گروه تیم T-FORCE حافظه VULCANα DDR5 را با پشتیبانی AMD EXPO منتشر می کند

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

هیت سینک حافظه بازی T-FORCE VULCANα DDR5 از آلیاژ آلومینیوم از طریق فرآیند مهر زنی یک تکه ساخته شده است، با ساختار محکم و محکمی که در قسمت بالایی آن طراحی شده است. مهم ترین ویژگی این است که حافظه اختصاص داده شده به پلتفرم AMD با آی سی های با کیفیت بالا که به دقت انتخاب شده اند و از نظر سازگاری و پایداری تست شده اند و همچنین اورکلاک عالی و سازگاری کامل انجام شده است. حافظه بازی T-FORCE VULCANα DDR5 همچنین مجهز به مدار مجتمع مدیریت توان (PMIC) برای تخصیص انرژی کارآمدتر، منبع تغذیه پایدار حافظه، کاهش تداخل نویز، به علاوه کیفیت و پایداری انتقال سیگنال بهبود یافته است. VULCANα DDR5 که در فرکانس‌های 5200 مگاهرتز، 5600 مگاهرتز و 6000 مگاهرتز موجود است، بهترین حافظه بازی برای پلتفرم‌های نسل بعدی AMD است.

حافظه بازی T-FORCE VULCANα DDR5 از ECC داخلی با عملکردهای تشخیص و تصحیح خطای آی سی پشتیبانی می کند تا دقت انتقال داده را بهبود بخشد و در عین حال عملکرد اورکلاک پایدار و قابل اعتماد را ارائه دهد. این محصول همچنین دارای گارانتی مادام العمر و خدمات تعویض رایگان برای آسیب هایی است که توسط عوامل انسانی ایجاد نشده است. با طی کردن یک فرآیند ساده، مشتریان می توانند از خدمات قابل توجهی برخوردار شوند.

برند جهانی بازی T-FORCE توسط Team Group، یک رهبر جهانی در صنعت حافظه، امروز حافظه بازی VULCANα DDR5 را که برای پردازنده های AMD Ryzen 7000 و مادربردهای X670E/X670 طراحی شده است، عرضه می کند. حافظه بازی VULCANα DDR5 از آخرین فناوری AMD EXPO پشتیبانی می‌کند و به حافظه اجازه می‌دهد تا عملکرد بهتری با سازگاری عالی داشته باشد. تنها با یک کلیک، کاربران می توانند از اورکلاک فوق العاده سریع و پایدار لذت ببرند. عملکرد باورنکردنی اورکلاک و سازگاری با پلتفرم، پتانسیل عملکرد پلتفرم نسل بعدی AMD AM5 را کاملاً آزاد می کند.