع و چرخش در اختیار کاربران قرار می دهند. گزینه ورودی دارای یک DisplayPort است که از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی می کند و دو درگاه HDMI 2.0 اضافی برای نمایشگرهای ثانویه و کنسول های سازگار در دسترس هستند.

کریس لی، نایب رئیس واحد تجاری مادربردها و مانیتورهای بازی ASRock گفت: “هدف ما ایجاد خطوط بازی در هر سطحی است.” ما بسیار هیجان زده هستیم که مانیتور فانتوم گیمینگ را معرفی کنیم که متعهد به ساخت محصولات با کارایی بالا و قابل اعتماد برای گیمرها است. مانیتورهای ASRock Phantom Gaming، PG34WQ15R2B و PG27FF1A، بر اساس نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (MPRT) خواهند بود، که به این معنی است که گیمرها می توانند در طول بازی یک قدم جلوتر از حریفان خود باشند. عملکردهایی مانند فناوری‌های HDR، Flicker-free و FreeSync Premium که به گیمرها امکان می‌دهد از یک تجربه بازی باورنکردنی لذت ببرند.

سیگنال Wi-Fi پایدار، تجربه بازی روان

Phantom Gaming PG34WQ15R2B اولین مانیتور گیمینگ دنیا با آنتن های وای فای داخلی است. طراحی آنتن وای فای داخلی روح فانتوم گیمینگ را به ارث برده است: “سریع، مرموز و بی نظیر”. با اتصال آنتن های وای فای داخلی به کامپیوتر، سیگنال وای فای توسط دسکتاپ مخفی نمی شود. علاوه بر این، این آنتن حداکثر افزایش 7dBi را ارائه می دهد که سیگنال Wi-Fi رایانه شخصی را بهبود می بخشد و به گیمرها کمک می کند تا از بازی روان و بدون تاخیر لذت ببرند.

ASRock، سازنده پیشرو مادربردها، کارت‌های گرافیکی و رایانه‌های شخصی کوچک در جهان، ورود خود را به بازار مانیتورهای بازی با مجموعه بازی‌های فانتوم برای گیمرها اعلام می‌کند. طراحی شده برای FPS، RCG و دیگر بازی های سریع.

تحریریه Techpowerup